Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Pitäs kai vähän ulkoilla kun ei ole muutakaan järkevää, ainoa vaan kun 7kk ravas noita samoja lenkkipolkuja niin jotenkaan ei k i i n n o s t a, etenkin kun ei oo varsinaisesti pakko.

Koittanut etsiä kaveria noihin liikuntahommiin mutta ne jotka roikkuu palstoilla miltä kyselen ei pahemmin harrasta sellaisia.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Semmoinen fiilis sisuksissa, että eilisen hatsapuripitsan jäljiltä ei ole mitään tarvetta syödä tänään.
 
Niin, olennaistahan satulassa ois se, että malli / leveys natsaa omien istuinluiden kanssa. Oon varsin skeptinen, että mikään nahkainen design-satula, edes oikein mitoitettuna, poistaa pehmustuksen tarvetta, kun jonkun katupyörän selässä ruvetaan olemaan tuntitolkulla tai jollain maastopyörällä rymistellaan vastaavasti pidempiä aikoja.

Noi vois olla ihan hienoja tietyn tyyliseen pyörään, mutta en tosiaan hyvien housujen sijaan ostais, jos meinaa aktiivisesti pitkää lenkkiä.

muoks. niitä keskeltä avoinaisia satuloita on pitäny testata.. mutta ihan eka pitäs oikeasti mitata nuo omat istuinluut, että minkä levyinen satula se oikeasti tarvis olla, että sopis hyvin..
Uskon asia tuo ei onneksi ole.
Ja näiden ’design’ on vuodelta 1866.
Kuten sanoin, ei varmaan kaikille sovi.
Minulle sopii ja se riittää.
 
Uskon asia tuo ei onneksi ole.
Ja näiden ’design’ on vuodelta 1866.
Kuten sanoin, ei varmaan kaikille sovi.
Minulle sopii ja se riittää.
Ei ole ei, sen takia ne pöksyt on suunnilleen jokaisella aktiivipyöräilijällä.

Mutta otin ja testaan. B17 Imperial 175mm on varmaan reilun viikon päästä kotiovella, niin sitten tietää.
 
Ei ole ei, sen takia ne pöksyt on suunnilleen jokaisella aktiivipyöräilijällä.

Mutta otin ja testaan. B17 Imperial 175mm on varmaan reilun viikon päästä kotiovella, niin sitten tietää.
Myös muuten naurettavat vatteet on varsin monella aktiivipyöräilijällä (mielipide, anteeksi). En silti hommaa.
 
Myös muuten naurettavat vatteet on varsin monella aktiivipyöräilijällä (mielipide, anteeksi). En silti hommaa.
Mullakin noi housut on normishortsin alla. Rikoo on riskillä ruma, niin ku laulukin sanoo. Pääasia noissa on kuitenkin se, ettei lenkit lopu siihen, ettei perse enää kestä ja että on yleisestikin vaan mukavampi ajaa.
 
Kun ihan viattoma notkuu steissillä kipeän selkänsä kanssa, niin eikö vaan jollekin ex-nistille iske hillitön tarve tulla todistamaan, kuinka Jeesus pelasti hänet huumeilta. No voi harmi. Olisin saattanut olla kiinnostunut jostain helpottavista tuotteista.

En vaan ymmärrä tätä ongelmien ulkoistamista Jesselle. Minä toki kävin väliajalla Uspenskin katedraalissa (missä oli liian kuuma ja liikaa turisteja 😳) mutta kikkeliskakkelis tässä mitään ihmettä tapahtunut. Mikä se psykologinen prosessi on, kun addiktio korvautuu (mielestäni lapsellisella) uskolla? Myötähäpeä iskee, kun joku julistaa hallelujaa... Nyt ihan juuri on kuulemma tulossa maailma, jossa ei ole sairautta eikä sotia. Höh höh. Sitä odotellessa.

En siis väitä, etteikö ortodoksinen kirkko olisi täynnä älyttömyyksiä, mutta me ei sentään varsinaisesti häiritä niillä muita ihmisiä ja hortoilla ympäriinsä hölöttämässä.
 
Salamatutka pelasti ettei tartte lähteä ulkoilemaan, salillakin avoimien ovien päivä niin sinne aivan turha mennä.

No mitäs nyt sitten? Ratkaisu on tietenkin tehdä pullaa!
 
kuten Kauko meitä on …

kyllä oli taas! jos NAISelle …

ei kahta sanaa!


IMG_1388.webp
 
:unsure:

@Max131 on tainnut liittoutua...

"Pakko lähettää tää sulle, kun tulit heti Mieleen tästä paidasta."

iu



Olin kyllä viime viikollakin muutaman kerran hieman huonohkolla tuulella, kun älytön työjono ja #ihmiset. :sneaky:
 
Alkaispa satamaan ihan kunnolla, ettei tarttisi tuntea huonoa omatuntoa(?) soffalla pötköttämisestä.
Mä olen lopettanut moisen huonon omantunnon keräämisen, en oo kellekkään tilivelvollinen.
Vaikka en ees nousis sängystä kuin kuselle ja syömään niin ei kuulu muille, tosin tiedän tunteen että pitäs olla sitä ja tätä mutta kuitenkin.
 
Mä olen lopettanut moisen huonon omantunnon keräämisen, en oo kellekkään tilivelvollinen.
Vaikka en ees nousis sängystä kuin kuselle ja syömään niin ei kuulu muille, tosin tiedän tunteen että pitäs olla sitä ja tätä mutta kuitenkin.
Eikai minua nyt muiden mielipiteet kiinnosta? Itseähän tässä vaan kyrsii.
 
Eikai minua nyt muiden mielipiteet kiinnosta? Itseähän tässä vaan kyrsii.
Esitin asian vähän huonosti.
Se on sama mullakin, on jostain syystä välillä olevinaan huono omatunto kun ei tee jotain järkevää.

Meihin iskostettu protestanttinen ajattelu jossa laiskottelu on syntiä jne.
 
Back
Ylös Bottom