Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
alamäkipyöräily noin niinku lekurin näkökulmasta,
10.-Clavicle-Fracture-Surgery-3-SSU.jpg

Screenshot_20240723_053735_Gallery.webp

Viimeksi muokattu:
onnekis veret järvissämme ovat niin kuolemankylmiä, että ei käy miele:ssä kään käydä haukien seassa uimassakäymässä

Viimeksi muokattu:
onnekis aikuisena saa itse tehdä omat päätökset eikä tarvi käydä jos joku vanhempi pakottaa

Olen nähnyt tänä vuona monin verroin enemmän hauenpuremia leikkauspöydällä kuin....noh koskaan. Hauet ovat nousemassa valtaan.. #hehe
Onko ne pureskellu ihan luut poikki, vai miks ortopedille noita tullaan näyttämään? Vai oliko niin, että teet jotain päivystyshommaakin?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kaikkia palstamme arvoisia lukijoita tietenkin jännittää jo kovin, miten Kesko reagoi tänään tulokseen.

Toinen kysymys on, kerkeääkö Nordeasta saada pikavoitot ja ostaa takaisin, ennen seuraavaa osinkoa.

Liitteet

• Screenshot_20240723_084351_Nordnet.webp
    Screenshot_20240723_084351_Nordnet.webp
    28,2 KB · Katsottu: 42
Kyllä pitäisi vanhan naisen harkita jotain muuta ajanvietettä kuin tatamilla könkkääminen. Eilisen treenin jälkeen koko kroppa helkatin kipeä - ja tunnin päästä pitäisi taas mennä 🙁

Ikä EI OLE pelkkä numero!

Kyllä pitäisi vanhan naisen harkita jotain muuta ajanvietettä kuin tatamilla könkkääminen. Eilisen treenin jälkeen koko kroppa helkatin kipeä - ja tunnin päästä pitäisi taas mennä 🙁

Ikä EI OLE pelkkä numero!
Minun ikään tulee tänään yks numero lisää! Onneks ei pyöreitä niin ei tarvi tehdä mitään haloota asiasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom