Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Revontulet
Screenshot_2024-08-13-12-23-10-04_92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6.webp
 
Jossain lienee kuva itsestänikin kaverin äitin kesämekossa..

Itseasiassa mies naistenvaatteissa voi olla aika HOT. Ei transutyyliin jossa yritetään näyttää naiselta, vaan muuten. Loppujen lopuksi ajatus siitä, että hame/mekko on naistenvaate on varsin äskettäin ilmaantunut (länsimaisen) homo sapiensin kulttuurihistoriaan ja käytäntöön. Asiallinen vaatetus edelleen monissa maissa miehille.
 
Itseasiassa mies naistenvaatteissa voi olla aika HOT. Ei transutyyliin jossa yritetään näyttää naiselta, vaan muuten. Loppujen lopuksi ajatus siitä, että hame/mekko on naistenvaate on varsin äskettäin ilmaantunut (länsimaisen) homo sapiensin kulttuurihistoriaan ja käytäntöön. Asiallinen vaatetus edelleen monissa maissa miehille.
Jää nähtäväksi, mulla on yks miespuolinen työkaveri jolle oon päättänyt antaa tiaran ja taikasauvan lahjaksi sit vikana päivänä. Pitäähän prinsessalla olla vimpan päälle.
 
Itseasiassa mies naistenvaatteissa voi olla aika HOT. Ei transutyyliin jossa yritetään näyttää naiselta, vaan muuten. Loppujen lopuksi ajatus siitä, että hame/mekko on naistenvaate on varsin äskettäin ilmaantunut (länsimaisen) homo sapiensin kulttuurihistoriaan ja käytäntöön. Asiallinen vaatetus edelleen monissa maissa miehille.
Tohtorikin kun tulis leikkaan polvet tällaisessa, niin vois ainakin ite maksaa vähän ekstraakin:

1723619627308.webp
 
Tätä oon jaksanu kummastella, että tämmöstä jengiäkö niillä juoksee.. eihän tuommoisia nyt mennä sanomaan kenellekään millään treffeillä ihan sama mikä kondis on.

Jep. Täysin puskista ja pyytämättä analyysit mun aineenvaihdunnasta, jossa on pakko olla häiriö. Ehdotus vihreä tee-kapseleista ja hänen tekemästään suunnitelmasta, koska en näytä yhtä kireältä kuin fitnessbabet instagrammissa. Tuli muuten urheilua harrastamattomalta ukolta tämä kaikki.

Vielä ihmetteli, kun kakkosdeittejä ei koskaan tullut.
 
Onko jollakin ollut joskus asiat ns. kunnossa työnantaja puolelta, ku on aloittanut työt? Käväisin tunnistautumissa aamusella tulevalla työpaikalla. Nyt oli näköjään työsuhde joulukuulta lähtien ties missä yksikössä voimassa, eikä uudesta työsuhteesta tietoa. "Selvitetään pari viikkoa tätä, vaikuttaa aika sotkulta.”😂

Edellisessä kysyin pari vko etukäteen onko kaikki ok, "joo joo". Muutama päivä enne töiden alkua tulee esimieheltä puhelu: "Huomattiin, että sulla ei oo täällä virkamääräystä, ei tunnuksia eikä oikeestaan mitään. Olikos sulla puhelin ja avaimet, ai ei? Mihinkäs asti sä muuten oot töissä?" Ja sit perus kohellukset töiden alussa. Tuota edeltävässä pääsin töihin asti, ennen ku tajusivat, että eihän mulla oo virkamääräystä tai yhtään mitään. Meni kolme päivää sit tekemättä mitään järkevää, ku selvittelin sotkuja.
 
Back
Ylös Bottom