Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Opetussuunnitelman kannalta olennaista on se, mitä asioita tilastollisesti tarvitaan arjessa ja työelämässä enemmän ja mitä vähemmän eli mitkä ovat niitä oikein valittuja kaikille pakollisia asioita ja mitkä eivät. Tämä olisi sitten jo keskustelun aihe erikseen, mutta luulen että absoluuttiasteikollakin matikka "voittaisi" kuviksen.

Yksilön kannalta henk. koht. vitutus on toki sama asia ja humanistit saavat minun puolestani avautua aivan yhtä suurella oikeudella kuin minä kerroin omat fiilikseni, antaa tulla vain kenellä sanottavaa on.
Niin no. Jos matemaattis-luonnontieteelliset aineet nyt kirjoitetaan ja musiikkia on se joku mikä lie yksi tai kaksi pakollista kurssia, niin eiköhän ne ole ihan oikeassa suhteessa toisiinsa. Musiikin opiskeluhan kehittäis kyllä aivoja ja siitä saattaa saada elinikäisen kaverin ja hyvän harrastuksen, niin en minä kokonaan pois ottaisi. Sitä on tutkittu, että musikaalisten ihmisten ois helpompi oppia kieliä, kun korva herkistyy äänenpainoille tjsp. Tais olla ihan täältä Jykylän yliopistosta. Ja jos en ihan pieleen muista, niin minusta nää kaikki, matikka, musiikki ja kielet, on aivoissa jotenkin lähellä toisiaan ts. samat alueet aktivoituu.

Laulamiset ja soittamiset erikseen, ne voi olla joillekin tosi henkilökohtaisia juttuja ja vähän haastavampia, jos ei oo yhtään lahjoja saatika kiinnostusta, mutta sen musiikin notaation ainakin oppii kuka vaan. Ei siinä oo mitään erilaista esim. just matikan kanssa, että ymmärtää, mitä eri nuottiavaimet tarkoittaa tai mitä tarkoittaa pallura nuottiviivaston jossain välissä ja risuaita siinä edessä. Yks kieli vaan muitten joukossa.
 
Viimeksi muokattu:
Kolme yötä kun on viettänyt leikkimökissä niin ihan kiva päästä omaan punkkaan.

Jos selviytyy paluumatkasta.
 
Hojo hojo oonko joutunut @Max131 paskalistalle?
Et varmaan, kun et oo ignoressa, niin kuin pahimmat apinat palstalta.

Sieltä täältä jää viestejä reagoimatta, kun välistä koittaa elää tuota elämää internetsin ulkopuolellakin. Emäntäkin muistuttelee säännöllisesti, että elämää on muuallakin kuin somessa ja palstoilla.
 
Kuinka hyvin muistat Pokka pitää -sarjan? Testaa – yli 10 oikein on kukkapuketin arvoinen suoritus https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009137153.html
iu

7/13
 
Prisma ja tokmanni auki saa pimennysverhoja. Vai teltassako Suomilady?
Omat pimennysverhoni ovat Ikeasta.

Joka ikinen ikkuna pitäisi näemmä pimentää, etteivät uneni häiriintyisi.:cry:

Hemmetti kun tulee ilta-aikaan tätä urheiluakin koko kesän..
 
Poliisilla on riittänyt valtakunnallisesti puuhaa. On jouduttu veden varaan, hukuttu, ajettu kännissä, kuoltu liikenneonnettomuudessa, ammuttu ja hakattu lähimmäisiä erilaisilla astaloilla. Kaikkea sitä ihminen keksii. Kuinka monessa puuhassa alkoholilla on ollut vaikutusta?

Kesä ja viina eivät sovi suomalaisille.
 
Back
Ylös Bottom