Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paperilla kaikki on yksinkertaista ja kalori on aina kalori, mutta pysyvät elämäntapamuutokset vaatii usein niin paljon työtä, että harva on siihen valmis ja lannistuu heti alussa. Haluttaisiin pikaratkaisuja, mutta todellisuus on se, että ne samat eteenpäin vievät valinnat pitää jaksaa tehdä aina uudestaan ja koska ne eivät tule selkärangasta, toisin kuin ne vanhat tutut tavat, niin mieli väsyy ja tuntuu helpommalta luovuttaa vaikka juuri se on usein hetki jonka ylittämällä ne vaikeudet ennen pitkää voitetaan ja asioista tulee helpompia.
Yhtälailla ku se huono kunto ja liiallinen massa ei kertyny päivässä, ei ne myöskään muuksi muutu päivässä.
 
Mulla kun ei ole varsinaista tarvetta saada lisäkulutusta lenkillä tms. niin miettinyt just mäkivetoja, eilen ajoin Messilän rinteen ohi niin mietin että siellä vois käydä ryntäilemässä.
Saman saisi juoksemalla tolpan välin tai uimalla täysiä altaan päästä päähän, kuitenkin hiit tyyppistä missä sykkeet tappiin.
"Puolen kentän" jalkapallo juniorin kans 1vs1. #vanahaeijaksa #hävitäeivoi #hampaatirvessä #tulipahanintervallijuoksuja
 
Onko muuten kukaan oikeasti harkinnut/miettinyt tämän nykyisen offarin kokoontumista?

Vai poistuisiko silloin rentous keskustelulta🤔
Ainahan live-viestintä on erilaista kuin kirjoitettu. Olen ollut yhden toisen foorumin tapaamisissa pari kertaa joskus kauan sitten; oli osin ihan hauskaa, mutta myöskin kaikenlaista rasittavaa sönköttämistä ja roolin vetämistä esiintyi. Se on vähän fifty-sixty.
 
Ainahan live-viestintä on erilaista kuin kirjoitettu. Olen ollut yhden toisen foorumin tapaamisissa pari kertaa joskus kauan sitten; oli osin ihan hauskaa, mutta myöskin kaikenlaista rasittavaa sönköttämistä ja roolin vetämistä esiintyi. Se on vähän fifty-sixty.

No joo. Toisaalta olen täälläkin ihan oma typerä itseni niin ei mitään syitä esittää mitään mitä en ole.

Takana parit pakkisristeilyt ja suokkimiitit.
 
No joo. Toisaalta olen täälläkin ihan oma typerä itseni niin ei mitään syitä esittää mitään mitä en ole.

Takana parit pakkisristeilyt ja suokkimiitit.
Eipä tässä tällä iällä olisi mitään kummempia esityksiä luvassa itsellänikään. Eikä tietysti ihmisillä ole useimminkaan edes tarkoitusta harhauttaa, se on vain se kirjoitetun viestinnän ja liven ero, mistä sitten tulee hämmennyksiä. Ja sitten aina muutamalla tunteet kuumenevat tietty.
 
Mä oon täällä yöjuoksukilpailuissa.
Olen tehnyt parannuksen hulttioelämästä.
Teltti on pystyssä.
 

Liitteet

  • 20240810_010942.webp
    20240810_010942.webp
    126 KB · Katsottu: 53
Viimeksi muokattu:
Onko muuten kukaan oikeasti harkinnut/miettinyt tämän nykyisen offarin kokoontumista?

Vai poistuisiko silloin rentous keskustelulta🤔
Mitä nyt olen tämän ketjun jäsenistöä livenä tavannut niin porukka on ollut yllättävänkin normaalia...noinniinku foorumin juttuihin nähden.

Nyt kahvia.
 
Mitä nyt olen tämän ketjun jäsenistöä livenä tavannut niin porukka on ollut yllättävänkin normaalia...noinniinku foorumin juttuihin nähden.

Nyt kahvia.
Mä oisin varmaan yllätys monelle, näiden foorumijuttujen perusteella vois odottaa jotain seinähullua autistia mutta se nyt ei oo ku osa totuutta 🤔 oikeesti paljon mulkumpi ja haisen pahalle.
 
Mikä sen pyörimisen pointti muuten oikein olisi? Auringon toljotus?

Aattelin vaan, että piruakos sen koko laavun tarvii sen takia pyöriä. Pyörittää pelkkää seinää.

Vähän niinq semmosta varaston ovea, mikä on kiskoilla.
Ihmisillä on outoja fantasioita, pyörivä laavu on yksi sellainen.
Tuo on itseasiassa aika helppo toteuttaa ja jotkut asiat on sellaisia "kunhan nyt kokeilin", tää tosin liittyy suoraan työasioihin ja suurin aspekti on mainosmielessä tekeminen.

Eikä tulisi moottoria, se menee jo vähän yli.
Onko muuten kukaan oikeasti harkinnut/miettinyt tämän nykyisen offarin kokoontumista?

Vai poistuisiko silloin rentous keskustelulta🤔
Kaikkea sitä, tää on hyvä kun voi pitää tai olla pitämättä harhakuvia itsestä.
 
TAAS kysymys offarilaisille.

Ruokavinkki joka:
- nopea tehdä (ei koske esim. uunitusta, itse ruuan askartelu)
- makrot ns. kohdillaan, voi olla hiilariakin
- syötävää (eli kanansuikale + wokkivihannekset jätetään pois)
- sellainen minkä tumpelokin ohjeilla tekee
 
Back
Ylös Bottom