Siellä ei ilmeisesti ihan kuivin suinkaan tarvinnut olla...Olipahan ihanat hattubileet silmäkin kostui pari kertaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siellä ei ilmeisesti ihan kuivin suinkaan tarvinnut olla...Olipahan ihanat hattubileet silmäkin kostui pari kertaa.
No eiii. Täytekaakkua olisi vielä reippaasti - ei oikein putoa. Savuporopiirakka vielä maistuu. Voileipäkakkukaan ei oikein.Siellä ei ilmeisesti ihan kuivin suinkaan tarvinnut olla...
Teron kasaukseen
Eikö takatukka ole kasvatettu sitä varten?Olis vokotillakin oltava jonkunlainen kissaonki. Jolla houkutella.
On.Eikö takatukka ole kasvatettu sitä varten?
Olis vokotillakin oltava jonkunlainen kissaonki. Jolla houkutella.
Mä taas olen kokenut oikeestaan ton kangastakin mun reissuilla turhakkeeks. Sade- eli kuoritakki on jokatapauksessa otettava mukaan, niin se riittää. Jos on kovin viilee, niin kalastessa ei tuu kuori- / kahluutakissa hiki, jos taas on niin lämmin, että tulee niin silloin pärjää ilman takkia. Vaeltaessa rinkka selässä mulla ei kesällä ole ikinä takki päällä ja jos itikkatilanne sallii, niin t-paita vaikka ois 5 astetta plussalla ja silti hikoaa. Eli mun vaellus takit jotka on aina mukana on kuoritakki ja kevytuntuva- tai keinokuitutakki, niitä oikeesti kylmiä kelejä varten.kunnon vaelluksella kaukana muista
Siis alunperin tällainen huomio. Tottahan toki mitä kylmemmäksi, tuulisemmaksi ja sateisemmaksi ympäristö ja ennusteet menee, niin sitä järkevämmäksi vedenpitävä kuoritakki tulee vs perinteinen kangastakki (+ kevyt sadetakkipötkylä).
Näin täälläkin. Tai ei ne varmaan kokonaan ehdi kadota, mutta sellasta uimalakkimallia en ala pitämäänOmalta osaltani näyttää, että hiukset katoavat kokonaan ennen kuin harmaantuvat. Perkele.
sellasta uimalakkimallia en ala pitämään
Hei, ne oli henkilökohtaiseen käyttöön.