Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla ei käytännössä tule yli 2,5 tunnin lenkkejä - eikä noilla lyhkäsillä ole ollut mitään ongelmaa.Mullakin noi housut on normishortsin alla. Rikoo on riskillä ruma, niin ku laulukin sanoo. Pääasia noissa on kuitenkin se, ettei lenkit lopu siihen, ettei perse enää kestä ja että on yleisestikin vaan mukavampi ajaa.
Ei saa kiroilla.Huomenna se vuoden paras päivä.
Loman jälkeen eka työpäivä!
Joo, mulla tulee kyllä noita pidempiäkin suht säännöllisesti. Rajoitteena valitettavasti useimmiten se, milloin alkaa tuntumaan liian epämukavalta satulassa, vaikka toi viimeisin satula + noi kunnon housut ollu nyt suht ok, kunhan pitää taukoja pidemmissä ajoissa. Minusta kyllä tuommonen 2,5h yhtä soittoa satulassakin on jo varsin pitkä lenkki..Mulla ei käytännössä tule yli 2,5 tunnin lenkkejä - eikä noilla lyhkäsillä ole ollut mitään ongelmaa.
Tälle kesälle oli haaveissa vähän pidempi lenkki (jopa yön yli), mutta jäi muiden kiireiden jalkoihin.
Joskus junnuna ajoin 160km aivan paskalla maastopyörällä asvalttia puuvillakollareissa. Oli pyllyssä tuntemuksia silloin.
Jlauta, Rutger Hauer.Amazonista löytyi Blind Fury katottavaksi <3 Ultimeciako se tässä ketjussa oli, joka osas ainakin arvostaa kys. taide-elokuvaa..
Mulla ei käytännössä tule yli 2,5 tunnin lenkkejä - eikä noilla lyhkäsillä ole ollut mitään ongelmaa.
Sylverön kanssa ensin viikko hernekeittoa ja sit Puijon pururadoille.