Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuollainen luottokampaaja olisi kullanarvoinen. Olen käynyt välillä kalliissa kampaamoissa keskustassa ja sitten halvemmissa lähiökampaamoissa, mutta ei niissä loppujen lopuksi ole ollut eroa. Aina jotenkin outo lopputulos
Aika pohjille se on nuijittu. Kassotaan mitä tuleman pitää.Jaa-a. Ei taida nousta.
Mä oon käyny kans! Kuvauksissa. Oli ihan siistiä kyllä nähdä miten niitä kuvia oikeesti otetaan vaikka mitään julkaisukelpoista ei saatu aikaan.Minä kävin tänään kuvattavana ammattikuvaajalla, jännä nähdä mitä tulee.Riittää, jos saa jonkun kivan kuvan töihin liittyviin virallisiin viestimiin mutta jos jotain muutakin, niin plussaa. Varmaan joku otos onnistuikin, kun lähtiessä kuvaaja kysyi saako kuviani julkaista hänen omilla nettisivuilla ja somessa mainoskuvina. Toisaalta, malli oli tänään niin nättinä, että ihme olisi jos ei olisi saanut edes yhtä hyvää otosta!
#kiitoskampaajalle
#tukkahyvinkaikkihyvin
Heleposti. 30 kilsaa pertsaa. Niin paska luisto, että alamäissäkin piti hiihtää vuorohiihtoa. Ns. imulunta.Eilen pystyi kuin pystyikin hiihtämään. Piti jo kaivaa kerran kesäteloille laitetut sukset varastosta taas esille.
Tähän meillä taisi olla onneksi kielto olla sekaantumatta.Kempowerilla ei näytä hyvältä, mutta näköjään ennakoitukin huonompaa: