Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Illalla meinas itsellä iskeä kunnon yskänpuuska ja kurkku tosi karhea mutta aamulla ei niin mitään.Eilen aamulla luulin että kuorsasin vaan kurkun karheaksi. Mutta jonkin sortin lentsuhan tämä taitaa olla. Samaten eilen iltapäivällä cuntopyöräily kevyen polkemisen päätteeksi otin parin minuutin spurtin, niin tuntu ku sytän hakkais itsensä ulos rintakehästä. Noh, nyt ihan rehellisesti räkä valuu ettei epätietoisuutta terveydentilasta. Ja cunto toki ollut koko ajan huono, se tiedossa.
Illalla meinas itsellä iskeä kunnon yskänpuuska ja kurkku tosi karhea mutta aamulla ei niin mitään.
Eiköhän toi junioriosasto taas tuo koulusta ties mitä ennenkuin tää viikko päästään loppuun, eipä oo tänä vuonna ollutkaan kertaakaan mitään nenänvuotoa kummempaa.
Oisko jaappani sulle hyvä maa? Kaikki kumartelee ja on hirveän kohteliaita ja sit vapaa-ajalla tykkää kaikesta saatanan oudosta. Vois luulla, että siinä maassa ei oo mikään vetissi liian outo..Aina yhtä (harvinaista ja) viehättävää saada tervehdyksenä spontaani kumarrus vastaantulevalta oletetulta.
Saattoi olla hieman h*bridivaikuttamistakin, mutta kohtelias ele silti.
...mikään vetissi...
Oon vissiin vähän japanialainen henkisesti, kun tuota tulee myös tehtyä.kumarrus
Joo, minä oon tehny kanssa, kun konttorilla vielä hommissa juoksi. En tiiä mistä se on tullu.Oon vissiin vähän japanialainen henkisesti, kun tuota tulee myös tehtyä.
Tai en nyt kumarra, mutta miten ne japaniassa nyt nyökkäilee.
Aikamoista, että tirkistelystäkin lähtöö kortti.
Miten diagnosoiraan tirkistelijäksi?
Happivajeessa sänpylöitä uimahallissa wilkuilewa Gonzakin lienee eräänlainen tirkistelijä?