Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Kävin naprapaatilla ekaa kertaa elämässäni. Aika hyvin tuli olkapäihin liikettä jo yhdellä käsittelyllä, mutta saan vielä erikseen liikkuvuusohjelman ja pitää käydä tuollainen kolmen käyntikerran sarja, jos noita sais oikeasti vähän parempaan kuntoon ja turhia jomotuksia pois.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Halvinta olutta 0.99e/tölkki tekis päivää kohden 150 purkkia jos meinaa joulukuun aikana ne dokata 🤔 kyl noilla pärjää.

Kuulostaa kalliilta.


Toki kuljetus maksaa jonkun verran, mutta tulee kotiovelle.
 
Sitten hetkeksi tärkeämpiin asioihin.

Tällä päivämäärällä on sovittu alustavasti ravunpyyntireissusta Norjaan kesällä 2025.

Tarkemmat suunnitelmat muotoillaan tulevan talven mittaan, mutta se on ainakin varmaa että retkikunta tulee olemaan ennennäkemättömän hyvin varustaunut tällä kertaa.

Tiedotus päättyy.
 
Alariippuvaista varmasti. Omissa hommissa parissa vuodessa voi oppia uudesta aiheesta aika paljonkin, eikä se ”hyppiminen” näy CV:ssä välttämättä hövelinä rahan perässä juoksemisena vaan myös kokemuksena eri aiheista. Me insinöörit kun voidaan hyppiä hieman aihealueesta toiseen eikä erinäiset managerin positiotkaan ole poissuljettuja kun kokemusta alkaa olla muustakin kuin yhdestä aiheesta. Erikoistumisella on toki omat kiistattomat etunsa työnhaussa, mutta saattaa rajoittaa potentiaalisten työnantajien määrää.
Kommentoidaan nyt tähänkin vielä myöhässä, että kuulostaa erikoiselta, että parin vuoden välein pompittais vähän niinku eri hommiin, ja mistään ei ois kauhean syvällistä osaamista. Tuntuu, että kaikenlaisten tusinamanagerien positiot on ekana liipasimella, jos muutoksia tehdään, että sellaisten varaan en omaa työuraani kyllä rakentais..
 
Kommentoidaan nyt tähänkin vielä myöhässä, että kuulostaa erikoiselta, että parin vuoden välein pompittais vähän niinku eri hommiin, ja mistään ei ois kauhean syvällistä osaamista. Tuntuu, että kaikenlaisten tusinamanagerien positiot on ekana liipasimella, jos muutoksia tehdään, että sellaisten varaan en omaa työuraani kyllä rakentais..
No jos koko työura sellasta niin joo, mutta en mä nyt parista kolmesta lyhyemmästä pätkästä stressais, vaikka peräkkäin tulisivatkin. Tässähän ei tainnu kukaan nyt sanoa muutenkaan, mikä on ”tervettä” firman vaihtoa mielestään.

Esimerkiksi valmistavan teollisuuden firmoissakin nyt vaan on monessa positiossa hyötyä, että tietää esim myynnistä, tuotannosta ja logistiikasta, ja aina paras jos on ihan käytännön kokemusta. Toki se näyttää paremmalta cv:ssä, jos saa kokemusta erilaisista tehtävistä saman firman sisällä. Itsekin tähtään mieluummin ainakin yhteen ylennykseen tai vastuualueen muutokseen uudessa firmassa, siinä näkee tulevatkin rekrytoijat että potentiaali on huomattu. Mutta mä en mikään ahkera vaihtaja oo millään muotoa.
 
Fillarikeijot huomio.

 
@-kake- huomenna tuodaan kotiovelle sitä kehuttua nahkasatulaa.

Testit voi jäädä vähän köykäisiksi ennen torstaita, kun ilm. lauantaina joku vähän antanu mun pyörälle runtua keikkapaikan vieressä ja takarengas aivan mutkalla.. kai tuon ois voinu itekin vaihtaa, mutta kun tuolla huoltoliikkeessä on sopivia hyllyssä, niin laittakoot rahalla paikalleen ja ei tarvii lähteä erikseen mitään kiekkoa ostaan. Ja pidempi stemmi kanssa testiin.
 
@-kake- huomenna tuodaan kotiovelle sitä kehuttua nahkasatulaa.

Testit voi jäädä vähän köykäisiksi ennen torstaita, kun ilm. lauantaina joku vähän antanu mun pyörälle runtua keikkapaikan vieressä ja takarengas aivan mutkalla.. kai tuon ois voinu itekin vaihtaa, mutta kun tuolla huoltoliikkeessä on sopivia hyllyssä, niin laittakoot rahalla paikalleen ja ei tarvii lähteä erikseen mitään kiekkoa ostaan. Ja pidempi stemmi kanssa testiin.
Se ottaa oman aikansa sitten sisäänajoa ennen kuin parhaimmillaan + mulla ainakin menee myös muutama eka lenkki oikeita säätöjä hakiessa.
 
Back
Ylös Bottom