Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olipa mukava street food walking tour! Ei kyllä tarvitse vähään aikaan syödä mitään uppopaistettua.

Jenkkinaisen mielestä olen rohkea, kun olen yksin reissussa. Tuntui vähän hassulta kohteliaisuudelta.

Illan peli voisi olla hauska katsoa jossain baarissa, jos joku kiva löytyy.
 
Tennis on kyllä kivaa. Kannattaa muutama maila olla mukana, kun mailojen heittely on hienoimpia tapoja purkaa hetkellistä pahaa mieltä ja epäonnistumisen tunnetta.
Juuuuu. Olen myös hyvin hillitty tapaus tämmöisessä urheiluhommassa ja hyvin riittää ymmärrys omaa osaamattomuutta kohtaan. Oon käyny ehkä 4 kertaa kokeilemassa 2009 jälkeen. Yks vanha maila löytyt ja yks ostettiin just, ku keksittiin että vois lähteä pelaamaan. Onneks toiset pelaajat toisessa päässä hallia. En oo vielä uskaltanut koskea palloon. Mailaan koskin jo vähän, ku piti kantaa autoon.
 
Oli muuten taas aivan 100% nautintoa tuo tämän kesäkuun toinen muikkukukko. Hieman huoletti säilyvyys kuljetuksen aikana kun tilasin sen alkuviikosta lämpimän sään aikana.

Leipomo rauhoitti mielen.

”Olemme testanneet kukon säilyvyyttä 4 päivää huoneen lämmössä ja sen jälkeen vielä jääkaapissa viimeiseen käyttöpäivään saakka.

Avaamaton kalakukko on kuin säilyketölkki, joka säilyy hyvin, niin kuin se entisaikoina suunniteltiin mukaan otettavaksi esim. pelto- ja metsätöihin.”

Eli kaikki vaan syömään kukkoja! Toimii muuten vatsakin aivan täydellisesti 👍
 
Avaamaton kalakukko on kuin säilyketölkki, joka säilyy hyvin, niin kuin se entisaikoina suunniteltiin mukaan otettavaksi esim. pelto- ja metsätöihin.”

Lapsuudessa tehtiin omalla pikkuautolla matka Pohjois-Norjaan. Eväiden joukossa oli muutama mummon tekemä kalakukko! Ei mitään kylmäsäilytystilaa tietenkään, mutta syömäkelpoisina säilyivät 😋
 
Juuuuu. Olen myös hyvin hillitty tapaus tämmöisessä urheiluhommassa ja hyvin riittää ymmärrys omaa osaamattomuutta kohtaan. Oon käyny ehkä 4 kertaa kokeilemassa 2009 jälkeen. Yks vanha maila löytyt ja yks ostettiin just, ku keksittiin että vois lähteä pelaamaan. Onneks toiset pelaajat toisessa päässä hallia. En oo vielä uskaltanut koskea palloon. Mailaan koskin jo vähän, ku piti kantaa autoon.
Eikä yhtään kilpaluviettiä?

ilmeisesti tuo huuto mikä kuuluu tulee siis kuopiosta, eikä provinssista.
 
SOS. Tässä tuli nyt sellainen havainto, että muistelin Italian pelin alkavan 22, mutta sehän alkaakin jo 19. Tässä on nyt priorisoitava ja lähdettävä festareilta jonnekin katsomaan peliä hyvissä ajoin. Illaksi toki pääsee takaisin, jos napostelee.
 
Back
Ylös Bottom