Kyllä sitä vois panna vieläkin
Aivan Kirjoitit sen mitä ajattelin.
Brucen tyyli on kehittynyt hyvin charmanttiin suuntaan verrattuna 80-luvun kukkopoikailuun.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä sitä vois panna vieläkin
Oisit käyny stadikalla kattoon!ME HALUTAAN BRUCE!
Jossain lienee kuva itsestänikin kaverin äitin kesämekossa..
Jää nähtäväksi, mulla on yks miespuolinen työkaveri jolle oon päättänyt antaa tiaran ja taikasauvan lahjaksi sit vikana päivänä. Pitäähän prinsessalla olla vimpan päälle.Itseasiassa mies naistenvaatteissa voi olla aika HOT. Ei transutyyliin jossa yritetään näyttää naiselta, vaan muuten. Loppujen lopuksi ajatus siitä, että hame/mekko on naistenvaate on varsin äskettäin ilmaantunut (länsimaisen) homo sapiensin kulttuurihistoriaan ja käytäntöön. Asiallinen vaatetus edelleen monissa maissa miehille.
Tohtorikin kun tulis leikkaan polvet tällaisessa, niin vois ainakin ite maksaa vähän ekstraakin:Itseasiassa mies naistenvaatteissa voi olla aika HOT. Ei transutyyliin jossa yritetään näyttää naiselta, vaan muuten. Loppujen lopuksi ajatus siitä, että hame/mekko on naistenvaate on varsin äskettäin ilmaantunut (länsimaisen) homo sapiensin kulttuurihistoriaan ja käytäntöön. Asiallinen vaatetus edelleen monissa maissa miehille.
Kyllä sitä *Heraiinia* vois panna vieläkin
Tätä oon jaksanu kummastella, että tämmöstä jengiäkö niillä juoksee.. eihän tuommoisia nyt mennä sanomaan kenellekään millään treffeillä ihan sama mikä kondis on.Tinder-deitti kommentoi tuolloin, että olen liian pehmeässä kunnossa. Lol. Nevöfoget.
Tätä oon jaksanu kummastella, että tämmöstä jengiäkö niillä juoksee.. eihän tuommoisia nyt mennä sanomaan kenellekään millään treffeillä ihan sama mikä kondis on.
kireältä kuin fitnessbabet
Jossain lienee kuva itsestänikin kaverin äitin kesämekossa..
Kate Hudson eikö ole Goldie Hawnin tyär? Ja Liv Tyler on tietenkin Steven..Kate Hudson (joka taas muistaakseni Steven Tylerin tytär :D