Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Aamupaino 116.1kg tänään. Nyt kyl leikkaan ainaski 500kcal pois ja tavoitteeksi rapsakka 95kg jollain aikavälillä. Varmaan ens vuoden puolelle menee.
Tsemppiä, mä pääsin tällä viikolla tavoitteeseen.
Mieli ois tehnyt jatkaa, kun ei tuota mitään ongelmia. Ainoa vaan kun pitäisi lähteä jo seuraavaa kesää kohti ja jos saisi edes hieman kehitystä lihakseen, keväällä sitten uudelleen fläsää pois.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tsemppiä, mä pääsin tällä viikolla tavoitteeseen.
Mieli ois tehnyt jatkaa, kun ei tuota mitään ongelmia. Ainoa vaan kun pitäisi lähteä jo seuraavaa kesää kohti ja jos saisi edes hieman kehitystä lihakseen, keväällä sitten uudelleen fläsää pois.
Ei tää tsemppiä vaadi sinänsä ainakaan alkuun, valtava helpotus kun ei tarvi enää tunkee väkisin ruokaa alas joka päivä 😅 mut eiköhän se jossain kohtaa ala tuntuun mahassakin. Toki mulla on tässä joku 5000kcal mistä leikatakin, puolellakin tuosta saa pidettyä mahan täynnä kun vaan viilaa fiksusti 🤔 voimaa kyl tullu kivasti, toivottavasti pysyyki.
 
WbdhQS9.png
 
Njaa, minä keskittyisin enemmän olemaan vaan hyvää seuraa.
No tämähän se tärkein.
Niillä perus nuotiopaikoilla mitään kauhean ihmeellistä ruokaa varmaan tehdä,
Monikaan ei tee, vaikka helposti vois.
eikä minusta mielekästä lähteä kantamaankaan mitään älyttömiä varusteita ja kasaa aineksia repussa.
Nuotiopannu, 6 paahtoleipäsiivua, pekonipaketti ja kuuen munan kenno, ei kai tuo ny paljoa ole. Tomaatti ja muutama salaatinlehti vaikka kaveriksi vielä, jos haluaa. Hyvin pitäs perus reppuun mahtua.

Ja on ihan eri tunnelma syyä notskilla tuommosta ku sitä peruskyrsää.
Kahvia termariin
Ääni nokipannukahveille.
pullaa kaveriksi.
Tikkupullaa notskilla, joo. jos pullasta tykkää.

Miksi edes mennä sinne nuotiolle, jos tarkoitus on juoda termarikahvia ja syyä pussista giflaria vai mitäneon?

Maggaranhan Poppis rajasi jo kysymyksessään pois.
 
Ei tää tsemppiä vaadi sinänsä ainakaan alkuun, valtava helpotus kun ei tarvi enää tunkee väkisin ruokaa alas joka päivä 😅 mut eiköhän se jossain kohtaa ala tuntuun mahassakin. Toki mulla on tässä joku 5000kcal mistä leikatakin, puolellakin tuosta saa pidettyä mahan täynnä kun vaan viilaa fiksusti 🤔 voimaa kyl tullu kivasti, toivottavasti pysyyki.
Toiset on noin onnellisessa asemassa, itsellä ne kalorit ollut aina aivan naurettavan pienet, tosin painoakin paljon vähemmän.
Mulla se paino nousee vaikka syö pääosin siististi mutta ku on vaan jatkuva nälkä.
 
Tikkupullaa notskilla, joo. jos pullasta tykkää.

Miksi edes mennä sinne nuotiolle, jos tarkoitus on juoda termarikahvia ja syyä pussista giflaria vai mitäneon?

Maggaranhan Poppis rajasi jo kysymyksessään pois.
Hitsi, oispa kiva mennä tekee notskille tikkupullaa!
Mukaan vain termariin kahvia/teetä/kaakaota niin ei se muuta vaadi, mikäli lyhyt reissu ja halutaan vain saada se nuotiofiilis mukaan.
 
Hitsi, oispa kiva mennä tekee notskille tikkupullaa!
Mukaan vain termariin kahvia/teetä/kaakaota niin ei se muuta vaadi, mikäli lyhyt reissu ja halutaan vain saada se nuotiofiilis mukaan.
Ja siinä liekeissähän se nokipannukahvin vesiki kiehuu samalla, ku tuijottelee sitä elävää tulta (ja höpisee seuralaisen kans, jos ei yksin oo liikkeellä) ja oottelee että on hyvä hiillos maistaa mitä vain yllämainituista.

Toki monesti näkee, että ne "makkara ja termarikahvi" tyypit laittaa kyrsänsäki jo heti nokeutumaan sisältä lämpenemättä niihin liekkeihin... Vissiin se hektinen ja kiireinen nyky-yhteiskunta. Pitää jättää se parhaimmillaan oleva hiillos sammuttamatta kytemään, että ehtii vielä parilta mäeltä/rannasta ottamaan kuvia someen.
 
Miksi edes mennä sinne nuotiolle, jos tarkoitus on juoda termarikahvia ja syyä pussista giflaria vai mitäneon?
No ei kai patikoinnin tarkoitus ole kantaa sinne mettään mitään kenttäkeittiötä, vaan nauttia kävelemisestä, luonnosta ja siitä nuotiolla istumisesta.

Jos pidempään patikoi, niin varmaan ihan mielekästä ottaa jotain mukaan, mitä voi puraista nuotiolla, mutta minä ainakin kokkaisin kunnon safkat jossain ihan muualla.
 
Toiset on noin onnellisessa asemassa, itsellä ne kalorit ollut aina aivan naurettavan pienet, tosin painoakin paljon vähemmän.
Mulla se paino nousee vaikka syö pääosin siististi mutta ku on vaan jatkuva nälkä.
Siististi sitä iteki yrittää, mut en mä pullasta aina kieltäydy. Koskaan ei oo kyl ollu ongelma saada painoa ylös eikä alas ja huomannu että tässä kun on syöny pidempään nousujohteisesti, niin ruokahalu kyllä kasvanut samalla. Yritän pysyä täs dieetilläkin yli 3000kcal, sen verran tulee kaikkea arkiliikuntaa et sekin lisää kulutusta jonnin verran.
 
Tä? Oikeasti joku vaihtaa kerran vuoteen autoa? Kun nyt puhutaan kumminkin uudehkoista/uusista autoista eikä tonnin parin ritsoista?

Mulla tulee kohta 10 vuotta täyteen possulla ja ööö 6 vuotta golffilla.

Melkein kyllä houkutti vaihtaa possu pari vuotta uudempaan turPoon, mutta sitten kun koeajolla huomasi että 90% siitä autosta on jo (varsinkin kun samaa versiota, joten kaikki on käytännössä samaa) ja saisi vain vähän tehoa/ajo-ominaisuuksia, mutta paljon vaivaa sen kanssa elämisessä (keskimutterivanteet, keltaiset jarrusatulat esms) niin jäi kauppaan.
Johonkin ne rahat on tuhlattava :nolo:
 
:confused:

Mieluummin minä vedän leivät, salaatit, jotain ihan kunnon kotiruokaa ja parit pakolliset pizzaslaissit, jos on oikea nälkä, kuin paketin makkaraa ja palanutta karkkia :D
No kotiruokaa joo, mutta abc? Mielummin maggaraa notskilla ja taidolla paahdettua vaahtokarkkia.. :giggle:

e: jos siis on tarkoitus päästä miehen hou...sydämmeen.
 
Back
Ylös Bottom