Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joskus 15 vuotta sitten olin kaverin luona saunailtaa viettämässä, autoillen. Otin siinä muutaman oluen pitkän illan aikana, kuitenkin koko ajan insinöörimäisiä ajokuntolaskelmia suorittaen.

Lähdin sitten kotiin joskus aamuyöstä ja Porkkalankadullahan vilkkui iloisia valoja puhallusratsian merkiksi. Kyydissä ollut kaveri kysyi, että olenko ajokunnossa ja vastasin että no problem. Kun sain jonotettua itseni puhallusvuoroon, sanoin että on illan mittaan pari saunaolutta alla ja vähän saattaa mittari värähtää. Konstaapeli mutisi että katsotaan ja puhallettuani katsoi mittaria, sanoi "Ohoh" ja katsoi hetken minua ja uudestaan mittaria. Hetken ehdin jo pelästyä ja miettiä, tuliko saunajuomien annostelussa ja arvioinnissa jokin fataali virhe, kun poliisi totesi: "Tämähän näyttää pyöreää nollaa. Aika harvinaista, kun yleensä se pari saunaolutta tarkoittaa puoltatoista promillea. Kerrankin näin päin, kiitos ja hyvää matkaa.".
Itse kerran puhalsin ratsiassa 0,2. En vaan ollut ottanut mitään varmaan viikkoon. Ainoa syy mitä keksin oli muutamaa minuuttia aiemmin käytetty tuulilasinpesu...ei juotuna vaan hengittetynä.

Toki onhan noita nähty työmaalla että puhaltaa nollat perus alkometriin ja veressä on sitten joku pari-kolme.
 
Vanhempana senior-maantieteilijänä tajusin juuri, että Väinölänniemihän on ihan selkeästi köyhän miehen Italia! Kovaa pascaa! :LOL: Kaikkea sitä työpäivän aikana taas oppii.
 

Liitteet

  • italia_kuopio.webp
    italia_kuopio.webp
    33,9 KB · Katsottu: 52
Miten niin komeaa? Vaatisi reilusti yli 100 vuotta lisää, että noista tikuista saisi edes rakennushirsiä.
Kuva ehkä hieman valehtelee, tällä työmaalla puusto on keskimäärin iältään siinä 100v hujakoilla. Kuvassa ei toki palstan järeimpiä runkoja, jotka olleet tyveltä 70cm paksuja.

syökö koskaan Miestä pistää lappeelleen noin komiaa mettää?

#DeGröna
Ei. Kun niitä on ehtinyt neljättä miljoonaa kappaletta kaataa, niin tullut siihen tulokseen että ei ne kaatamalla lopu. Ja uutta kasvaa koko ajan tilalle.
 
Back
Ylös Bottom