Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jotkut naarakset sentäs käyneet imeskelemässä.

1719648658451.png
 
Saa varmaan mukavasti painoa fillariin tuommoisella Kaken järkäle
2,1 kg - piti tarkistaa.
Eli varmaan noin kilon enemmän kuin sellainen rimpula.
Mulla on sellaisia jytäköitä (ja aika pitkiä) ketjulukkoja, jotka painaa päälle 4 kg. Niiden käyttö kyllä jäi ja antautuvat rälläkälle kyitenkin.
 
Greta on uutisten mukaan nähty pride-tapahtumassa.

Jos elokapina heittäytyisi makuulleen pridekulkueen tielle niin vasemmistolle tulisi varmaan brain damage 😂
 
2,1 kg - piti tarkistaa.
Eli varmaan noin kilon enemmän kuin sellainen rimpula.
Mulla on sellaisia jytäköitä (ja aika pitkiä) ketjulukkoja, jotka painaa päälle 4 kg. Niiden käyttö kyllä jäi ja antautuvat rälläkälle kyitenkin.
Kattelin youtubesta noita lukkojen rälläköintiviteoita.

Jotkut kyllä vastustaa laikkaa tosi hyvin.

Tuli vaan mieleen että onkohan kukaan testannut kuinka nuo kestää happi+asetyleeniliekin reilun 3000 asteen lämpötilan.

Reppuun vaan pari kaasupulloa, letkut ja poltin. Ja kaasulla leikkaaminen on lähes äänetöntä verrattuna tuohon rälläkän meteliin joka kuuluu puolen kilometrin päähän.
 
Kattelin youtubesta noita lukkojen rälläköintiviteoita.

Jotkut kyllä vastustaa laikkaa tosi hyvin.
Joo, mitään faktaa ei ole, mutta oon ymmärtänyt, ettei tuo omakaan vielä yhdellä jonkun akkukoneen terällä poikki menis..

Ja näissä tuoreemmissa sähköpeleissä on tosiaan kaikkea tota muutakin systeemiä, mikä tekee varastamisen kökömmäksi plus tuo edellinen, että ilman akun avainta on kyllä aika vammaista viimeistään talvella.
 
Mikä juttu noi koiranaamarit on?
Saas nähdä, milloin näkee ensikerran tälläkin kylällä jonkun päässä.

Niin, on mullakin nasse päässä, kun käsittelen ammoniakkia kesähelteellä, mutta silti...
 

En oo ny menossa, just tein kyykyn ja farmikävelyn niin ei tässä kerkee nyt. Muutenki osalla menee niin yli se kaikki lgbtq+ niin en tiedä voinko sitä enää tukea kun radikaaleimmat niistä haluis nähdä munki pään jossain talikon nokassa, olenhan cis-hetero ja valkoihoinen mies. Koska se oli nimenomaan valinta syntyä näin.
 
Back
Ylös Bottom