Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tennis on kyllä kivaa. Kannattaa muutama maila olla mukana, kun mailojen heittely on hienoimpia tapoja purkaa hetkellistä pahaa mieltä ja epäonnistumisen tunnetta.Meen jostain syystä pelaamaan tennistä. Varmasti tulee hyvä enkä suutu kertaakaan.
Juuuuu. Olen myös hyvin hillitty tapaus tämmöisessä urheiluhommassa ja hyvin riittää ymmärrys omaa osaamattomuutta kohtaan. Oon käyny ehkä 4 kertaa kokeilemassa 2009 jälkeen. Yks vanha maila löytyt ja yks ostettiin just, ku keksittiin että vois lähteä pelaamaan. Onneks toiset pelaajat toisessa päässä hallia. En oo vielä uskaltanut koskea palloon. Mailaan koskin jo vähän, ku piti kantaa autoon.Tennis on kyllä kivaa. Kannattaa muutama maila olla mukana, kun mailojen heittely on hienoimpia tapoja purkaa hetkellistä pahaa mieltä ja epäonnistumisen tunnetta.
Avaamaton kalakukko on kuin säilyketölkki, joka säilyy hyvin, niin kuin se entisaikoina suunniteltiin mukaan otettavaksi esim. pelto- ja metsätöihin.”
Eikä yhtään kilpaluviettiä?Juuuuu. Olen myös hyvin hillitty tapaus tämmöisessä urheiluhommassa ja hyvin riittää ymmärrys omaa osaamattomuutta kohtaan. Oon käyny ehkä 4 kertaa kokeilemassa 2009 jälkeen. Yks vanha maila löytyt ja yks ostettiin just, ku keksittiin että vois lähteä pelaamaan. Onneks toiset pelaajat toisessa päässä hallia. En oo vielä uskaltanut koskea palloon. Mailaan koskin jo vähän, ku piti kantaa autoon.
Ei ole mitään kilpailuviettiä havaittavissa missään!Eikä yhtään kilpaluviettiä?
ilmeisesti tuo huuto mikä kuuluu tulee siis kuopiosta, eikä provinssista.
Nää on näitä kotivaran perusjuttujaMiks täällä ei oo yhtään mietoja?? Pelkkää tiukkaa repimällä lähtee heti ihan lapasesta..
Joo, terassille kai lähdettävä. Muuten pitäs imuroida jotkut emännän proseccot..Nää on näitä kotivaran perusjuttuja
”No niin siis miten tässä voittaa???”Ei ole mitään kilpailuviettiä havaittavissa missään!