Hep. En tosin tiedä täyttyykö muut Sörsselssöniyden kriteerit. (tai mitä ne on).diplomi-insinööri
E. Itse asiassa oon kyllä ollut autokorjaamolla töissä nuorna poikana.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hep. En tosin tiedä täyttyykö muut Sörsselssöniyden kriteerit. (tai mitä ne on).diplomi-insinööri
Nääh emminä ny oikiasti mitään sandaaleja jaksanu alkaa huoltamaan.Tänään on Saatanallisissa käsissä jeesus-teippiä.
Sataa muuten ihan håmåna.
Aiemmat tyttöystävät olen Tinderistä löytänyt. Onko tosiaan niin, että olutlasi on parempi paikka etsiä?
Kaiketi on olemassa pieni mahdollisuus, että sieltä löytyy.
Ei helvetin kuustoista.voin tunnustaa Teille: tein viime lavvantaina sillälailla tyhmästi, etää, kun NAISiminen kysyi minulta a-alueella ”voisimmeko tavata joskus” niin sanoin vaan notta ”voidaanha me” ja lähdin lipettiin
ahistu nimittän semmoinen scenaario että olisin joutunut viestittelemään NAISen kanssa niin en uskaltanut kysyä yhteystietojen vaihtoa
viimeistään eilen tämä noudattamani henkilökohtainen toimintamalli alkoi harmittamaan, kun olisin kaivannut seuraa GAYkalle
nyt siis on norkoiltava koko kesä baareissa, jos vaikka tapaisimme
YoursVesa
Itselle tuli ekana mieleen; Mitäjumalauta.Ei helvetin kuustoista.
voin tunnustaa Teille: tein viime lavvantaina sillälailla tyhmästi, etää, kun NAISiminen kysyi minulta a-alueella ”voisimmeko tavata joskus” niin sanoin vaan notta ”voidaanha me” ja lähdin lipettiin
ahistu nimittän semmoinen scenaario että olisin joutunut viestittelemään NAISen kanssa niin en uskaltanut kysyä yhteystietojen vaihtoa
viimeistään eilen tämä noudattamani henkilökohtainen toimintamalli alkoi harmittamaan, kun olisin kaivannut seuraa GAYkalle
nyt siis on norkoiltava koko kesä baareissa, jos vaikka tapaisimme
YoursVesa
No mutta onhan toi kova ja siinä huomaa työn jäljen. Ite jaksoin nipin napin vaihtaa harrastekulkineeseen taakse levyt ja palat (jarru). Muuten sitten mopoilua, rillausta ja toki tärkeänä nestetasapainon ylläpitoa.Kylläpäs laiskistaa tämä kuumuus. Päivän saavutukset: aamuinen ikkunanpesu.
Ei helvetin kuustoista.
Mitäjumalauta.