Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lähteekö minulta suodatin päältä
mikä suodatin
ja pallit vai pakarat?
Mä olen muinoin saanut kokouspalkkioita seurakunnan alueneuvoston kokouksista, jossa mm mietittiin mitä makkaraa ostetaan järjestettävään tapahtumaan.Höh höh. Haminassa on täysi-ikäinen mies ollut isosena rippileirillä ja ilmeisesti ollut turhan kiinnostunut nuoremmistaan. Asiasta on haastateltu kirkkoherrasta lähtien ihmisiä, mutta kukaan ei kerro tietävänsä, miten tämä on mahdollista. Kirkkoherra ei kuulemma edes tiedä, kuinka isoset leireille ylipäätään valitaan. Kai siellä nyt joku on päätökset tehnyt? Nyt menee vähän heikosti seurakunnalla.
Jeesus (ja ilmeisesti myös isoset) koskettaa (sanat 6/5)Höh höh. Haminassa on täysi-ikäinen mies ollut isosena rippileirillä ja ilmeisesti ollut turhan kiinnostunut nuoremmistaan. Asiasta on haastateltu kirkkoherrasta lähtien ihmisiä, mutta kukaan ei kerro tietävänsä, miten tämä on mahdollista. Kirkkoherra ei kuulemma edes tiedä, kuinka isoset leireille ylipäätään valitaan. Kai siellä nyt joku on päätökset tehnyt? Nyt menee vähän heikosti seurakunnalla.
Toivomme Alicialle aivan s(S)aatanan karvaisia palleja naamalle.olisipa edes *******n hennon MIESkarvaiset/karvattomat p****t naamalla.
Ensiapuna suosittelen:v*tuttaa
Neljä tähtimerkkiähän siinä on p:n ja t:n välissä.pallit vai pakarat?
Valtavirrasta poikkeavilla mielipiteillä ja näkemyksillä ei oikein aina jaksa osallistua aktiivisesti keskusteluun ja hyvin harvan kanssa se filtteri puuttuu.Mulla on aina tosi vahva filtteri kaikessa mitä sanon. Ei sen takia että suutuspäissäni sanoisin mitä sattuu, vaan muista syistä. Joskus se filtteri jopa pysäyttää kaiken kommunikaation tyystin.
Valtavirrasta poikkeava mielipite