Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minkälaisen älämölön saisi aikaan, jos haluaisi uimarannalle lapsikiellon, koska
lapset on rasittavia ja äänekkäitä?

rasisti!

Minä ajattelen nimittäin juuri samoin eräästä maassamme oleskelevasta ryhmittymästä

kerran oli kaksi heistä rvaintolavaunussa, sstuss mikä mökä

kun he poistuivat palasi tuttu&turvallinen Suomalainen hiljaisuus! siitä Minä nautin
 
Minkälaisen älämölön saisi aikaan, jos haluaisi uimarannalle lapsikiellon, koska
lapset on rasittavia ja äänekkäitä?
Sitähän yksi paikallispoliitikko muistaakseni ehdotti Tampereelle, että jos edes yksi ranta olisi lapseton. Ihan hirveä älämölö perheellisiltä, lapsettomilta peukkua tietysti. Taisi kuitenkin jäädä haaveeksi.
 
Sitähän yksi paikallispoliitikko muistaakseni ehdotti Tampereelle, että jos edes yksi ranta olisi lapseton. Ihan hirveä älämölö perheellisiltä, lapsettomilta peukkua tietysti. Taisi kuitenkin jäädä haaveeksi.

No niinpä. Ainoastaan voi hakeutua niille rannoille, jotka syvenevät nopeasti 🙂 Maininta "lapsiystävällinen, pitkälle matala ranta" on lupaus helvetistä.
 
No niinpä. Ainoastaan voi hakeutua niille rannoille, jotka syvenevät nopeasti 🙂 Maininta "lapsiystävällinen, pitkälle matala ranta" on lupaus helvetistä.
Minäkin häiriinnyn helposti vieraiden lasten melskaamisesta, mutta täällä on ainakin uimarannoilla sen verran lääniä, että saa kyllä ottaa aurinkonsa ihan rauhassa kattomalla vaan paikan, jossa ei oo suurperhettä vieressä leikkimässä.

Lisäksi on rantoja, joissa ei ylipäätään hirveästi lapsiperheitä ole. Notta ihan rauhassa saa maata ja uida.

Enemmän välillä ärsyttää ravintoloissa, jos haluais mennä syömään kautta viettämään aikaa rauhassa ja sitten joku hirvee huuto ja sirkus, mutta nää on tietty vähän vaikeita asioita, kun muksuhan tuota on ollu joskus itse kukin ja elämäänhän lapsena oleminen kuuluu.
 
muksuhan tuota on ollu joskus itse kukin ja elämäänhän lapsena oleminen kuuluu.
Miksi siitä pitäisi tykätä tai haluta sietää sillä perusteella, että on ollut lapsi itsekin? Siis, eihän kaikki perheellisetkään voi sietää muiden lasten huutamista ja älämölöä.

e. Totta kai sitä sietää kun ei ole vaihtoehtoja, esim. julkiset kulkuneuvot, kauppa ym., mutta jos on mahdollista niin kyllä minä valitsen lapsettoman paikan asioinnille, esim. ravintolat, hotellit ym.
 
Kesä ja naisilla katukuvassa - Aivan liikaa parfyymia! Lyhyt pyörähdys asioilla parissa eri liikkeessa ja tuli 3 sellaista hajustepommia vastaan että vaikka ei itse ole mitenkään yliherkkä niin iski jopa itseeni kuin lapiolla naamaan. Joo on kuuma ja aurinko paistaa, mutta ratkaisu ei ole ämpärillisessä hajuvettä ennen uloslähtöä. Ja tahdon vielä lisätä että kyseessä ei tällä kertaa ollut nuoriso, vaan kaikki 3 sellaisia 40-60 välissä.
 
Ommeinaa lämmin.
IMG_20240626_142529.jpg
 
mutta jos on mahdollista niin kyllä minä valitsen lapsettoman paikan asioinnille, esim. ravintolat, hotellit ym.
Niin, tämä lienee se kivuttomampi tie kuin ruveta taistelemaan siitä, ettei lapsiperheillä ois asiaa jonnekin julkisille paikoille.

Tosiaan rannoillakin saa minusta olla rauhassa kattomalla sopivan mestan ja ei oo vielä järvessä vieraat naperot uinu kimppuun.
 
Parempi laittaa vaan omaa paljua takapihalle, jos muut ihmiset ärsyttää. Itekin kuitenkin vihaa tasapuolisesti kaikenikäisiä sopivassa mielentilassa, niin parempi olla tuolloin vaan kotona (tai minimissään kuulokkeiden kanssa omissa maailmoissaan, jos pakko olla ihmisten ilmoilla).
 
Enemmän välillä ärsyttää ravintoloissa, jos haluais mennä syömään kautta viettämään aikaa rauhassa ja sitten joku hirvee huuto ja sirkus

ja kun tätä tapahtuu #paikkakunnalla välillä anniskeluelueillakin

huhhuh ja vielä kerran huhhuh!
 
Back
Ylös Bottom