Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

oikeastaan yksi, uni

eipä sitä tavallaan juomisesta ja syömisestäkään sillätavalla nauti, ilamanin voisi olla jos vois, mutta ne on pakko

vastaan siis uni&hengittäminen
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
piipahdin kuntoilusalilla, sielä oli vilapoosempi kun ulkona

hikiki tuli siltiki

pian ydinkeskustaan pullistelemaan!

onhan tässä kolme päivää jo kuivinsuin oltukin
 
Joskus nuorempana tuli elettyä terveellisesti, kun asui bilissalilla sen 10-11h päivän jatkuvasti. Varmaan mitä lie 20 kuppia kahvia, toista askia jotain punasta LM:ää ja ei välttämättä oikein syöny ku saarioisten pizzan ja ehkä jonkun leivän jossain välissä, niin hakkas pumppu himaan tullessa yleensä varsin mielenkiintoisesti.
John Dalyhan sen ties, että nikotiini+kofeiini=proteiini.
 
Niin, tämä lienee se kivuttomampi tie kuin ruveta taistelemaan siitä, ettei lapsiperheillä ois asiaa jonnekin julkisille paikoille.
Eihän siinä mitään kinasteltavaa olekaan; julkisille paikoille ovat kaikki ihmiset tervetulleita. -Ja samaan aikaan on oikeus sanoa, että itse toivoisi etteivät kaikki olisi tai että joku käytös ärsyttää. e. Ihan samalla tavalla joku toivoo, ettei samassa paikassa asioisi väärän näköisiä ihmisiä tms.
Sehän on toive, johon joku yrittäjä saattaa vielä vastata, koska yrittäjä saa valita asiakkaansa (tiettyyn rajaan asti) ja voi haluta palvella juuri tätä markkinarakoa; On jo olemassa K16-, K18- ja K20 hotelleja, ravintoloita ja lapsettomia alueita joidenkin lentoyhtiöiden koneissa jne.. Tulevaisuudessa ehkä rantojakin. Niin ja K55-kerrostaloja on jo myös.
Ihan turhaan perheelliset nostavat älämölöä siitä kun näitä tulee, tai edes siitä että esitetään toiveita näiden olemassaolosta, koska juurikin kaikki julkiset paikat ovat lähtökohtaisesti heille joten vaihtoehtoja on varmasti. Ja siis viittaan siihen älämölöön, joka aiheutui sen tamperelaisen paikallispoliitikon ajatuksesta lapsettomasta rannasta.
 
Viimeksi muokattu:
Harvemmin baariin ite menis, jos haluaa olla rauhassa. Ainakaan iltasaikaan.

Minä taas valitsen ne niin, että jo ovelta näen että saa istua rauhassa
jos meno vaikuttaa kaamealta örvellykseltä niin en mene
 
tosin vankalla kokemuksella #paikkakunnan tarjonnasta osaan valita paikat vaikka silmät kiinni missä on rauha maassa

huomien kyllä huolestuttaa kuinka kamala ryysis sielä on, alueella siis
 
toissalta jos pelaa varmanpäälle ja on alueella oleny 21-23 niin näen kaiken tarpeellisne huomenna eli: grande mahogany ja kvelertak
 
meikamustalaisen hermot nimittäin ovat usein jo täysin riekaleina siinä sisään ja turvatarkastukseen jonottaessa kun siinä on ympärillä #läsnä aina niitä känniääliöitä

ei jaksa!
 
meikamustalaisen hermot nimittäin ovat usein jo täysin riekaleina siinä sisään ja turvatarkastukseen jonottaessa kun siinä on ympärillä #läsnä aina niitä känniääliöitä

ei jaksa!
Ei todellakaan.

Minä olin hämmentynyt, kun Lahdessa maastohiihdon MC-kisoihin turvatarkastukseen jonottaessa jotkut kiskoivat alkoholia. Siis aamukymmeneltä. Urheilutapahtumaan mennessä.
-Puhumattakaan siitä, että siellä oli niitä känniääliöitä. Ei siis edes nuoria siinä minun välittömässä läheisyydessä vaan ihan aikuisia ihmisiä, jotka tarjosivat juomaa kaikille lähellä olijoille ja kertoivat kovaan ääneen, että heillä on ollut perinne käydä ko. kisoissa kannustamassa jo parikymmentä vuotta...

Siirryin syrjempään.
 
mutta näkevätkö silmäni, heeseeke, oikein, että: 1400km ja aivan kuin olisi silminnähtävää touringlättänän alkua havaittavissa

IMG_0486.jpeg
 
Back
Ylös Bottom