Eli kotikonstein Tapio-viinaa tamponiin ja menoksi. En osaa valitettavasti suositella, monella annoksella tulee uni.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli kotikonstein Tapio-viinaa tamponiin ja menoksi. En osaa valitettavasti suositella, monella annoksella tulee uni.
Hmm. Täytitkö siis 10 vai 100? Ja onhan se pyöreitä.Minun ikään tulee tänään yks numero lisää! Onneks ei pyöreitä niin ei tarvi tehdä mitään haloota asiasta.
Ooppa ny.Hmm. Täytitkö siis 10 vai 100? Ja onhan se pyöreitä.
Alueelta voi kotiutua taksillakin sateen sattuessa, Pelasta Pörriäinen -Piha pelastaa myös niittohommilta.tänään askarruuttaa lähinnä: jos ehtoolla halausin ensin käydä nauttimassa alueella ja sitten päälle heinän niitto niin miten aikataulutan tämän että ehdin ennen sadetta?
oletttu sateen uhma klo 20->
onko sade mallia Esteri vai ei, täydellinen arvootus: sekin
vaikka kammata muotoon ja antaa sen lopun kuivua itsestään.
Alueelta voi kotiutua
Muistetaan nyt kuitenkin safe, sane and consensual.
Nää on niin näitä. Jotkut (miehet) monesti hämmästyy tämmöisistä kuullessaan mutta naisena ei ihmetytä yhtään.Niin se henkilö kenen kanssa kävin lauantaina festareiden jälkeen Patiksen terassilla, niin no.
Hän EI ollut siitä porukasta*, jonka kanssa tulin hyvin juttuun.
Joo, oli ihan kiva jutella niitä näitä.
Eikä ollut hiljaisia hetkiä.
Mutta.
Kyyyyyyllä jo tuossa lyhyessä ajassa sain selville, että tämä ei ole minun tyyppinen ihminen, eikä meillä ole sama käsitys ihmisen rajojen kunnioittamisesta.
Kaiken niitä näitä jutustelun ohessa tuli aina välissä sellaista PUA-pelikirjapuhetta, että. En pidä.
Halailussa ei ole mitään vikaa, mutta se ei ole minun juttu, että halaillaan ja kaulaillaan näyttävästi, jotta kaverit näkisivät.
Eikä sekään, että kun hän kävi vessassa ja minua jututettiin sillä välin tai ylipäätään joku MIESoletettu puhui minulle, niin heti ihan selvästi kiristää hermoa ja kysellään, että yrittikö tuo iskeä sinua.
Ja jos minun tämän tästä pitää "suojata" itseäni, kun toinen "vahingossa" yrittää puritella tissejä, niin. Ei sekään ole minun juttu.
Sanoinkin hänelle sitten, että "en nyt halua järkyttää sinua kovin paljoa, mutta tuo on mieluummin minun hommaa, ei sinun".
"Minä olen alfa ja dominantti."
"No minun kanssa ei olla, ellen erikseen pyydä".
"Kaikki naiset tykkää dominoinnista".
"No minä en. Jos haluan, niin pyydän. Selkeästi kommunikoiden. Muuten ei."
"Sinä olet kyllä ainoa. Et ole terapiaa ajatellut? Naisten kuuluu olla alistuvia ja miesten dominoivia. Oletko varma, että et ole lesbo? "
Äkkiseltään "herrasmies", mutta ei pintaa syvemmältä.
#predator
#pua
*Kadotin tämän torstaina tavatun hyvän porukan lauantaina, kun sovin perjantaina lähtöä tehdessäni liian hatarasti näkemisestä "juu, tulen tänne huomennakin ja nähdään vain". Aliarvioin lauantain väkimäärän vaikutuksen...
Siellähän olikin 6000 ihmistä lauantaina, eikä kukaan tuosta sakista kävellyt vastaan missään. Opin, että jos oikeasti tapaa sellaisia fiksuja ja mukavia ihmisiä, joita varautunut introverttikin näkee mielellään uudelleen, niin sitten kannattaa ihan kaiken varalta vaihtaa jokin yhteystieto tai sopia edes paikka ja kellonaika hieman tarkemmin kuin huomenna alueella.
#Tymä
#Babbysfirstniineiosaa
Nää on niin näitä. Jotkut (miehet) monesti hämmästyy tämmöisistä kuullessaan mutta naisena ei ihmetytä yhtään.
Jotenkin tuli ekana mieleen, että on ollut joku paikallinen erään väkisin suutelijan sielunveli asialla :P"Sinä olet kyllä ainoa. Et ole terapiaa ajatellut? Naisten kuuluu olla alistuvia ja miesten dominoivia. Oletko varma, että et ole lesbo? "
Halailussa ei ole mitään vikaa, mutta se ei ole minun juttu, että halaillaan ja kaulaillaan näyttävästi, jotta kaverit näkisivät.
Eikä sekään, että kun hän kävi vessassa ja minua jututettiin sillä välin tai ylipäätään joku MIESoletettu puhui minulle, niin heti ihan selvästi kiristää hermoa ja kysellään, että yrittikö tuo iskeä sinua.
Taitaa pojalla olla aika heikko saanti.
Onneksi oli vain lyhyt tuttavuus ja pääsit turvallisesti eroon!
en halua häntä hotellihuoneeseeni ja yleensä naiset kuulemma aina haluavat.