Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minulla vähän semmoinen olo masun tienoilla, että jotain tulee kohta housuun tai ilmoille. Ilmottelen sitte ku tiiän enempikakka tuli
tavallinen vaihdevuodet ohittanut nainen.
Yritä saada henkilö sanomaan "kyllä" kolme kertaa tms. ja toista etunimeä tuttuuden luomiseksi. On niin väsyttävää kuultavaa nuo taktiikat loputtomasti toistettuna, vuosikymmenestä toiseen."niin oliko nyt Sylvi puhelimessa kuule Sylvi lähdin nyt sulle soittamaan kun"
On kans vitun sinnikkäitä ne taloustutkijat, ne soittaa kyllä perään. "Ihan vaan nopee asia, 10-20min maksimissaan" joo tutkippa jonku muun kans, varmasti rupee roikkumaan noin kauaa puhelimessa.Punasta luuria heti kun käy selväksi että jotain kaupitellaan. Ikinä ei oo soiteltu perään.
Tiedetään.Sellaisen minä-minä joka suuttuu välillä tyhjästä, no tiedätte kyllä sellainen tavallinen nainen.
Älä jaksa. Miks pitäs?Mulla vaan on nyt jo niin vati täynnä sitä että miten mä jaksan vielä neljä reissua?
Kun oon luvannut. Siitähän vasta sota syntyy jos sanon että mee omalla kyydilläTiedetään.
Älä jaksa. Miks pitäs?
Mulla on nyt parissa viikossa tullut tää ongelma. Pitää kokeilla maistuuko Jaffa.
Öö... Onks se sun äiti vai sisko? Jos ei, niin mitä väliä? Poista elämästäsi kokonaan jos sotimaan alkaa.Kun oon luvannut. Siitähän vasta sota syntyy jos sanon että mee omalla kyydillä
Ajattele, jos maailmassa olisi vain offarin jäsenet.Poista elämästäsi kokonaan
Ajatteleppa maailmaa tuhat vuotta sen jälkeen jos koko populaatio olis ketjulaisten kesken polkastu alulle. Vois olla melkosia mongoloideja ne.Ajattele, jos maailmassa olisi vain offarin jäsenet.
Se olisi hieno maailma
Sopivasti tilaa jokaiselle myös.
Ajattele, jos maailmassa olisi vain offarin jäsenet.
Vois olla melkosia