Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tänään askarruuttaa lähinnä: jos ehtoolla halausin ensin käydä nauttimassa alueella ja sitten päälle heinän niitto niin miten aikataulutan tämän että ehdin ennen sadetta?

oletttu sateen uhma klo 20->

onko sade mallia Esteri vai ei, täydellinen arvootus: sekin
Alueelta voi kotiutua taksillakin sateen sattuessa, Pelasta Pörriäinen -Piha pelastaa myös niittohommilta.

vaikka kammata muotoon ja antaa sen lopun kuivua itsestään.

näin teen joka suihkuttelun jälkn

mutta noin ei voi lähteä liikenteeseen, koska: ilmana liimaa ne eivät kuivuneena pysy sitten niin mitenkään

ja kaikki hankkimani liimat ovat kuivalle tukalle, onely, käytettävää

eli ei voi meikata ennen kun tukka on kuiva, eli ei voi lähteä liikenteeseenkään ennen kun tukka on kuiva

Alueelta voi kotiutua

tuon voi tehdä vaikka kaatosatessa sillä mitäs ne märät vaatteet kotona haittaa kun ne voi ottaa välittömästi pois

työmatkailupolkupyöräilyssäkin katselen, onely, menomatkan sääennustetta(sataako) kotiinpäin tullessa on aivan sama sataako vaiko paistaako kun ensimmäinen honma jokaJumalanpäivä on muutenkin työvaatteet pois ja vapaa-ajan asusteet päälle

eli jos kastuu niin ei haittaa

Muistetaan nyt kuitenkin safe, sane and consensual.

Niin se henkilö kenen kanssa kävin lauantaina festareiden jälkeen Patiksen terassilla, niin no.
Hän EI ollut siitä porukasta*, jonka kanssa tulin hyvin juttuun.

Joo, oli ihan kiva jutella niitä näitä.

Eikä ollut hiljaisia hetkiä.

Mutta.

Kyyyyyyllä jo tuossa lyhyessä ajassa sain selville, että tämä ei ole minun tyyppinen ihminen, eikä meillä ole sama käsitys ihmisen rajojen kunnioittamisesta.

Kaiken niitä näitä jutustelun ohessa tuli aina välissä sellaista PUA-pelikirjapuhetta, että. En pidä.
Halailussa ei ole mitään vikaa, mutta se ei ole minun juttu, että halaillaan ja kaulaillaan näyttävästi, jotta kaverit näkisivät.
Eikä sekään, että kun hän kävi vessassa ja minua jututettiin sillä välin tai ylipäätään joku MIESoletettu puhui minulle, niin heti ihan selvästi kiristää hermoa ja kysellään, että yrittikö tuo iskeä sinua.

Ja jos minun tämän tästä pitää "suojata" itseäni, kun toinen "vahingossa" yrittää puritella tissejä, niin. Ei sekään ole minun juttu.

Sanoinkin hänelle sitten, että "en nyt halua järkyttää sinua kovin paljoa, mutta tuo on mieluummin minun hommaa, ei sinun".
"Minä olen alfa ja dominantti."
"No minun kanssa ei olla, ellen erikseen pyydä".
"Kaikki naiset tykkää dominoinnista".
"No minä en. Jos haluan, niin pyydän. Selkeästi kommunikoiden. Muuten ei."
"Sinä olet kyllä ainoa. Et ole terapiaa ajatellut? Naisten kuuluu olla alistuvia ja miesten dominoivia. Oletko varma, että et ole lesbo? "

Äkkiseltään "herrasmies", mutta ei pintaa syvemmältä.
#predator
#pua

*Kadotin tämän torstaina tavatun hyvän porukan lauantaina, kun sovin perjantaina lähtöä tehdessäni liian hatarasti näkemisestä "juu, tulen tänne huomennakin ja nähdään vain". Aliarvioin lauantain väkimäärän vaikutuksen...
Siellähän olikin 6000 ihmistä lauantaina, eikä kukaan tuosta sakista kävellyt vastaan missään. Opin, että jos oikeasti tapaa sellaisia fiksuja ja mukavia ihmisiä, joita varautunut introverttikin näkee mielellään uudelleen, niin sitten kannattaa ihan kaiken varalta vaihtaa jokin yhteystieto tai sopia edes paikka ja kellonaika hieman tarkemmin kuin huomenna alueella.
#Tymä
#Babbysfirstniineiosaa

20240723_141500.webp

Niin se henkilö kenen kanssa kävin lauantaina festareiden jälkeen Patiksen terassilla, niin no.
Hän EI ollut siitä porukasta*, jonka kanssa tulin hyvin juttuun.

Joo, oli ihan kiva jutella niitä näitä.

Eikä ollut hiljaisia hetkiä.

Mutta.

Kyyyyyyllä jo tuossa lyhyessä ajassa sain selville, että tämä ei ole minun tyyppinen ihminen, eikä meillä ole sama käsitys ihmisen rajojen kunnioittamisesta.

Kaiken niitä näitä jutustelun ohessa tuli aina välissä sellaista PUA-pelikirjapuhetta, että. En pidä.
Halailussa ei ole mitään vikaa, mutta se ei ole minun juttu, että halaillaan ja kaulaillaan näyttävästi, jotta kaverit näkisivät.
Eikä sekään, että kun hän kävi vessassa ja minua jututettiin sillä välin tai ylipäätään joku MIESoletettu puhui minulle, niin heti ihan selvästi kiristää hermoa ja kysellään, että yrittikö tuo iskeä sinua.

Ja jos minun tämän tästä pitää "suojata" itseäni, kun toinen "vahingossa" yrittää puritella tissejä, niin. Ei sekään ole minun juttu.

Sanoinkin hänelle sitten, että "en nyt halua järkyttää sinua kovin paljoa, mutta tuo on mieluummin minun hommaa, ei sinun".
"Minä olen alfa ja dominantti."
"No minun kanssa ei olla, ellen erikseen pyydä".
"Kaikki naiset tykkää dominoinnista".
"No minä en. Jos haluan, niin pyydän. Selkeästi kommunikoiden. Muuten ei."
"Sinä olet kyllä ainoa. Et ole terapiaa ajatellut? Naisten kuuluu olla alistuvia ja miesten dominoivia. Oletko varma, että et ole lesbo? "

Äkkiseltään "herrasmies", mutta ei pintaa syvemmältä.
#predator
#pua

*Kadotin tämän torstaina tavatun hyvän porukan lauantaina, kun sovin perjantaina lähtöä tehdessäni liian hatarasti näkemisestä "juu, tulen tänne huomennakin ja nähdään vain". Aliarvioin lauantain väkimäärän vaikutuksen...
Siellähän olikin 6000 ihmistä lauantaina, eikä kukaan tuosta sakista kävellyt vastaan missään. Opin, että jos oikeasti tapaa sellaisia fiksuja ja mukavia ihmisiä, joita varautunut introverttikin näkee mielellään uudelleen, niin sitten kannattaa ihan kaiken varalta vaihtaa jokin yhteystieto tai sopia edes paikka ja kellonaika hieman tarkemmin kuin huomenna alueella.
#Tymä
#Babbysfirstniineiosaa
Nää on niin näitä. Jotkut (miehet) monesti hämmästyy tämmöisistä kuullessaan mutta naisena ei ihmetytä yhtään.
Onneksi oli vain lyhyt tuttavuus ja pääsit turvallisesti eroon!

Nää on niin näitä. Jotkut (miehet) monesti hämmästyy tämmöisistä kuullessaan mutta naisena ei ihmetytä yhtään.

Minä en, mutta luulin ja olen elänyt siinä käsityksessä että Jon Smitissä käy hyvää lössiä eikä tuollaista perus vauhtiajokansalta kuulostavaa

esinmerkki vauhtiajokansasta, piipahdin, huom. piipahdin ydinkeskustassa terassilla tapahtuman välittömässä läheisyydessä niin ensimmäinen kommentti jonka kuulin Miehen suusta oli, ooksä homo

hyvä esinmerkki minkätähären ei ko.musiikkitapahtuma kovin houkuta, on se sen yleisö semmostakin örveltäjää

Ei nää Tree Housen oluet ehkä kuitenkaan hintansa väärtejä oo ainakaan mun suussa. Selkeesti joku kulttipanimo, maksaa pirusti ja aina viedään käsistä ku jonnekki tulee myyntiin.

Jotenkin tuli ekana mieleen, että on ollut joku paikallinen erään väkisin suutelijan sielunveli asialla :P

viittaus vanhoihin SPD-jorinoihin, jos menee liian sekavaksi

Minä lupauduin treffeille SuomiPop-festareilla -olin muutamia viestejä vaihdellut sen miehen kanssa ja sovittiin, että nähdään kun minäkin olin ko. tapahtumassa. Minulla ei ollut aikomustakaan jäädä viettämään iltaa yhdessä vaan treffata ja päätellä, haluaisinko nähdä seuraavana päivänä päivällä. Siispä ehdotin näkemistä ennen erästä keikkaa, jonne olin luvannut mennä työkaverin kanssa.

Odottelin työkaveria sovitussa paikassa ja tämä mies (ei paikkakunnalta!) etsiytyi siihen myös. Ottaen huomioon, ettemme olleet koskaan tavanneet ja vaihtaneet vain muutamia viestejä, tämä mies oli turhankin tuttavallinen ja yritti koko ajan tulla "iholle."
Kun sitten työkaverini (mies) tuli siihen, tämä juuri tapaamani tyyppi alkoi ottaa minua kainaloon (vetäydyin kauemmas) ja selittää suu vaahdossa tälle työkaverilleni miten minä ja hän olemme treffeillä ja olemme pitäneet jo pitkään yhteyttä. (yeah right.) Tyypin epävarmuutta ei lievittänyt sekään, että kyselin työkaverilta hänen aiemmin tapaamastani naisseuralaisesta (viesti: työkaveri on varattu, olemme täällä ihan kuule vain työkavereina!).
Suoraan iholle tunkemisen lisäksi vtutti se, että tyyppi alkoi käyttäytyä niin "omistavasti" heti, kun tilanteeseen tuli toinen mies.

Yllättäen pidin huolen ettei nähty sinä iltana enää, eikä ylipäätään nähdä enää ikinä. :LOL:

Ei ne kaikki nyt sillä tavalla yllätyksenä tule, mutta kyyyyyllä siinä pieni mitä v*ttua nyt taas -moment ehtii mielessä käydä.

View: https://www.instagram.com/p/CyQ2TNVNfzX/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==

Hän arvaili minun ikää ja luuli minua itseään 13 vuotta nuoremmaksi (ihan olen ikäiseni näköinen ja kaikenlaista rapistuneisuutta siellä ja täällä, mutta varmaan, kun olin festarilookissa, enkä kassialmana liikenteessä, niin arvio ei tällä kertaa osunut ihan kohdilleen). Piti siinä sitten järkyttää häntä taas ja kertoa, että "kyllä me nyt vain ollaan suurinpiirtein saman ikäisiä ja itse asialla olen hieman vanhempi kuin sinä".

"Oikeasti? Tuo oli nyt kyllä vähän turn off, kun luulin, että olet minua nuorempi."

Ei hän silti luovuttanut!

Taitaa pojalla olla aika heikko saanti.

En osaa sanoa. Kun olin lähdössä nukkumaan, niin hän ihmetteli, että mikä tässä nyt on, kun minä en halua häntä hotellihuoneeseeni ja yleensä naiset kuulemma aina haluavat. :LOL: Tämä nyt vain kertoo siitä, miten vähän jonkun kanssa voi olla samalla aaltopituudella, vaikka kyetäänkin keskustelemaan.

Karma järjesti hänelle vähän hänen omaa lääkettään, sillä siinä, kun hän lähti vessaan, niin siihen tuli välittömästi 26 v. hiphop-heppu puhumaan musiikista, koska hänen mielestään muistutin erästä artistia kenestä hän pitää. Ja puhuttiin siitä artistista ja hänen omasta musiikista ja hän näppäsi itsensä minun Spotifyn seurattuihin, että "kuuntele sitten kun kerkiät, niin tiedät millaista musaa teen".

Tämä "kavaljeeri" palasi sieltä vessasta, eikä selvästikään pitänyt, että meillä oli hyvät musakeskustelut siinä menossa. Ihan asialliset, mutta hyvät.

Jäbä vissiin huomasi, että kavaljeeri kiristelee hampaitaan ja sanoi hänelle, että "Tää kaunis nainen muistuttaa mua artistista, josta tykkään, niin mun oli pakko tulla juttelemaan hänen kanssaan". - Ja mitä tapahtuu seuraavaksi - KAKSI NOIN 18-20 -VUOTIASTA NAISTA TULEE KOPUTTAAN HIPHOP-JANNUA OLKAPÄÄHÄN, että "Anteeksi, saako häiritä, meidän oli pakko tulla sanomaan, että sä oot tosi hyvän näköinen". Vattu mikä tapahtumaketju! :ROFLMAO:

Ei siinä, ei hän huonolta näyttänyt. Mukavakin. Ja fiksu ja asiallinen. Ei kerrassaan mitään valitettavaa.
Tuumasi, että "Ei nyt jaksa tuollaista. P*llua nyt aina saa, mutta ei se oo se juttu. Kyllä pitää olla muutakin".

Hieno tyyppi. :) (y)

Onneksi oli vain lyhyt tuttavuus ja pääsit turvallisesti eroon!

Julkinen paikka ja tiesin, että hotelli on muutaman sadan metrin päässä, niin ei ollut hätää. Tuli kyllä sellainen tunne, että minun ei tuon tyyppisen ihmisen kanssa kannattaisi jäädä samaan huoneeseen kahden kesken. Toivottavasti se henkilö, kuka ikinä hänen kanssaan mihinkään lähtee, pitää juuri tuollaisesta, sillä jos ei pidä, niin tullee olemaan traumatisoiva kokemus.

View: https://www.instagram.com/p/Cs5blsuNlu4/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==

View: https://www.instagram.com/reel/C8ckMswOBpB/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom