- Ikä
- 35
Mitäs tänään menee munaan?No aloitin ruuanlaiton.
Minä taidan lähteä aamu-uinnille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäs tänään menee munaan?No aloitin ruuanlaiton.
Naudan rinta. Ollut kohta tunnin siellä. Hyvällä säkällä enää 10h jäljellä.Mitäs tänään menee munaan?
Minä taidan lähteä aamu-uinnille.
Kaulimella, kuten Justiina.Voi että, tekoälyllä luotu kuva kun lottapukuinen täti vetää elokapina tyyppejä turpaan pampulla!
Miksi niihin muovia piti leipoa mukaan?Joku vois keksiä semmosen muovin mikä ei rapise niin vaimo ei heräis ja tulis syömään minun pullia ku yritän aamulla sniikata pari kahvin kans.
Ootteko muistaneet käydä bodailemassa?
Minulla ei ole kokemusta Porscheista. Ja urheiluautohan tuo on. Ei voi verrata EQS mersuun. Joka sekin oli muuten yllättävän äänekäs.Taycanista kuvaa meluisana autona
Etelässä on kyllä pilvistä ja ilma haisee kosteelta. Saa nähäOnko jossakin jo ukkosta ja sadetta?? Varoitus annettu alueelle, mutta ei täällä mitään tuommoista näy. Tietysti kun saa itsensä uimarannalle, niin iskee trooppinen hitmumyrsky.
Hyi!tyyntä, aurinko paistaa rellotti, +24 astetta
Tampereelta on rintama tulossa Suomen Ateenaa kohti!Onko jossakin jo ukkosta ja sadetta?? Varoitus annettu alueelle, mutta ei täällä mitään tuommoista näy. Tietysti kun saa itsensä uimarannalle, niin iskee trooppinen hitmumyrsky.
Nääsvillessä satoi koko yön. Tällä hetkellä pilvistä vaikuttaa siltä että vielä voisi tulla vettä taivaalta.Onko jossakin jo ukkosta ja sadetta?? Varoitus annettu alueelle, mutta ei täällä mitään tuommoista näy. Tietysti kun saa itsensä uimarannalle, niin iskee trooppinen hitmumyrsky.