Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onkohan Kaivurissa tänään Juhannusbrunssi?Kissalla oli koko yön kestävä rieha
Huh, kai tästä jotenkin virkistyy...
Onkohan Kaivurissa tänään Juhannusbrunssi?
Niin no. Jos matemaattis-luonnontieteelliset aineet nyt kirjoitetaan ja musiikkia on se joku mikä lie yksi tai kaksi pakollista kurssia, niin eiköhän ne ole ihan oikeassa suhteessa toisiinsa. Musiikin opiskeluhan kehittäis kyllä aivoja ja siitä saattaa saada elinikäisen kaverin ja hyvän harrastuksen, niin en minä kokonaan pois ottaisi. Sitä on tutkittu, että musikaalisten ihmisten ois helpompi oppia kieliä, kun korva herkistyy äänenpainoille tjsp. Tais olla ihan täältä Jykylän yliopistosta. Ja jos en ihan pieleen muista, niin minusta nää kaikki, matikka, musiikki ja kielet, on aivoissa jotenkin lähellä toisiaan ts. samat alueet aktivoituu.Opetussuunnitelman kannalta olennaista on se, mitä asioita tilastollisesti tarvitaan arjessa ja työelämässä enemmän ja mitä vähemmän eli mitkä ovat niitä oikein valittuja kaikille pakollisia asioita ja mitkä eivät. Tämä olisi sitten jo keskustelun aihe erikseen, mutta luulen että absoluuttiasteikollakin matikka "voittaisi" kuviksen.
Yksilön kannalta henk. koht. vitutus on toki sama asia ja humanistit saavat minun puolestani avautua aivan yhtä suurella oikeudella kuin minä kerroin omat fiilikseni, antaa tulla vain kenellä sanottavaa on.
Et varmaan, kun et oo ignoressa, niin kuin pahimmat apinat palstalta.Hojo hojo oonko joutunut @Max131 paskalistalle?
Kuinka hyvin muistat Pokka pitää -sarjan? Testaa – yli 10 oikein on kukkapuketin arvoinen suoritus https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009137153.html
???elää tuota elämää
Kuinka hyvin muistat Pokka pitää -sarjan? Testaa – yli 10 oikein on kukkapuketin arvoinen suoritus https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009137153.html
8/13
Tarttisin tohtorin elokuvastudion, kun ei tällä valoisalla oikein onnistu tämä nukkuminen.
Noo kyllä sitä ainakin lounaaseen asti pärjää neljällä tunnilla.
Omat pimennysverhoni ovat Ikeasta.Prisma ja tokmanni auki saa pimennysverhoja. Vai teltassako Suomilady?
Joka ikinen ikkuna pitäisi näemmä pimentää, etteivät uneni häiriintyisi.
Töihin soitettiin. Tehdas ei halua käynnistyä. En halua.
Onko ketään vapaaehtoisia lähtemään?
Luulen, että siitä voisi olla ennemminkin apua.Mä voin lähteä mutta oon pikkusen kännissä, haittaako?
Äkkiä korkki aukiTöihin soitettiin. Tehdas ei halua käynnistyä. En halua.
Onko ketään vapaaehtoisia lähtemään?