12/13.Kuhan testaatta tietonne
![]()
Luulitko tuntevasi kalat? Jos saat tässä visassa 13 oikein, olet mestaritietäjä
Kyllä meressä kaloja riittää. Nyt testataan, kuinka hyvä kalatietäjä sinä olet!www.is.fi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
12/13.Kuhan testaatta tietonne
![]()
Kyllä meressä kaloja riittää. Nyt testataan, kuinka hyvä kalatietäjä sinä olet!www.is.fi
Kuhan testaatta tietonne
![]()
Olen nähnyt tänä vuona monin verroin enemmän hauenpuremia leikkauspöydällä kuin....noh koskaan. Hauet ovat nousemassa valtaan.. #heheTappajahauen hampaat
Tätä infoa en välitä eteenpäin muksulleni. Muutenkin joku pieni ahven jossain ni "hyi tuol on kaloja en voi uida"Olen nähnyt tänä vuona monin verroin enemmän hauenpuremia leikkauspöydällä kuin....noh koskaan. Hauet ovat nousemassa valtaan.. #hehe
Onko ne pureskellu ihan luut poikki, vai miks ortopedille noita tullaan näyttämään? Vai oliko niin, että teet jotain päivystyshommaakin?Olen nähnyt tänä vuona monin verroin enemmän hauenpuremia leikkauspöydällä kuin....noh koskaan. Hauet ovat nousemassa valtaan.. #hehe
noita tullaan näyttämään?
Ivalon taulu nähty männä vuosina. Syy ei kyllä ollut mormuska nenässä, vaan puukolla aiheutettu![]()
Testatusti ottavat uistimet löytyvät Kuusamon terveyskeskuksesta – saaliit olleet jopa yli satakiloisia | Kainuun Sanomat
Erilaisia kalastusvälineitä irrotellaan potilaista vuosittain jopa satoja.www.kainuunsanomat.fi
Minäkin katkoin nuorena miehenä haukea peratessa puukolla sormesta jänteen ja hermon. Ei kiva homma. Loppuikäinen vaiva. Ja pitkään käsi paketissa. Piti opetella r*nkkaamaan vasemmalla kädellä.vaan puukolla aiheutettu
Jänteitä ovat katkoneet.Onko ne pureskellu ihan luut poikki, vai miks ortopedille noita tullaan näyttämään? Vai oliko niin, että teet jotain päivystyshommaakin?
Kuhan testaatta tietonne
![]()
Minun ikään tulee tänään yks numero lisää! Onneks ei pyöreitä niin ei tarvi tehdä mitään haloota asiasta.Kyllä pitäisi vanhan naisen harkita jotain muuta ajanvietettä kuin tatamilla könkkääminen. Eilisen treenin jälkeen koko kroppa helkatin kipeä - ja tunnin päästä pitäisi taas mennä
Ikä EI OLE pelkkä numero!
jännittää
Ikä EI OLE pelkkä numero!