Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
olen nyt täälä kahvilassa, ei meinaa tulla näppäilystä saatika kahvikupinpitelystä mitn kun kädet tärrrää niin, syy tähän:


ennen pee alueelle saapumista suoritin puolikasukiihdytykden ja jo ne tuppaa aiheuttamaanSupetMassiivisen adrenaliiniryöyn
 
En ole. Pieni yläpään fiksaus on kyllä listalla. Ollut vajaan 70 vuotta ilman hattua ja sen huomaa. Nyt hätämassattu vaan tiiviiksi ja laitettu hattu.
Vanhan perinteen mukaan muurarille pitää hankkia pullo jaloa juomaa (ns savuviina) muuten piippu ei vedä.

Kannattaa se varmaan tuollaisessa yläpään fiksauksessakin varmuuden vuoksi hankkia.
 
Toimitus laitettu Nokialla torstaina pikakirjeenä lauantaitoimituksena Lahteen, kirjattu Helsingissä eilen klo 16 ja sen jälkeen ei kirjauksia. Mitäpä ollaan mieltä, onko seuraavan 1,5h aikana perillä?
 
kahvilassa

1000008773.webp


Saako @Sylverö luvan?
Voiko ottaa enemmän kuin yhden?
 
Aamulla 48 min "juoksulenkki", on kyllä perseestä, kun kunto huono. Ja painaa paljon. Polvi ei tykkää. Hiihtokalustoa ajatellen olisi suotavaa saada vaikkapa 6 kg pois omasta ruhon painosta. Ei onnistu pelkällä palkallisella (tai palkattomalla, kun olen työtön maanantaista alkaen). Laskin aamupalan kalorit. Eilen jaksoin laskea koko päivältä kalorit! Ehkä pientä pyöristelyä mukana, saapahan sit taas ihmetellä, mikä mättää, ku ei paino putoa!
 
matalia taajuuksia, joista Minä pidän

vähän paikallaan kaasuttelua

IMG_1071.webp
 
Back
Ylös Bottom