Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Totisesti. H❄️lvetti on @Saatanan koti.


Mutta miksi minä ja muutama muukin asutaan siellä, kysynpähän vain. :unsure:
#RetorinenKysymys

Ihan muistuu vanhat ajat mieleen kun asustelin siperiassa ja pihalla seisoskelin paikoillaan ja odottelin bussia. Viima pureutu läpi vaatteiden ja mittari näytti -60
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Fiksusti hoidetussa talossa hommien ei pitäs muutenkaan olla yhdestä kaverista kiinni.

Jos ei vihaisi linkkaria ja nykyajan työnhakuprosesseja kuin ruttoa ja tietäisi kaikkien työpaikkojen olevan likimain yhtä paskoja, niin tavallaan olisi kyllä hauskaa joku päivä ottaa ja lähteä vetämään minimivaroitusajalla ihan vain saadakseen mielessään nauraa sille kosmiselle kaaokselle, jonka tietäisi seuraavan.
 
Ookkonäätkö asuvat hieman etelämmässä?

Tulee kyllä heille sanottua toisinaan, että "teillä siellä etelässä". Ja jos näen yhtä vielä helvetimmässä pohjoisemmassa asuvaa tuttua, että "jaa sinäkin olet tullut käymään täällä etelässä." Sikäli hänellä aina yhtä hyvä täh-ilme, että hänhän on kotoisin Vokotin hoodeilta... Ja tietää, että minä tiedän sen. :LOL:
 
Jos ei vihaisi linkkaria ja nykyajan työnhakuprosesseja kuin ruttoa ja tietäisi kaikkien työpaikkojen olevan likimain yhtä paskoja, niin tavallaan olisi kyllä hauskaa joku päivä ottaa ja lähteä vetämään minimivaroitusajalla ihan vain saadakseen mielessään nauraa sille kosmiselle kaaokselle, jonka tietäisi seuraavan.
Joo, onhan noita. Itellä ei noihin taloihin takas oo hinkua, jos pois pääsee viitaten edellisiin juttuihin.
 
Olen nyt Masa-kisun kanssa keittiön nurkassa.

Meitä on kiusittu jo aivan liikaa.

On koston aika

Ei kai vaan suunnittella ole joka paikkaan kuseminen ja paskominen. Lisäksi yrjöt tyynyille.

Muistutan myös, että laihdutusraksujen tarjoaminen tapahtuu lääkärin ohjeen mukaan. Tässä ei ole mitään henkilökohtaista takana.
 
IMG_20240820_133637.webp
Cute meme kass.
 
suåsittelen myös elävää GAYkkaa, olen ollut #läsnä kahtesti

hyvää laahausta
 
Back
Ylös Bottom