Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Lähinnä sitä miettinyt kuinka monen elämä oikeasti muuttuu jos kaikki muu pysyy vakiona mutta joka päivä juo litran enemmän vettä kuin aiemmin?
Qsella ramppaaminen lisääntyy -> vähemmän aikaa ihmisten lähellä -> win.

Olen viimeksi juonut #pelkkää vettä...ööö...toukokuussa? En usko paljaan veden magiaan, kyllä ruumis osaa erottaa vaikka appelsiinimehusta veden ja mehun toisistaan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kohta tuleekin sinne palstalle.
#täältävastauksetjapätemään
:)
Mä koitan saada asiat eskaloitumaan ihmisten totaalisen ärsytyskynnyksen yli, siis sellaisten jotka puolustelee näitä asioita.
Tietenkin perimmäisenä ajatuksena saada joku media kiinnostumaan.
 
Sain juuri korvanappiini tärkeän tiedon Tampereelta!
 

Liitteet

  • Screenshot 2024-08-13 at 19-33-22 Facebook.webp
    Screenshot 2024-08-13 at 19-33-22 Facebook.webp
    18,2 KB · Katsottu: 88
Kuinkahan monta kertaa sitä on kuullut "voi voi kun minun pitäisi muista juoda vettä enemmän" ja "mulla on hei tää kahden litran kannu tässä pöydällä että tulee juotua riittävästi" 🙄

Ystävä kun vielä lääkäröi eläviä asiakkaita, niin sinne tuli wannebe-anorektikoita, kun heitä oli jo pidempään väsyttänyt, oksettanut ja pyörryttänyt. Sitten selvisi, ettei ne syö muuta kuin puolikkaan salaatinlehden päivässä, mutta vettä juovat litratolkulla eli aiheuttivat itselleen hyponatremian.
 
Tohtori, millainen se sinun vanha sohva on?
 
Churrot jatkoon, todellakin.

Päädyin aamulla siihen, että lähdin konttorille makkarankuorimekossa. Heti ensialkuun officella rikoin sukkahousut, enkä ole muistanut tuoda tänne varasukkiksia. :cautious: Nyt lounaan jälkeen kieltämättä kaduttaa myös tämä tiukka mekkomallikin. Pfuuf.
Kuva unohtui.
 
Back
Ylös Bottom