Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Dillinger meni just uuniin.
#voiveljet
Kyllä Clint tietää.
25 rosenttiakatso liitettä 270317
Ja ennen kuin joku naisihminen vetää porot nokkaan, ihania oletteAinakin välillä
![]()
Taisi olla 15 kysymystä mutta sou not. Itsellä yksi väärin.No nyt oli kerrankin sarjat sellaisilta aikakausilta, että 12/12 oikein. Aika helpot kysymykset kylläkin.
![]()
Mistä sarjasta kuva on? Tee tunnistustesti, jossa kovimmat sohvaperunat saavat täydet 12/12
Kuinka monta saat oikein?www.is.fi
Aijoo, tuo on kiinnostanut myös. Varmaan hankintalistalla jossain vaiheessa kun olen suorittanut Harvan alta pois. SKS:lla on kyllä hyvä tarjonta aihepiiristä nykyään, saa euron jos toisenkin menemään halutessaan.Minulla on menossa toista kierrosta Risto Pulkkisen teos Suomalainen kansanusko - Samaaneista saunatonttuihin. Mielenkiintoinen, laaja tutkielma monesta aiheesta. Vahva suositus jos kotimainen mytologia kiinnostaa, avaa myös hyvin maailmankatsomuksessa olleita eroja. Ylinen ja alinen maailma käsitteinä ovat varmasti hyvin vahvasti väärinymmärrettyjä kun niitä on katsottu lähi-idän paimentolaiskansojen uskontojen värittämien lasien läpi.
No sitä mieltä itsekin olin, että enemmän oli, mutta uskoin otsikkoa laittaessani linkin vähän myöhemmin. Että visassakin jo mukana valeuutisia, jo on aikoihin eletty.Taisi olla 15 kysymystä mutta sou not. Itsellä yksi väärin.
Onko se parkkihalli ihan täynnä, rismaan pitäis lähteä?Ryysis sorttiasemalla, ryysis Kaaressa.
Onko se parkkihalli ihan täynnä, rismaan pitäis lähteä?