Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täällä on tyypeillä aina hyviä ideoita niin....

Mä olen miettinyt tekiskö laavun mitä voi pyörittää.
Tietenkin niin että notski pyörii mukana, se toki voi olla sellainen metallinen grillijuttu.

Vähän eri vaihtoehtoja miettinyt siihen minkä päällä se pyörisi, keveys tässäkin toki edellä mutta en ole omasta mielestä tarpeeksi älykästä vielä keksinyt kun sen pitäisi jollain tavalla myös ehkä olla niin ettei pääse tahattomasti kippaamaan siitä jos paino tulee hetkellisesti johonkin nurkkaan.
 
Täällä on tyypeillä aina hyviä ideoita niin....

Mä olen miettinyt tekiskö laavun mitä voi pyörittää.
Tietenkin niin että notski pyörii mukana, se toki voi olla sellainen metallinen grillijuttu.

Vähän eri vaihtoehtoja miettinyt siihen minkä päällä se pyörisi, keveys tässäkin toki edellä mutta en ole omasta mielestä tarpeeksi älykästä vielä keksinyt kun sen pitäisi jollain tavalla myös ehkä olla niin ettei pääse tahattomasti kippaamaan siitä jos paino tulee hetkellisesti johonkin nurkkaan.
Ekana tulee mieleen, että pyörät alle ja keskelle joku akseli.
 
Ekana tulee mieleen, että pyörät alle ja keskelle joku akseli.
No hitto, aattelin taas jotenkin vaikeasti ja mietin jotain uraa missä ne pyörät pyörii mutta se akseli tosiaan pitäisi paikallaan, samalla ehkäisis kippaamista jos tarpeeksi jämäkkä.
 
Itelle tulee mieleen, että pitäskö johonkin (yhteen) juttuun keskittyä vähän aikaa, kun näitä kaikenlaisia ideoita sinkoilee ties kuinka monta viikkoon :D
Jos minua tarkoitat niin mulla on usein asioita monessa eri vaiheessa.
Yksi toteutuksessa, toinen tulossa toteutukseen ja kolmas sitten joskus.
Lisäksi on erikseen työjutut ja viihdejutut, niillä aina eri prioriteetit kuinka paljon niihin panostaa.
 
Jos minua tarkoitat niin mulla on usein asioita monessa eri vaiheessa.
Yksi toteutuksessa, toinen tulossa toteutukseen ja kolmas sitten joskus.
Lisäksi on erikseen työjutut ja viihdejutut, niillä aina eri prioriteetit kuinka paljon niihin panostaa.
Juu, tuo alku on helppo uskoa ihan näistä kirjoitteluista.

Lähinnä nyt suunnilleen joka asiassa omaan makuun parempi tehdä jotain yhtä juttua kunnolla kuin sataa hommaa joka suuntaan, että mihinkään ei kerkee keskittymään.

Mutta siis mösjöör saa kyllä ihan niin kuin hyvältä tuntuu. Huvitti vaan hetkellisesti, kun noita uusia virityksiä on vähintään kerta viikkoon, notta tuleeko noista mistään ikinä valmista.
 
No hitto, aattelin taas jotenkin vaikeasti ja mietin jotain uraa missä ne pyörät pyörii mutta se akseli tosiaan pitäisi paikallaan, samalla ehkäisis kippaamista jos tarpeeksi jämäkkä.
Eihän se akseli sitä pystyssä pidä, jos renkaita on pitkin kehää.
 
Täällä on tyypeillä aina hyviä ideoita niin....

Mä olen miettinyt tekiskö laavun mitä voi pyörittää.
Tietenkin niin että notski pyörii mukana, se toki voi olla sellainen metallinen grillijuttu.

Vähän eri vaihtoehtoja miettinyt siihen minkä päällä se pyörisi, keveys tässäkin toki edellä mutta en ole omasta mielestä tarpeeksi älykästä vielä keksinyt kun sen pitäisi jollain tavalla myös ehkä olla niin ettei pääse tahattomasti kippaamaan siitä jos paino tulee hetkellisesti johonkin nurkkaan.
Illllmatyynyä suosittelisin.

Pyörii ihan missä huvittaa, vaikka keskellä suota tai järveä.
 
Täällä on tyypeillä aina hyviä ideoita niin....

Mä olen miettinyt tekiskö laavun mitä voi pyörittää.
Tietenkin niin että notski pyörii mukana, se toki voi olla sellainen metallinen grillijuttu.

Vähän eri vaihtoehtoja miettinyt siihen minkä päällä se pyörisi, keveys tässäkin toki edellä mutta en ole omasta mielestä tarpeeksi älykästä vielä keksinyt kun sen pitäisi jollain tavalla myös ehkä olla niin ettei pääse tahattomasti kippaamaan siitä jos paino tulee hetkellisesti johonkin nurkkaan.
Hommaat vanhan pyörivän kaivinkoneen ja rakennat sen laavun siihen ylävaunun päälle.

Sitä voi sitten käännellä ja jos on pyöräalustainen niin koko komeuden voi hinata aina sopivaan lokaatioon.
 
Hommaat vanhan pyörivän kaivinkoneen ja rakennat sen laavun siihen ylävaunun päälle.

Sitä voi sitten käännellä ja jos on pyöräalustainen niin koko komeuden voi hinata aina sopivaan lokaatioon.
Luulen että asiakkaat arvostaa toteutusta ja ideaa mutta ei ehkä hintaa, ääntä ja kuljetuskustannuksia.
 
Tuohan kuulostaa kuvaukselta siitä, kuinka opetellaan ryyppäämään.
Juuri näin.

1723226534059.webp
 
Ideoista kun on puhetta niin minä oon haudannu orastavan saabismini suohon ilmatyynyaluksen alle ja ostan ~20v vanhan bemarin. Tilava, M54B30 ja mieluusti manuaali. Ei enää tiputa arvoaan samalla tapaa ku vaikka kymmenen vuotta nuoremmat penarit.
 
Mikä sen pyörimisen pointti muuten oikein olisi? Auringon toljotus?

Aattelin vaan, että piruakos sen koko laavun tarvii sen takia pyöriä. Pyörittää pelkkää seinää.

Vähän niinq semmosta varaston ovea, mikä on kiskoilla.
 
Back
Ylös Bottom