Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
alamäkipyöräily noin niinku lekurin näkökulmasta,
10.-Clavicle-Fracture-Surgery-3-SSU.jpg


Screenshot_20240723_053735_Gallery.webp
 
Viimeksi muokattu:
onnekis veret järvissämme ovat niin kuolemankylmiä, että ei käy miele:ssä kään käydä haukien seassa uimassakäymässä
 
Viimeksi muokattu:
onnekis aikuisena saa itse tehdä omat päätökset eikä tarvi käydä jos joku vanhempi pakottaa
 
Olen nähnyt tänä vuona monin verroin enemmän hauenpuremia leikkauspöydällä kuin....noh koskaan. Hauet ovat nousemassa valtaan.. #hehe
Onko ne pureskellu ihan luut poikki, vai miks ortopedille noita tullaan näyttämään? Vai oliko niin, että teet jotain päivystyshommaakin?
 
Kaikkia palstamme arvoisia lukijoita tietenkin jännittää jo kovin, miten Kesko reagoi tänään tulokseen.

Toinen kysymys on, kerkeääkö Nordeasta saada pikavoitot ja ostaa takaisin, ennen seuraavaa osinkoa.
 

Liitteet

  • Screenshot_20240723_084351_Nordnet.webp
    Screenshot_20240723_084351_Nordnet.webp
    28,2 KB · Katsottu: 29
Kyllä pitäisi vanhan naisen harkita jotain muuta ajanvietettä kuin tatamilla könkkääminen. Eilisen treenin jälkeen koko kroppa helkatin kipeä - ja tunnin päästä pitäisi taas mennä 🙁

Ikä EI OLE pelkkä numero!
 
Kyllä pitäisi vanhan naisen harkita jotain muuta ajanvietettä kuin tatamilla könkkääminen. Eilisen treenin jälkeen koko kroppa helkatin kipeä - ja tunnin päästä pitäisi taas mennä 🙁

Ikä EI OLE pelkkä numero!
Minun ikään tulee tänään yks numero lisää! Onneks ei pyöreitä niin ei tarvi tehdä mitään haloota asiasta.
 
Back
Ylös Bottom