Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Steissille laskeutuminen on kyllä aina sellainen... tietynlainen kokemus.Oli meno ja meininki kuin Niuvanniemen häkkipihan ulkoilutunnilla heti junasta poistumisen jälkeen Kaikenlaista sitä onkin.
Ja joissain kaupungeissa alan miehille ja naisille on rakennettu omat "laavut". Sieltä löytyy suoraa toimintaa ilman retkeilyn vaivalloisuutta tai pubin formaalia ilmapiiriä (ei saa sammua tai yrjötä pöytään) ja hintatasoa.Menee vaan suoraan pupiin, niin tarvii koko laavua.
Joo, täällä Jykylässäkin varmaan Kankitiellä edelleen kovimmat bileet.Ja joissain kaupungeissa alan miehille ja naisille on rakennettu omat "laavut". Sieltä löytyy suoraa toimintaa ilman retkeilyn vaivalloisuutta tai pubin formaalia ilmapiiriä (ei saa sammua tai yrjötä pöytään) ja hintatasoa.
Jos tekisi kelluvan laavun ponttoonien päälle.Mikä sen pyörimisen pointti muuten oikein olisi? Auringon toljotus?
Aattelin vaan, että piruakos sen koko laavun tarvii sen takia pyöriä. Pyörittää pelkkää seinää.
Vähän niinq semmosta varaston ovea, mikä on kiskoilla.
Vähän liiankin järkevä ratkaisu tässä keskusteluketjussa.Jos tekisi kelluvan laavun ponttoonien päälle.
Sitä ois helppo vedessä käännellä.
Minulla on suuria vaikeuksia näiden hauskasti nimettyjen ja kuvitettujen pienpanimo-hipsterioluiden kanssa.Huom. minä en a) voi sietää tota oluttyyliä ja b) en voi nykyään juuri juoda olutta.
Jos nyt oikein muistan (oli aika sekavaa ja stressaavaa settiä), niin kardiologi mainitsi ja näytti tähystyksessä tommoisen ”korvaussuonen” sydämessä. Oli hiton ohut mulkvistki.Kyllä ruumis kasvattaa myös uutta verisuonta vajaasyötön alueelle, mutta tokikin kovin hitaasti.
Erittäin luonnoton tapa liikkua. Jos on kiire (pakoon, saaliin perään tms.) niin juokse. Jos ei oo kiire, kävele.On. Mielestäni tasoissa hölkkäämisen kanssa. Minä en hölkkää koskaan. (En jaksa - tulee inhottava hiki ja hengästys. Lisäksi polvet, lonkat ja alaselkä eivät kestä.)
Yhtä tylsää kuin junamatkustus.