Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Eikö noita päihteisiin meneviä tai niistä laulavia yhtyeitä oo jo ihan riittämiin sieltä tyyliin 60-luvulta saakka? :D
No niin no, niin kai, tarkemmin ajateltuna..
Haluaisin perustaa (oikeasti) jonkun 80-lukutyylisen retropop/rock yhtyeen. Kasarirumpua, -synaa, isoja kertsejä ja yliampuvia kitarasooloja.
Kunnon hiukset pitää sitte olla! Ala jo valmiiksi kasvattamaan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Talvista melankoliaa eli täytyy olla ihan eri asia kuin Maxin iloiset kesämetalliyhtyeet.
#YmmärtänevätTalvihelvetin
#MaxinBänditEi
#SaatanakaanMukaEi
...Mutta entä jos talvi on iloinen asia? :unsure:

Olen havainnut, että alan automaattisesti säveltämään jotain doom pörinää, kun kevät lähestyy.
b2400f605f61b201a923970513073507bae1cd7br1-320-240_hq.gif
 
Joku käyny Itävallan idolsissa vetään vähän bläkyä.



Ei haittais opetella hengittään välissä, kun meinaa suunnilleen valot sammua kaverilla :D
 
Tänään soinu suomirock duuniradiossa. On muuten vitun monta bändiä Suomessa jotka on vuosikymmeniä rämpyttäny vaan kolmee sointua ja silti ihmiset vaan tykkää. Kai se toimii 🤔
 
Heitäppä @Sylverö Kuopijjon ympäristöstä joku kahvilakioski jossa poiketa moottoripyörällä, voisi tulevana viikonloppuna ajella ennenkuin alkaa tulla lunta.

Puutossalmen lossikahvila on nähty jo niin moneen kertaan.

Ja ei sitä yhtä anniskeluravintolaa joka sijaitsee Kelloniemessä.
 
Urhoollisesti pilkottu kanan paistileikkeet pienemmiksi paloiksi 🤢, kääritty kelmuun, pakattu rasiaan ja sijoitettu pakastimeen. Nyt mietin, millä desinfioin instrumentit ja leikkuulaudan. Täytyisi olla pieni Deko-kone!

Ehkä Kajsna operoi nämä jatkossa..?
 
Hyvinkin rentouttava tauko todellisuudesta. Katselin Reacherin ekan kauden ensimmäisen jakson, nyt olen niin reippaassa kunnossa että voisin piestä kenet tahansa!

Joo, mulla on tä boksi ja katon tän uusiks jälleen kerran.
 
Tossa Reacherissa tippu minun makuuni taso melkoisesti kakkoskautena.. minusta ne yritti saada jotain hassua sanailua siinä näyttelijöiden kesken, mutta ei vaan kyllä toiminu joko kemiat tai käsikirjoitus yhtään ja vitutti lähinnä :D Sai sen loppuun katottua, mutta kolmoskautta, jos sellainen on tulossa, ei varmaan kyllä jaksa kattoa, jos ei tyyli oo taas lähempänä ekaa kautta. Ykköskausi oli kyllä hyvä.

Myö aloitettiin kattoon taas Blacklistia. Jäi kesken viimeksi jonnekin ehkä kutos tai seiskakauteen. Kattoo saisko nyt katottua noi kaikki kymmenen Netflixistä.
 
...Mutta entä jos talvi on iloinen asia? :unsure:

Olen havainnut, että alan automaattisesti säveltämään jotain doom pörinää, kun kevät lähestyy.

iu

:unsure:

Se lienee Teillä tämäkin asia toisinpäin kuin meillä, joille tulee 365-väsymyksen päälle vielä talvihelvetillistä väsymystä. :zzzz:



Harkinnut kolmannen kirkasvalolampun hankintaa sohvan viereen. Koska aamukahvi on juotava sohvan nurkassa. :barefoot:

iu
 
Tässä niitä harvoja tapauksia, missä pirtu ei mene ulkoisesti käytettynä hukkaan.

P.S joku vois kirjoittaa mullekin pirtua. Vaikka viis litraa alkuun.
Saksassa saa ihan viinakaupasta. Palanu muistiin semmonen viattoman näkönen lasipullo valkosella etiketillä jossa luki kohtuu isolla vaan 96%. Jäi ostamatta.
 
Heitäppä @Sylverö Kuopijjon ympäristöstä joku kahvilakioski jossa poiketa moottoripyörällä, voisi tulevana viikonloppuna ajella ennenkuin alkaa tulla lunta.

Puutossalmen lossikahvila on nähty jo niin moneen kertaan.

Ja ei sitä yhtä anniskeluravintolaa joka sijaitsee Kelloniemessä.

Täytyy pohtia. Minun liikkumasäteeni on niin pieni, etten tunne kaukaisempaa ympäristöä.

Heinävedellä olisi tietysti Valamo.
 
:unsure:

Se lienee Teillä tämäkin asia toisinpäin kuin meillä, joille tulee 365-väsymyksen päälle vielä talvihelvetillistä väsymystä. :zzzz:



Harkinnut kolmannen kirkasvalolampun hankintaa sohvan viereen. Koska aamukahvi on juotava sohvan nurkassa. :barefoot:

iu
Tämä nyt on sama ku tuuleen huutais, mutta kun lopettaa sen tolkuttoman sokerin nauttimisen niin tuollaiset keskelläpäivää väsymyksetkin on pian kokonaan poissa.
 
Back
Ylös Bottom