Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Varmaan vaan ikä ja könöttää liikaa työnkin puolesta olkapäät edessä tuossa koneella. Mitään jäätynyttä olkapäätä ts. oikeaa vaivaa ei pitäs olla, mitä kävin työterveydessä näyttämässä.

Huili on joo jeesannu ja pitäs tota nauhajumppaa tehdä, kun vermeet on himassa. Ei oo vaan saanu nyt taas aikaiseksi.
Jep, itellä tosiaan kiertäjä rusahtanut, niin eri juttu. Ehkä vähän samaa ammattitautia toki itelläkin koneella ollut joskus, tangossa roikkuminen ja leukojen vetely rauhallisesti vois jeesiä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos ei oo väliä, jäävätkö henkiin, sitten vihreetä muovipressua marketista ja ankkuroi siihen päälle ja pullollinen amppari-Raidia perään. Illalla mielellään, ettei oo paljoa liikkujia. Tietty, jos säkki vittumaisesti tuo voi olla no can do.
Kai minä tämmösenä eläinystävänä koitan saada ne ensisijaisesti elossa tuonne metikköön.. ellei nyt mene ihan mahdottomaksi.

Tarvii tuumata, oisko tuosta markettipressusta jotain iloa joka tapauksessa.. Vai pitäskö käydä ostaan joku mehiläistarhaajan asu ja kantaa vaan pussin käsissään mehtään :D
 
tangossa roikkuminen ja leukojen vetely rauhallisesti vois jeesiä.
Joo, näitä kyllä tuleekin tehtyä, jos saan nyt ruvettua taas käymään säännöllisesti. Leuat kyllä pakko tehdä koneessa avustettuna, koska liian läsö nykyään, että omalla painolla sais mitään pitkää saatika rauhallista sarjaa.
 
Jotta totuus ja sumo ei unohdu.

Screenshot_20240726_180731_Gallery.webp
 
Kai minä tämmösenä eläinystävänä koitan saada ne ensisijaisesti elossa tuonne metikköön.. ellei nyt mene ihan mahdottomaksi.

Tarvii tuumata, oisko tuosta markettipressusta jotain iloa joka tapauksessa.. Vai pitäskö käydä ostaan joku mehiläistarhaajan asu ja kantaa vaan pussin käsissään mehtään :D
Itekin oon kyllä henkeen ja vereen, mutta amppareille, hyttysille eikä punkeille löydy yhtään sympatiaa 😄
 
Ai niin, mä aloin sellaiseksi somevaikuttajaksi pari viikkoa sitten, enkä aio mainostaa täällä mikä se on, odotan että minua kohta haastatellaan iltapäivälehtiin aina kun teemaa sivuavia juttuja tehdään.
 
Melkoinen Man of Many Mysteries. Kerro nyt, kun haluut kuitenkin 😄
Enmä viitti kun teen ihan omalla naamalla, nimeä ei taida olla missään mutta kuitenkin.
Katsotaan nyt, on vähän sellainen huviprojekti ja liittyy näihin puntti ja painonhallintajuttuihin mutta hieman eri vinkkelistä.

Jos ikinä jaksan/pääsen siihen että on 1000 tilaajaa niin lupaan kertoa.
 
Miten niin aloit? :D Etkö sää ollu jo ainakin vuosi pari sitten kaikkien lehtien kommenttiketjuissa somessa ja silloinkin oli jo jotain tuubikanavaa.
Joo mutta se on eri, se liittyy työjuttuihin ja hyvin pyyhkii sen osalta joka jatkuu sekä kehittyy kokoajan.
Tää on ihan henk.koht. juttuja eli täysin uusi kuvio.
 
t.HallituksenPuheenJohtaja
Jos menis ostamaan osakkeita, jotka oikeuttaa asumaan tietyssä huoneistossa, jota ei oikeasti omista, niin tuohan olis ainoa realistinen vaihtoehto.

Koskapa jäsen V on moiseen VASTUULLISEEN pestiin hankkiutunu, on hän siis puheistaan huolimatta paljon sosiaalisempi kuin vaikkapa minä.
 
Back
Ylös Bottom