Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
ressiä aiheuttaisi jos pitäis iesinmerkiki minne lääkärintarkastukseen, että löytyykö jotain, mitä löytyy

en mene -> ei ressiä
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aino olisi hyvinkin utelias tekemään tuttavuutta

oletko varma, ettei ole hämäys joka menee sinun silmissä läpi, mutta Masa aistii todellisen tilanteen ja uhan

Ainohan voisi käydä kurkkuun kiinni jos uteliaan näytteleminen menisi Masalle läpi ja päästäisi lähikontakstiin
 
On hassu miten siihen kännissä oloonkin tottuu kun muutaman päivän ryyppää ihan raa'alla kädellä, ei tunnu enää yks promille miltään.
No en tiiä.. se olo ei oo, ainakaan itellä, mikään nousujohteinen, jos vedetään sinne yli parin päivän.. mitä onneks tulee nykyään tehtyä tosi harvoin.
 
ressiä aiheuttaisi jos pitäis iesinmerkiki minne lääkärintarkastukseen, että löytyykö jotain, mitä löytyy

en mene -> ei ressiä

esinmerkki: Minulla on esi kuussa hammaslääkäri(tarkastus, ei siis etes tehdä mitään jos jotain löytyy, mutta pelkkä se selvitystyö löytyykö on äärinmäisen pelottavaa!)

nyt alkaa jo olla vatta kuralla, kun viikot H-Hetkeen lähenee

tänäaamunakin pääsi kunnon varpusparvi
 
No en tiiä.. se olo ei oo, ainakaan itellä, mikään nousujohteinen, jos vedetään sinne yli parin päivän.. mitä onneks tulee nykyään tehtyä tosi harvoin.
No ei se kovin hyvä ollut, mut lähinnä oli semmonen olo että selvisinpä pienellä krapulalla tästäkin kunnes sit pilli paljastanu totuuden. Nämä siis tapahtunu joskus alle 20v jolloin krapulan hoito oli vaan sitä että vedetään tukka taakse ja töihin.
 
Alussa oli urheilukello kaikkialla kävi sitten lenkillä, salilla tai uimassa tai missä milloinkin. Alkuun oli ihan hauska seurata lähinnä sykettä, mutta pikkuhiljaa kello unohtui aina kotiin. Kello on ollut kaapin perällä varmaan puolivuotta.

Matkaa mittaan välillä jos teen jonkun pidemmän lenkin, mutta siihen riittää sport tracker.
 
näin se on, kelloon kyllästy äkkiä, Minullakin suunto toimittanut herätyskellon virkaa, onely, niin kauan kun oura ollut

on se niin mohlo etenkin nukkuessa, aj muutenkin usein tiellä, hiha ahistaa ym.

oura on ja pysyy, 5gramman kapistus sormessa on huomaamaton eikä häiritse tilanteessa, kuin tilanteessa
 
näin se on, kelloon kyllästy äkkiä, Minullakin suunto toimittanut herätyskellon virkaa, onely, niin kauan kun oura ollut
Milloinkohan viimeksi olisi muuten tarvinnut herätyskelloa? :unsure: Varmaan jonnekin aamulennolle, tosin nekin yrittää keski-ikäisenä kermaperseenä ajoittaa ihmisten aikoihin. Nykyään tulee herättyä aamulla kun herää, yleensä viimeistään ysiltä.
 
Minä tarvin aina jos haluan olla varma että herään ennen kymmentä-yhtätoista


esinmerkki, viime la, ei ollut herätyskello käytössä


thumbnail_IMG_1571.webp
 
Viimeksi muokattu:
pilli suussa

Joskus 15 vuotta sitten olin kaverin luona saunailtaa viettämässä, autoillen. Otin siinä muutaman oluen pitkän illan aikana, kuitenkin koko ajan insinöörimäisiä ajokuntolaskelmia suorittaen.

Lähdin sitten kotiin joskus aamuyöstä ja Porkkalankadullahan vilkkui iloisia valoja puhallusratsian merkiksi. Kyydissä ollut kaveri kysyi, että olenko ajokunnossa ja vastasin että no problem. Kun sain jonotettua itseni puhallusvuoroon, sanoin että on illan mittaan pari saunaolutta alla ja vähän saattaa mittari värähtää. Konstaapeli mutisi että katsotaan ja puhallettuani katsoi mittaria, sanoi "Ohoh" ja katsoi hetken minua ja uudestaan mittaria. Hetken ehdin jo pelästyä ja miettiä, tuliko saunajuomien annostelussa ja arvioinnissa jokin fataali virhe, kun poliisi totesi: "Tämähän näyttää pyöreää nollaa. Aika harvinaista, kun yleensä se pari saunaolutta tarkoittaa puoltatoista promillea. Kerrankin näin päin, kiitos ja hyvää matkaa.".
 
Joskus 15 vuotta sitten olin kaverin luona saunailtaa viettämässä, autoillen. Otin siinä muutaman oluen pitkän illan aikana, kuitenkin koko ajan insinöörimäisiä ajokuntolaskelmia suorittaen.

Lähdin sitten kotiin joskus aamuyöstä ja Porkkalankadullahan vilkkui iloisia valoja puhallusratsian merkiksi. Kyydissä ollut kaveri kysyi, että olenko ajokunnossa ja vastasin että no problem. Kun sain jonotettua itseni puhallusvuoroon, sanoin että on illan mittaan pari saunaolutta alla ja vähän saattaa mittari värähtää. Konstaapeli mutisi että katsotaan ja puhallettuani katsoi mittaria, sanoi "Ohoh" ja katsoi hetken minua ja uudestaan mittaria. Hetken ehdin jo pelästyä ja miettiä, tuliko saunajuomien annostelussa ja arvioinnissa jokin fataali virhe, kun poliisi totesi: "Tämähän näyttää pyöreää nollaa. Aika harvinaista, kun yleensä se pari saunaolutta tarkoittaa puoltatoista promillea. Kerrankin näin päin, kiitos ja hyvää matkaa.".

Tästä tulee mieleen vanha kaverin juttu jonka olen tainnut ennenkin kertoa.
Otti pari kolmostuoppia, ei nyt ihan siltä istumalta lähtenyt ajamaan mutta aika pian. Poliisi pysäytti pieni ylinopeus.
-Oletteko ottaneet jotain?
-Pari kolmostuoppia.
Puhallus ja 0,1 promillea sanoi poliisi. Kaverin tähän että
-perkule olis pitäny ottaa kymmenen tuoppia, niin olis ollu vasta 0,5 promillea!
-mikäs mies te oikein olette, oletteko ollut ennen poliisin kanssa tekemisissä?
-joka **tun päivä!

#poliisinpoika #ei sakkoa
 
Back
Ylös Bottom