Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä oon nyt koko kesän reissannut melkein joka viikonloppu ja tuun reissaa vielä neljä viikonloppua yhden naisen kanssa. Sellaisen minä-minä joka suuttuu välillä tyhjästä, no tiedätte kyllä sellainen tavallinen vaihdevuodet ohittanut nainen.
Mulla vaan on nyt jo niin vati täynnä sitä että miten mä jaksan vielä neljä reissua?

Seuraava reissu jossa ajoaika 7 h suuntaan ja perillä 2 h päätin tehdä samoilla silmin ilman yöpymistä koska mä en vaan jaksa kuunnella sitä yhtään kauemmin. Nyt se vinkuu että pitäisi olla majoitus.
Vittu nuku autossa kun et aja kuitenkaan.

Seuraavat reissut meen kyllä tasan tarkkaan yksin.
 
Erittäin harvoin vastaan tuntemattomaan numeroon. Jos erehdyn vastaamaan, niin sieltähän kuuluu "niin oliko nyt Sylvi puhelimessa kuule Sylvi lähdin nyt sulle soittamaan kun". Tässä vaiheessa sanon ei kiitos ja lopetan puhelun.

Suoramarkkinointikielto on, mutta kaikki firmathan eivät ole siinä mukana. Tänään on tullut jopa kaksi 😮 tuntematonta puhelua. Jos jollakin on oikeasti asiaa, niin varmaan voi näpyttää tekstiviestin tai lähettää ihan perinteisen kirjeen.
 
tavallinen vaihdevuodet ohittanut nainen.

Sylvi on onneksi hyvinkin epätavallinen, niin ei tule suuttumuksia kuin äärimmäisen harvoin.
Edellisen kerran pillastuin totaalisesti yli vuosi sitten sairaanhoitajan epäystävälliseen ja ammattitaidottomaan käyttäytymiseen. Siitä lähti kirjallinen huomautus.

Sylville ei vittuilla ☠
 
Kaikki mahdolliset markkinointikiellot, osoitteen luovutuskiellot ja salainen numero, mutta silti about kerran kuukaudessa saa todeta jollekulle onnekkaalle, että en tee mitään kauppaa puhelimessa ja jatkossa voitte suksia ***** *****n niiden tarjoustenne kanssa. Jospa ne puhelut vähä kerrallaan loppuis.

Kenties ruma naama toimii sit näiden ständimyyjien ja feissarien kans, ne harvemmin lähestyy.
 
Punasta luuria heti kun käy selväksi että jotain kaupitellaan. Ikinä ei oo soiteltu perään.
On kans vitun sinnikkäitä ne taloustutkijat, ne soittaa kyllä perään. "Ihan vaan nopee asia, 10-20min maksimissaan" joo tutkippa jonku muun kans, varmasti rupee roikkumaan noin kauaa puhelimessa.
 
Myyntimiesten käsittelyyn saa muuten uskomatonta kovuutta hankkimalla lapsia. Ihan naurattaa viiksivallujen säälittävät yritykset. Yrität siis saada tahtosi läpi? Et näytä söpöltä, et uskalla kiljua keuhkojen pohjasta, et jaksa inkuttaa päiväkausia, mulla ei oo mitään vastuuta sun hyvinvoinnista, onnellisuudesta tai traumoista, mun ei tartte saada sua tekemään mitään, ETKÄ SÄ EDES PYSTY SEURAAMAAN MUA HIMAAN! Ja luulet, että mä myönnyn sun random-toiveisiin ihan vaan tässä ohi kävellessäni? Ha, ha, haaa!!! 😂😂😂
 
Vois olla melkosia
1722438697224.webp
 
Back
Ylös Bottom