Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Onko jossakin jo ukkosta ja sadetta?? Varoitus annettu alueelle, mutta ei täällä mitään tuommoista näy. Tietysti kun saa itsensä uimarannalle, niin iskee trooppinen hitmumyrsky.


Vihdoinkin lämmintä ja kotona tarkenee välillä jopa ilman villasukkia, niin sitten tietenkin sataa. Päiväkin on jo liian lyhyt.

1719643186635.png




Onneksi vielä ei ole kuitenkaan lunta. (y)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minulla ei ole kokemusta Porscheista. Ja urheiluautohan tuo on. Ei voi verrata EQS mersuun. Joka sekin oli muuten yllättävän äänekäs.
No ei ehkä tosiaan vertaudu S sarjan bentsuun tms. Ainakin suomen asfalteilla esim tuo 911 on aika meluisa, lähinnä siis rengasmelun puolesta. Tuoreella asfaltilla ei tokikaan kuulu juuri mitään, mutta sitten vähän karkeemmalla..sama golffin kanssa. Niihin verrattuna aika leppeä tuo taycani on. Moottorihan saa kuulua.
Onko jossakin jo ukkosta ja sadetta?? Varoitus annettu alueelle, mutta ei täällä mitään tuommoista näy. Tietysti kun saa itsensä uimarannalle, niin iskee trooppinen hitmumyrsky.
#ainasataa
 
Paras rosvosuoja on ollut halvan näköinen pyörä. Osat ollu monesti kalliita tai todella kalliita, mutta runko ja haarukat keskenään erivärisiä tai sävysiä, täynnä tarroja ja naarmuja yms. Siihen kaveriks joku raskas u-lukko niin ei oo kelvannu koskaan mun fillarit kaupan pihoilta varkaiden mukaan pk-seudulla. Perus narcoman ei ymmärrä mitkä osat kalliita ja mitkä ei, niin ne kai keskittyy enemmän täpäreihin ja sähkäreihin.
 
Huomasin että pepsiltä oli tullut joku uutuus pepsi max electric. Kiehtovan sinisen väristä esanssi paskaa. Oli kyllä etovinta virvoitusjuomaa mitä olen koskaan maistanut. Joten se työryhmä joka on saanut nerokkaan idean tuotekehityksessä, tuntekoot piston sydämmessään.

Älkää suotta tuhlatko rahojanne.
 
Paras rosvosuoja on ollut halvan näköinen pyörä. Osat ollu monesti kalliita tai todella kalliita, mutta runko ja haarukat keskenään erivärisiä tai sävysiä, täynnä tarroja ja naarmuja yms. Siihen kaveriks joku raskas u-lukko niin ei oo kelvannu koskaan mun fillarit kaupan pihoilta varkaiden mukaan pk-seudulla. Perus narcoman ei ymmärrä mitkä osat kalliita ja mitkä ei, niin ne kai keskittyy enemmän täpäreihin ja sähkäreihin.
On mulla yksi sellainen ei pelkästään halvan näköinen vaan oikeasti halpa fillari niihin tilanteisiin, kun joutuu jättämään pidemmäksi aikaa tai riskipaikkoihin.

Mutta kiva on pystyä kunnon pyörilläkin suht. huolettomasti liikkumaan.

Vetelin muutaman satulatolpankin Hexloxeilla. Hissi- ja valotolpat kiinni.
 
Saa varmaan mukavasti painoa fillariin tuommoisella Kaken järkäleellä. Ite pidän matkassa vaan tuommosta köykäisempää U-lukkoa, joka ei hirveästi paina, mutta himassa kyllä tuommonen tosi järeä ketjulukko, joka painaa ties kuinka monta kiloa. Tota ei varmaan ihan jokaisella akkupelillä sahattais poikki, mutta kun vakuutettu liisaripyörä ja vituttaa tuo soppari muutenkin, niin en oo hirveästi ujostellu jättää vaan tuolla köykäisemmällä, jos jossain kaupassa tai keskustassa pyörähtää.

Sähköpyörien varkaudet muutenkin ilmeisesti pikkaisen vähentyneet, kun vaikea kai koittaa myydä, jos ei oo esim. akun lukkoon avainta, niin ostaja tietää het varastetuksi. Ja minä ainakaan muutenkaan ostais peliä, josta et saa akkua irti ja lataukseen.
 
Näissä mun sähkövehkeissä on myös softalukko ja toisessa liikehälytinkin, jos muistaa laittaa nuo päälle jättäessä. Spessussa taisi olla joku automaattioptiokin, mutta en oo vielä perehtynyt.
 
Huomasin että pepsiltä oli tullut joku uutuus pepsi max electric. Kiehtovan sinisen väristä esanssi paskaa. Oli kyllä etovinta virvoitusjuomaa mitä olen koskaan maistanut. Joten se työryhmä joka on saanut nerokkaan idean tuotekehityksessä, tuntekoot piston sydämmessään.

Älkää suotta tuhlatko rahojanne.

Joskus oli hetken aikaa sellanen pepsi missä oli osin makeutusainetta ja osin sokeria. Ajattelin että hyvä idea, olis pikkusen sokeria vaikka neljäsosa tai kolmasosa mistä sais vähän virtaa mutta ei liikaa, sitten vaikka loput 2/3 makeutusainetta. Vai olisko vähän kokonaisuudessan vähemmän makea. Niin ei ollu. Varmaan 100% + 100% aivan järkyttävän makeata, ei pystyny juomaan. Omituisia ideoita niillä siellä työryhmässä.
 
Vois olla joillekin ketjun jäsenille hyvä että pyörässä olisi myös alkolukko.
En tiiä pyöristä, mutta noita sähköskuutteja ei pitäs saada puhaltamatta ajoon.. eilen oli taas säästettävä taksissa ja tulin sitten tuommosella kotiin, mutta on kyllä typerää hommaa eikä pitäs tehdä, kun kerran jo kaatunutkin tuommoisella.

Nyt oli tosin kohtuu tolkku kondis ja ajelikin tosi varovasti, mutta noilla saa liian helposti kännissä päänsä halki, kun nuo on aika vammaisia ohjata ja noiden jarrut toimii aina ihan miten sattuu..
 
Back
Ylös Bottom