Sniffari
Äitisi valinta
Täydellinen tasa-arvo saavutetaan vasta, kun vajaa 100-kilonen Michaela Tyson täräyttää vajaan 60-kilosen naisen katsomoon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Elä nyt ota ittees tätä kommenttia. Mulla on erilaista urheilutaustaa yli 40vuotta, salillakin on tullut käytyä säännöllisen epäsäännöllisesti reilu 30v ja edelleen käyn valmennettavana. Melkein jokaiselta valmentajalta on jäänyt jotain käteen. Porukka ihmettelee aina et miks käyn valmennuksessa kun oon niin kauan ite tehny. Vastaus on siihen, että melkein jokaisella huippu-urheilijalla on valmennusTIIMI, niin miksei mulle olis valmentajasta hyötyä.Juuei auta mulla yhtään. Reilu 20v treenitaustaa, en tartte neuvoja siihen. Hyvän fyssarin kanssa jutellut mitä nyt kannattaisi treenata.
Mutta se moti? Kun miettii, että aikoinaan oli vahva ja laiha, nyt heikko ja lihava. Sekä ei pysty edes kävelemään ilman keppiä.
Minkälainen on motivaation taso ruokakaupassa? Tämän toki varmaan tiedätkin, mutta ihmiset keskittyy ihan helvetisti liikaa siihen liikuntaan elämäntaparemonteissa. On monesti nopeampaa pudottaa 10kg kuin saada voimaa ja kuntoa sen 10kg liikuttamiseen.Juuei auta mulla yhtään. Reilu 20v treenitaustaa, en tartte neuvoja siihen. Hyvän fyssarin kanssa jutellut mitä nyt kannattaisi treenata.
Mutta se moti? Kun miettii, että aikoinaan oli vahva ja laiha, nyt heikko ja lihava. Sekä ei pysty edes kävelemään ilman keppiä.
Ei ne ole huonoa tehny vieläkään. Mutta parhaat muistot on numeroista 2&4Se oli kyllä se Guta GTA, olikohan 1 tai 2.
Joskus 2000-luvun alussa.
Aikasa sai riehua, mutta sitten tuli poliisi.
Ja armeijaan se viimestään loppu