Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Screenshot_20240811_163950_Gallery.webp

#meh
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mullakin noi housut on normishortsin alla. Rikoo on riskillä ruma, niin ku laulukin sanoo. Pääasia noissa on kuitenkin se, ettei lenkit lopu siihen, ettei perse enää kestä ja että on yleisestikin vaan mukavampi ajaa.
Mulla ei käytännössä tule yli 2,5 tunnin lenkkejä - eikä noilla lyhkäsillä ole ollut mitään ongelmaa.

Tälle kesälle oli haaveissa vähän pidempi lenkki (jopa yön yli), mutta jäi muiden kiireiden jalkoihin.

Joskus junnuna ajoin 160km aivan paskalla maastopyörällä asvalttia puuvillakollareissa. Oli pyllyssä tuntemuksia silloin.
 
Miten voikin väsyttää. Heräsin ja nousin sängystä puoliltapäivin. Sitten vaan hengailin, kävin koirien kanssa takapihan metsässä ja löysin kanttarelleja kaksi. Sitten keksin että sauna tekisi terää. Sen jälkeen huomasin että pitää syödäki jotain ja eiku kaupungille hakee burgeria.
Nyt odotan junioria jonka kanssa treenataan, tai mä oon ehkä tänään vaan henkisenä tukena kun väsyttää ihan tolkuttomasti. Illalla meen jo ysiltä nukkumaan
 
@Sylveröltä sietäis nyt saada piiskaa oikein kunnolla. Aivan ex-tempore törmäsin kaveriin pitkästä aikaa kylillä. Meni aika aikaseen ja annoksia useempi yli tarpeen. Tänään ei ole saanut mitään aikaseks. Tai olen mä yhden jätskin syony.
 
Mulla ei käytännössä tule yli 2,5 tunnin lenkkejä - eikä noilla lyhkäsillä ole ollut mitään ongelmaa.

Tälle kesälle oli haaveissa vähän pidempi lenkki (jopa yön yli), mutta jäi muiden kiireiden jalkoihin.

Joskus junnuna ajoin 160km aivan paskalla maastopyörällä asvalttia puuvillakollareissa. Oli pyllyssä tuntemuksia silloin.
Joo, mulla tulee kyllä noita pidempiäkin suht säännöllisesti. Rajoitteena valitettavasti useimmiten se, milloin alkaa tuntumaan liian epämukavalta satulassa, vaikka toi viimeisin satula + noi kunnon housut ollu nyt suht ok, kunhan pitää taukoja pidemmissä ajoissa. Minusta kyllä tuommonen 2,5h yhtä soittoa satulassakin on jo varsin pitkä lenkki..

Vedin kanssa tolla Konan hybridillä jonkun vähän pidemmän, ei kylläkään mitään kolminumeroista, mutta loppumatkasta oli oikeasti pakko polkea seisovilteen, kun ei kestäny olla enää yhtään satulassa.. tuommoinen ei oikein houkuttele sit vetään noita pidempiä lenkkejä.

Mut joo, testataan ny tuo Brooksin Imperial. Joku toinenkin Redditissä oli sitä mieltä, ettei oo tarvinnu pöksyjä, mutta varmaan kaikki tutut, jotka yhtään enemmän ajaa, vetää kyllä noilla pehmustehousuilla..
 
Mulla ei käytännössä tule yli 2,5 tunnin lenkkejä - eikä noilla lyhkäsillä ole ollut mitään ongelmaa.

näin se on, äsken pyöritin tuntikolmekuus (pässinsarvipyörällä)

noin 5km jälkeen alkoi tuntua ranteessa, noin 15km jälkn olkapäässä, mutta puo säilyi tunteettomana koko matkan

varustus: teepaita, huppari, farmarinhousulyhyetpaskat tavallisilla kalsongeilla
 
niin ja tavalliset tennarit, en ole jaksanu klossikenkiä vetää jalkaan kolmeen Suveen
 
Back
Ylös Bottom