Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
näin teen joka suihkuttelun jälkn

mutta noin ei voi lähteä liikenteeseen, koska: ilmana liimaa ne eivät kuivuneena pysy sitten niin mitenkään

ja kaikki hankkimani liimat ovat kuivalle tukalle, onely, käytettävää

eli ei voi meikata ennen kun tukka on kuiva, eli ei voi lähteä liikenteeseenkään ennen kun tukka on kuiva
Nyt en ymmärrä jotain (ei mikään ihme sinänsä). Se fööni juuri nopeuttaa tuota kuivumista ja tarvittavat mömmöt saa sitten kuontaloon.

Eli siis miksi ei fööni? Sellainen sikakallis ja cool dysoni, niin voi pitää teknologiaostoksena.
 
Nyt en ymmärrä jotain (ei mikään ihme sinänsä). Se fööni juuri nopeuttaa tuota kuivumista ja tarvittavat mömmöt saa sitten kuontaloon.

Eli siis miksi ei fööni? Sellainen sikakallis ja cool dysoni, niin voi pitää teknologiaostoksena.
Tässä on varmaan taustalla samankaltaiset syyt kuin siinä miksi talvella ei voi kuunnella autossa rariota.
 
Noita palstan leidien kohtaamisia lukiessa tulee mieleen, että ovatko noi heebot käyneet jotain netin ”how to pick up chicks” -kursseja.

Eikös se Andrew Tate höpise tota alpha-sontaa ja sitä kuinka naiset pitää alistaa.

En ole ihan kunnolla perehtynyt, mutta juuri sen sorttista juttua tuli. Ns. joka väliin mukavaa jutustelua ja sitten aina jokin repliikki tai piikki, jonka tarkoitus oli laittaa minua siihen paikkaan, mihin hän olisi minut halunnut. Tuumasinkin yhdessä kohtaa, että "jaahas, nyt näemmä negaation kautta", niin meni vähäksi aikaa hiljaiseksi.

Sitä paitsi, vain toinen meistä oli oikeastaan treffeillä. Ei ollut mitään ennalta sovittuja treffejä. Lähdin spontaanisti hänen pyynnöstään seuraksi käymään terassilla, mutta ilmoitin jo bussille lähtiessä, että tiedotan siltä varalta, että hänellä on minun suhteeni toiveita, että minä tulen vain sinne terassille ja tulen jatkamaan siitä hotellille yksin valmistautumaan kotiin lähtöön. Kertoi, että tämä käy hänelle, ilman muuta. Mutta sitten hänellä ilmeisesti iski joko ahneus tai kilpailuhenkisyys, kun tuo "iskeminen" lähti laukalle.

Hän olisi voinut käyttää kaikki messiaansa myymät lainit ja turn off olisi vain syventynyt syventymistään.
 
Viimeksi muokattu:
nyt kun on senverran kaljoissa, että pystyy tehdä päätöksiä niin olen päättänyt hankkia

olen tuumannut hankintaa jo viikkoja

L vai Xl?


IMG_1151.webp
 
Hankala sanoa, kun ei tiedä rinnanympärystä, eikä osaa pitkien ihmisten mittasuhteita, mutta L lienee vartalonmyötäisempi (ympärys 120 cm). :unsure:
Kunhan ei ole liian tiukka ja ahdistava, vaan juurikin sopivasti vartaloa ympäröivä, niin se lienee hyvä.

Mittanauha löytyy? Käy mittaamassa joku sopiva vaate tai itsesi.
Muistakaamme kuitenkin Vatasen tuotteet.

Voi alkaa potkia hetkenä minä hyvänsä.

Sitten paita pieni.
 
Paidasta: miksi en löydä sopivan pitkiä t-paitoja? Tuntuu, että kaikki on mallia neliö ja heti kun kädet nostaa ilmaan niin tynnyri paistattelee päivää, ei hyvä. Ja ei, en etsi mekkotyylistä riippuliitoon soveltuvaa säkkiä joka on polviin asti vaan sopivasti istuva paita joka on noin nivusalueelle ylettyvä
 
Back
Ylös Bottom