Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitäs lähtee tänään ajelemaan 500km siivua. Ei taas karavaanarit arvaa minkälaisessa vaarassa ovatkaan, mutta eiköhän tästä selvitä kun varaa nikotiinia mukaan ja poistaa autosta kaiken aseeksi sopivan.
 
Hyvin ujo pääkopan kivistys, joten eilinen oli onnistunut suoritus. Nyt kahvetta ja Pynnösen kanavalta vahvojen naisten kisailua, ihan hyvä sunnuntai tästä vielä tulee.
 
Inhottavan nihkeän nahkea keli 😕 Sataa ja ukkostaa. Tänään ei siis pyöräillä. Mutta pitää askarrella jonkunlainen kissaonki, jolla voi houkutella sängyn alla luuraavaa Ainoa leikkimään. Se on saanut viikon verran olla aivan rauhassa ja tutustua ympäristöön, nyt voisi hieman yrittää saada jonkunlaista vuorovaikutusta yhteisen temmellyksen avulla.
 
Olis vokotillakin oltava jonkunlainen kissaonki. Jolla houkutella.

Kyllä - voisi sitten temmeltää iloisesti yhdessä.

Voiko tätä soveltaa myös sellaiseen sopivasti varakkaaseen partavoimamahapakettiautomieheen, joka hoitaa sujuvasti kaikki hommat Sylvin kotona 🤔 Kun vain tietäisi hyvän ottipaikan, niin voisihan sitä joutessaan mennä narraamaan!
 
kunnon vaelluksella kaukana muista



Siis alunperin tällainen huomio. Tottahan toki mitä kylmemmäksi, tuulisemmaksi ja sateisemmaksi ympäristö ja ennusteet menee, niin sitä järkevämmäksi vedenpitävä kuoritakki tulee vs perinteinen kangastakki (+ kevyt sadetakkipötkylä).
Mä taas olen kokenut oikeestaan ton kangastakin mun reissuilla turhakkeeks. Sade- eli kuoritakki on jokatapauksessa otettava mukaan, niin se riittää. Jos on kovin viilee, niin kalastessa ei tuu kuori- / kahluutakissa hiki, jos taas on niin lämmin, että tulee niin silloin pärjää ilman takkia. Vaeltaessa rinkka selässä mulla ei kesällä ole ikinä takki päällä ja jos itikkatilanne sallii, niin t-paita vaikka ois 5 astetta plussalla ja silti hikoaa. Eli mun vaellus takit jotka on aina mukana on kuoritakki ja kevytuntuva- tai keinokuitutakki, niitä oikeesti kylmiä kelejä varten.

Toki joku muu varmaan kokee asian toisin ja se on täysin ok.

Ja nyt on aika kiva rapula
 
images
 



Ja sitten seuraavaksi kokeiluun jokin kovaan ääneen rapsahtava pieni herkkuruokapurkki, että alkaako tulemaan keittiöön ja siitä sitten luonnollisesti pikkuhiljaa jalkojen puskemiseen päin...

Kun alkaa tottumaan ja ottamaan kontaktia, niin Ainon katselessa voi makoilla sohvalla siten, että maha on näkyvillä. Jos Aino on joskus ollut jonkun mahan/rinnan päällä siliteltävänä, niin tietää, että nyt olisi tilaisuus käydä hakemassa siliä vaikka siitä sohvan viereltä. Tuohon vaiheeseen toki kestänee varsinkin kun on arka kisu ja hänellä on luultavasti niukasti hyviä kokemuksia ihmisten läheisyydestä, mutta uskon, että hän tulee kyllä jossain vaiheessa, kun ei enää pelkää eikä jännitä.
 
Sateeseen tuli taukoa, joten fillaroin kiireesti lähimpään isoon markettiin. Mikä pettymys. Voileipäkakut eivät vielä olleet tarjouksessa. Taas pientä ihmistä elämä koettelee ☹
 
Sunnuntain ratoksi menin oikealle salille sitten 10 vuoteen ja tein oikein laitteilla. Jos on yli 10 vuotta treenannut vapailla painoilla niin kyllä nyt osui treeni laitteilla ihan eri lailla.
Tästä tulee nyt ainakin viikonlopputapa.
 
Back
Ylös Bottom