Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minulla ollut myös tälläisiä Buu-aiheisia julkaisuja www:ssä


thumbnail_IMG_2176.webp

thumbnail_IMG_2177.webp
 
Ja karvanpoistossa.

No ei, nyt (tai no huomisesta lähtien) tarttee gmt komplikaatiota.

katso liitettä 268069

On nää kyä hianoja. Kolleegalla perus musta subi. Sitä kyttäily kateellisena kun käyn konttorilla.

Hirvee hikoilu missä kohtaa ostonapin paino. Edelleen mietityttää näin yh-faijana. Lasten harrastukset, vaatteet + muut kulut heittämällä subin verran per vuos.

Eihän se olis kuin ~24 kokousta pääkonttorilla, joita vois olla kerran kuussa. Niistä saadut verovapaat kilsat + päiväraha siis. Taidan painaa ne erilliselle tilille ja napautan kun kasassa. Näinhän se on itselle "ilmainen" :LOL:
 
On nää kyä hianoja. Kolleegalla perus musta subi. Sitä kyttäily kateellisena kun käyn konttorilla.

Hirvee hikoilu missä kohtaa ostonapin paino. Edelleen mietityttää näin yh-faijana. Lasten harrastukset, vaatteet + muut kulut heittämällä subin verran per vuos.

Eihän se olis kuin ~24 kokousta pääkonttorilla, joita vois olla kerran kuussa. Niistä saadut verovapaat kilsat + päiväraha siis. Taidan painaa ne erilliselle tilille ja napautan kun kasassa. Näinhän se on itselle "ilmainen" :LOL:
Hitto kun olis tiennyt, että täällä herää rollehuuma, niin olisin tarjonnut tuota Kellokonttorille vaihdossa mennyttä subia ensin palstalaisille.

Mä olisin saanut hieman enemmän rahaa ja ostaja olisi saanut halvemmalla kuin liikkeestä (paitsi jos onnistuu marmorilta uuden saamaan). Win-win.

No, en mä koskaan mikään taitava, saatikka järkevä kaupantekijä ole ollutkaan.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom