Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Jos taas mietit tuota minun tapausta, niin eikö tuo olisi hyväksyttävä syy vaihtaa työpaikkaa, jos edellinen työpaikka haluaa takaisin ja tarjoaa reilun palkankorotuksen ja ylennyksen? Tuohan kertoo vain hyviä asioita työntekijästä.
Oottelehan nyt ihan rauhassa, että tuleeko sieltä koskaan mitään kutsuja isoilla palkankorotuksilla ja ylennyksillä :D Jos sää sieltä kertaalleen oot jo rahan perässä muualle lähtenyt, niin kauhean moni työnantaja ei kyllä rupea takas ostamaan just sillä, kun ei oo mitään takeita, ettetkö sää oo taas hetken päästä muualla.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Asiasta seissemänteen:

Nuorena jöllinä mummolassa jääkaapista bonkasin kisunruokaa: Mustinmurkinaa.

Sellasessa valkosessa tuubissa, kuten joku jachtimakkara

Maistui aivan helvetin pahalle.

En kissana kyllä ostaisi
 
Oottelehan nyt ihan rauhassa, että tuleeko sieltä koskaan mitään kutsuja isoilla palkankorotuksilla ja ylennyksillä :D Jos sää sieltä kertaalleen oot jo rahan perässä muualle lähtenyt, niin kauhean moni työnantaja ei kyllä rupea takas ostamaan just sillä, kun ei oo mitään takeita, ettetkö sää oo taas hetken päästä muualla.

Voi ollakin noin, mutta noin toi iso pomo minulle kahden kesken kertoi ja en viitsi uskoa hänen sanoneen noin huvikseen. Epäilen, että hänellä on pari postia mielessä joihin sopisin ja jos tulee tarve, niin hän palkkaisi minut niihin. Olen nähnyt tuota aikaisemminkin.
 
Kannattaa muistaa, että nelikymppisenä sitä on urapolun huipulla. Sen jälkeen osaaminen ei merkitse enään niin paljoa kun ikä alkaa rajoittamaan, rekrytoija vain katsoo paperia ja toteaa yli-ikäiseksi riippumatta osaamisesta.
 
Ei viitsi työajalla alkaa etes lukemaan noin pitkiä postauksia mitä viimeiset pari sivua.

ei niissä le kyllä meikäläisille ollut yhtään.mitään.asiaa

siis joka koskettelisi meitä
 
iu



Totisesti. H❄️lvetti on @Saatanan koti.


Mutta miksi minä ja muutama muukin asutaan siellä, kysynpähän vain. :unsure:
#RetorinenKysymys
 
Voi ollakin noin, mutta noin toi iso pomo minulle kahden kesken kertoi ja en viitsi uskoa hänen sanoneen noin huvikseen. Epäilen, että hänellä on pari postia mielessä joihin sopisin ja jos tulee tarve, niin hän palkkaisi minut niihin. Olen nähnyt tuota aikaisemminkin.
Piti tähän nyt vielä kommentoida, että en ite kauheasti tuollaisten varaan laskis, vaikka mukavahan se, jos vanhassa talossa on tykätty. Mistä sen tietää, onko tuo kyseinen kaiffari ite enää parin vuoden päästä talossa rekryämässä ketään, mikä on firman markkinatilanne tai rekrypolitiikka parin vuoden päästä, millaista kaveria taloon on sillä aikaa löytynyt ja miten ne haluaa edetä jne.

Että jos nyt on joku oikeasti avainhenkilö tai muuten sellainen osaaja, että sille kannattaa maksaa tyyliin markkinoiden korkeinta liksaa, jos vaan saa taloon, niin sitten voi tulla niitä puheluita, mutta perus rivikaverin ei minusta kannata hengitystään pidättää. Fiksusti hoidetussa talossa hommien ei pitäs muutenkaan olla yhdestä kaverista kiinni.
 
Back
Ylös Bottom