Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu


20240731_095414.webp
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO


Niinpä.


...mutta nyt kyllä meinaa nostattaa väärällä tavalla pulssia tietyt henkilöt ja heidän tapa tehdä (= olla ottamatta vastuuta tekemisistään ja luistella, niin kuin keinotekoisesti kovetettu margariini PFAS-yhdisteitä sisältävällä teflonpannulla) niin paljon, että ei voi olla ajattelematta, että olisipa edes *******n hennon MIESkarvaiset/karvattomat p****t naamalla.


Kai tämä tästä.


Jollakin tavalla.
 
Pitkästä aikaa pastaa, kun se ei helteellä oikein maistu. Olipas hyvää 🐷🐷🐷
 
Höh höh. Haminassa on täysi-ikäinen mies ollut isosena rippileirillä ja ilmeisesti ollut turhan kiinnostunut nuoremmistaan. Asiasta on haastateltu kirkkoherrasta lähtien ihmisiä, mutta kukaan ei kerro tietävänsä, miten tämä on mahdollista. Kirkkoherra ei kuulemma edes tiedä, kuinka isoset leireille ylipäätään valitaan. Kai siellä nyt joku on päätökset tehnyt? Nyt menee vähän heikosti seurakunnalla.
Mä olen muinoin saanut kokouspalkkioita seurakunnan alueneuvoston kokouksista, jossa mm mietittiin mitä makkaraa ostetaan järjestettävään tapahtumaan. :rolleyes:

Aivan varmana joku on päättänyt, vastuunkanto sit taas on näillä ei-yksityisillä sektoreilla vähän harvinaisempaa.
 
Höh höh. Haminassa on täysi-ikäinen mies ollut isosena rippileirillä ja ilmeisesti ollut turhan kiinnostunut nuoremmistaan. Asiasta on haastateltu kirkkoherrasta lähtien ihmisiä, mutta kukaan ei kerro tietävänsä, miten tämä on mahdollista. Kirkkoherra ei kuulemma edes tiedä, kuinka isoset leireille ylipäätään valitaan. Kai siellä nyt joku on päätökset tehnyt? Nyt menee vähän heikosti seurakunnalla.
Jeesus (ja ilmeisesti myös isoset) koskettaa (sanat 6/5)
 
Mulla on aina tosi vahva filtteri kaikessa mitä sanon. Ei sen takia että suutuspäissäni sanoisin mitä sattuu, vaan muista syistä. Joskus se filtteri jopa pysäyttää kaiken kommunikaation tyystin.
Valtavirrasta poikkeavilla mielipiteillä ja näkemyksillä ei oikein aina jaksa osallistua aktiivisesti keskusteluun ja hyvin harvan kanssa se filtteri puuttuu.
 
Back
Ylös Bottom