Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
melkei_aina.jpg

Mulla oli ennen tietokoneen monitori niin että katsoin ns keskelle näyttöä neutraalissa asennossa. Ja nyt vasta ekaa kertaa laitoin sen kuvan malliin huomattavasti alas, silmät ei nyt edelleenkään ole yli tuon yläreunan. ehkä 25% keskipisteen yläpuolella. MUTTA siis kun ajattelee että jo pelkän kännykän tuijotus alaspäin aiheuttaa hitokseen ongelmia niin sitten pitäisi vielä monitoriakin tuijottaa alaspäin niin ei se hyvää tee sille nörttikyhmylle tossa rangan päällä =D

Tuollainen luottokampaaja olisi kullanarvoinen. Olen käynyt välillä kalliissa kampaamoissa keskustassa ja sitten halvemmissa lähiökampaamoissa, mutta ei niissä loppujen lopuksi ole ollut eroa. Aina jotenkin outo lopputulos 😄

Mulla on sen verran simppeli hiusmalli että valjastin kotijoukot parturoimaan. Koitan tehdä niin että about joka 3. parturointi liikkeessä ja välissä emäntä saa pidettyä tukan kunnossa. Noh miehelle toi kuluerä ei ole muutenkaan paljoa, olisko täkäläinen halvin parturi sen 25-30€ kun naisilla se on jotain ihan muuta.
 
kävin muuten toissavuonna parturissa +10 kertaa, viimevuonna huomattavasti vähemmän, tänävuonna en vielä kertaakaan

pitäisikö ennen suvea käydä siistimässä, ei lyhentämässä?
 
Tukka koneella milliin tai mikä se lyhyin onkaan. Parta samalla koneella, mutta tallalla johonkin mitä lie 3-4 milliin.

Siinä on parturoinnit mitä tarvittee. Kerta viikkoon pitäs jaksaa ajaa, mutta välillä lipsuu ja sit näyttää puliukolta.
 
Minä kävin tänään kuvattavana ammattikuvaajalla, jännä nähdä mitä tulee.
happy.gif
Riittää, jos saa jonkun kivan kuvan töihin liittyviin virallisiin viestimiin mutta jos jotain muutakin, niin plussaa. Varmaan joku otos onnistuikin, kun lähtiessä kuvaaja kysyi saako kuviani julkaista hänen omilla nettisivuilla ja somessa mainoskuvina. Toisaalta, malli oli tänään niin nättinä, että ihme olisi jos ei olisi saanut edes yhtä hyvää otosta!
flirty.gif


#kiitoskampaajalle
#tukkahyvinkaikkihyvin
Mä oon käyny kans! Kuvauksissa. Oli ihan siistiä kyllä nähdä miten niitä kuvia oikeesti otetaan vaikka mitään julkaisukelpoista ei saatu aikaan.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom