Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Aamuisin herätessäni evästän itseni päivään
Kertaamalla mielessäni kaikki ne asiat
Joissa olen elämässäni epäonnistunut
Ja kaikki ne mahdollisuudet
Jotka olen jättänyt käyttämättä






View: https://youtu.be/8AhIHJJEQL8?feature=shared

Ihan sillä lailla kaikella rakkaudella, ootko koskaan aatellut ottaa opiksi harmituksista ja kehittää itseä haluttuun suuntaan vs. että odottaisi maailman muuttuvan?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No mutta onhan toi kova ja siinä huomaa työn jäljen. Ite jaksoin nipin napin vaihtaa harrastekulkineeseen taakse levyt ja palat (jarru). Muuten sitten mopoilua, rillausta ja toki tärkeänä nestetasapainon ylläpitoa.
Okei, kaipa sitä on ihan ok ottaa iisisti :giggle:
 
Ihan sillä lailla kaikella rakkaudella, ootko koskaan aatellut ottaa opiksi harmituksista ja kehittää itseä haluttuun suuntaan vs. että odottaisi maailman muuttuvan?
Minä olen lopettanut reagoinnin näihin baitteihin. Suosittelen samaa.
 
Ainiin meinasin minä käydä ostamassa tänään auton, mutta jäi vielä suunnitteluasteelle :D
 
Kai Tinderistä ny kauniitten juristien- ja kunnanlääkärien kanssa treffeille pääsee.
Rakkautta voi olla sitten jo vaikeampi löytää. Hullun tuurista ja planeettojen asennosta riippuu kai semmoinen enemmänkin. Varmaankin jotain sellaista, että löytää jonkun joka on yhtä väsynyt etsimään ja kelpuuttaa.
 
Kaurismaki
1717258308189.png
 
On kyllä taas elokuvan ainekset tässä. Näen kohtauksen mielessäni täysin kirkkaasti.

Itselle ei oikein visualisoidu tuo ”lähdin lipettiin” kohta. Että päistikkaa ikkunasta ulos, vai sellainen ryhdikäs nousu, käännös kantapäillä ja suorinta linjaa reipas kävely ovesta ulos?
 
Itselle ei oikein visualisoidu tuo ”lähdin lipettiin” kohta. Että päistikkaa ikkunasta ulos, vai sellainen ryhdikäs nousu, käännös kantapäillä ja suorinta linjaa reipas kävely ovesta ulos?
"Voidaanhan me".
Viimeinen hörppy, tuoppi pöytään.
Nousu tuolista.
Hitain askelin kohti polkupyörää ja rento ajo kesäyöhön, takatukka tuulessa lepattaen.
 
Kai Tinderistä ny kauniitten juristien- ja kunnanlääkärien kanssa treffeille pääsee.
Rakkautta voi olla sitten jo vaikeampi löytää. Hullun tuurista ja planeettojen asennosta riippuu kai semmoinen enemmänkin. Varmaankin jotain sellaista, että löytää jonkun joka on yhtä väsynyt etsimään ja kelpuuttaa.
Tapailin muuten alkuvuodesta itseäni 14v vanhempaa lääkäriä. Olen toisinaan miettinyt, että hommaisi jonkun varakkaan vanhemman naisen ja ryhtyisi koti-isäksi tai ns. "house-husbandiksi" jos naisella ei lapsia ole. Tässä yksi strategia päästä pois työelämästä. Harmi, että tuo keissi kaatui.

Olisihan se aika jees. Aamulla heräilee ja vie lapset kouluun, sitten aamupäivällä sali, safkat ja päiväunet. Iltapäivästä hakee lapset koulusta ja kuskaa harrastuksiin. Illalla laatuaikaa sitten vaimon kanssa. Ai että.

En mä siis vakavissani...
 
Itselle ei oikein visualisoidu tuo ”lähdin lipettiin” kohta. Että päistikkaa ikkunasta ulos, vai sellainen ryhdikäs nousu, käännös kantapäillä ja suorinta linjaa reipas kävely ovesta ulos?

"Voidaanhan me".
Viimeinen hörppy, tuoppi pöytään.
Nousu tuolista.
Hitain askelin kohti polkupyörää ja rento ajo kesäyöhön, takatukka tuulessa lepattaen.

#negative

olimma kohdanneet kohteen kanssa usemman kerran pitkin iltaa, poislähtiessäni hän pelmahti suoran paskahuussista ja ”ai olet lähdossä” ja esitti hyvin monimutkaisen kysymyksen, tästä tilanteesta ”lähdin lipettiin” tarkoitti: kävelin rappussiin ja nousin ne ylös ja ulos #kellari
 
voin tunnustaa Teille: tein viime lavvantaina sillälailla tyhmästi, etää, kun NAISiminen kysyi minulta a-alueella ”voisimmeko tavata joskus” niin sanoin vaan notta ”voidaanha me” ja lähdin lipettiin

ahistu nimittän semmoinen scenaario että olisin joutunut viestittelemään NAISen kanssa niin en uskaltanut kysyä yhteystietojen vaihtoa

viimeistään eilen tämä noudattamani henkilökohtainen toimintamalli alkoi harmittamaan, kun olisin kaivannut seuraa GAYkalle

nyt siis on norkoiltava koko kesä baareissa, jos vaikka tapaisimme

YoursVesa
Mulla oli melkein samanlainen tilanne. Baarissa yksin istuessa ihan viereen tuli norkoilemaan joku nainen, vaikutti tarkoituksenmukaiselta mutta ei tuijottanut kutsuvasti kuten naisilla tapana on, joten jatkoin muina miehinä suu supussa muualle katselua. Varmaan ois pitäny jotain sanoa, ehkä olisinkin mutta seuraan aiemmin lyöttäytyneet naiset oli vessassa ja palaamassa pöytään.
 
Back
Ylös Bottom