Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ota itelles joku valmentaja ja varmaan sellanen ois hyvä jolla on fyssaritausta, kun sitä rahaakin piti kuluttaa. Saat oikeita neuvoja ja vähän motiivia jumpalle lähtemiseen kun siitä maksaakin.
Juuei auta mulla yhtään. Reilu 20v treenitaustaa, en tartte neuvoja siihen. Hyvän fyssarin kanssa jutellut mitä nyt kannattaisi treenata.

Mutta se moti? Kun miettii, että aikoinaan oli vahva ja laiha, nyt heikko ja lihava. Sekä ei pysty edes kävelemään ilman keppiä.
 
Juuei auta mulla yhtään. Reilu 20v treenitaustaa, en tartte neuvoja siihen. Hyvän fyssarin kanssa jutellut mitä nyt kannattaisi treenata.

Mutta se moti? Kun miettii, että aikoinaan oli vahva ja laiha, nyt heikko ja lihava. Sekä ei pysty edes kävelemään ilman keppiä.

Klabbit klesana niin vaikee löytää moti? Eli jalat kondikseen ensin terveydenhuollon juttu ei treenijuttu?
 
Tein sitten sateella tommosta gnocchi-raakamakkarapataa. Ihan saatanan hyvää muuten punaviinin (Amarone) kanssa nautittuna..
Mikä tahansa ruoka on hyvää amaronen kanssa. Ja toisaalta amarone ei välttämättä kaipaa ruokaa seuraksi ollenkaan.

Amaroneen liittyen, pari italialaista (Italiassa asuvia natiiveja) kollegaa on vähän ihmetelleet,kun olen kertonut, että juon yleensä amaronea itsetehdyn pitsan kanssa. Toinen heistä totesi osuvasti, että sehän on klassinen paritus, kuten samppanja ja ranskalaiset (perunat).
 
ej óle enää kesäyö

surullista, todella surullista!


IMG_1333.webp
 
Mutta se huippu-urheilu ei ole mitään terveysliikuntaa, aika monessa tapauksessa just toisin
Mitä on jotain entisiä huippuja nähnyt erilajeista, niin ei, ei ole tosiaankaan.

Ei kyllä huipulle pääsekkään kuin ne joilla paikat kestää sitä treenaamista. Intoa ja taitoa voi olla vaikka muille jakaa, mutta jos ei paikat kestä niin ne ei vaan kestä ja sille ei vaan mitään voi.
 
Mutta se moti? Kun miettii, että aikoinaan oli vahva ja laiha, nyt heikko ja lihava. Sekä ei pysty edes kävelemään ilman keppiä.
Täällä se moti tulee just siitä, että pystys kävelemään omin jaloin. Nuorena treenasi täysillä lajia varten ja nykyään hissukseen tätä elämää varten. Aina on joku paikka jumissa tai paskana ja treeni tuntuu olevan pelkkää jatkuvaa tylsää kuntoutust
Haukkareita pystyy onneksi vielä vääntämään täysillä. 👍
 
Juuei auta mulla yhtään. Reilu 20v treenitaustaa, en tartte neuvoja siihen. Hyvän fyssarin kanssa jutellut mitä nyt kannattaisi treenata.

Mutta se moti? Kun miettii, että aikoinaan oli vahva ja laiha, nyt heikko ja lihava. Sekä ei pysty edes kävelemään ilman keppiä.
Pitäs miettiä, että nyt on heikko ja lihava, eikä pysty ees käveleen ilman keppiä. Ilman tuota vertailua menneisyyteen. Tos kohtaa voi luovuttaa salin ja motin suhteen ja antaa homman mennä luonnollisesti omaa alamäkeään tai sit voi mennä takas salille ja taistella rapistumista vastaan 🤔
 
Back
Ylös Bottom