Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitäisi lähteä käymään isossa sairaalassa Kaikkosen vastaanotolla. Yritän samalla katsella näkyykö työhuoneessa Aku Ankkoja.
 
Minäkin olen lähdössä isoimmalle kirkolle paikalliselle poppamiehelle.
Kauhistelin koko keikkaa jo valmiiksi mutta ilostuin kun olikin alan oma kompleksi, ei tartte mihinkään rahvaan joukkoon mennä haahuilemaan.
Silti pitää lähteä taas tarpeettoman aikaisin, aina siellä joutuu etsimään parkkia puolisen tuntia ja kävelemään puolisen tuntia sieltä.

Eilen oli ihan hirvee uho viimeisen päälle jalkatreeneistä, kohta pitäs mennä vääntämään mutta on uho laantunut kummasti. No pitää mennä toteamaan taas oma heikkous.
 
huilaa ny: vanha Mies

kuitenki koko viikonlopun köyriny!

nyt on aika palautua

Minun ei tarvi, Minähän huilasin koko viikonlopun, tänään voi taas jumpata
Voi kuule!
Muut kun oli lauantai-iltana vetämässä viinaa niin me oltiin salilla ja hyvissä ajoin nuggumassa.
Eilinen oli palautumista ja nyt on niin kutsutut lihakset levänneet sekä täynnä ja suorastaan vaatii reenii.
 
Eilen oli ihan hirvee uho viimeisen päälle jalkatreeneistä, kohta pitäs mennä vääntämään mutta on uho laantunut kummasti. No pitää mennä toteamaan taas oma heikkous.
Sulla on ilm. sarjapainot kohtuu yläkanttiin vedetty, kun jos en muista väärin, niin kirjoitit, että viis kasia piti saada ja eka sarja jäi viiteen. Tuossahan on silloin perstuntumalta 10-15kg liikaa tangossa ja huonosta päivästä ei pitäs olla enää kiinni.
 
Sulla on ilm. sarjapainot kohtuu yläkanttiin vedetty, kun jos en muista väärin, niin kirjoitit, että viis kasia piti saada ja eka sarja jäi viiteen. Tuossahan on silloin perstuntumalta 10-15kg liikaa tangossa ja huonosta päivästä ei pitäs olla enää kiinni.
Toissa kerralla kun aloitin tän progression niin meni kohtuunätisti 7 toistoa, mikä siis pohjana.

Siis mulla on sarjapainot todella kaukana niistä mitä olen ennen tehnyt.
Nyt olen kokoajan hinkannut 3-6 toiston sarjoja ja aloin vasta tekemään pidempää sarjaa ja jos viimeksi sekä toissa kerralla olisi tehnyt tappiin asti niin olisi mennyt pari toistoa enemmän, eli pieni vara on jäänyt.
Viime viikolla töissä hypin ees taas katolle ja tikkaita pitkin kantaa tavaraa niin otti taatusti jalkoihin, sellainen todella voimaton olo oli perjantaina ja keho kaipasi lepoa oikeasti.

Mutta nyt jos ei mene nätisti niin sitten uskon ja tiputan painoa ja aloitan vähän alempaa.
 
Stna mikä särky vieläkin. Poskipäät jomottaa ja pää räjähtää jos laittaa alaspäin. Piti nussiakkin puoli-istuvassa asennossa.

Ni oliko ohje että ei missään nimessä työterveyslääkäriin? Meneekö tämä ihtellään ohi?
 
Ni oliko ohje että ei missään nimessä

varmaan olisi kannattanut rehkiä viikonloppuna vaan levätä onely

vai onko suhteenne niin epävakaalla pohjalla, että akka on heti toisen munan kinpussa jos ei Teiltä irtoa
joudut Miesflunssassakin jyystämään
 
varmaan olisi kannattanut rehkiä viikonloppuna vaan levätä onely

vai onko suhteenne niin epävakaalla pohjalla, että akka on heti toisen munan kinpussa jos ei Teiltä irtoa
joudut Miesflunssassakin jyystämään

No siinä oli vähän värikynää. Poskipääsärky alkoi vasta eilen. Oli Pari perustervettä päivää välissä.
 
Sehän olis vormulat klo 1900. 2-3 sijoista voi tulla ihan ajamista. Saakohan Perez jatkosopparin Red Bullille, kun ajaa niin paljon heikommin kuin Max.
received_1011984636739580.jpeg
 
Minä siis suosittelin olemaan ilaman

etkö usko esimerkkiäni?

lisävakuutena voisin mainostaa, että varmaan jokainen pystytte kuvittelemaan itsene johonkin sellaiseen tilanteeseen joka tuntuu täydellisen epätodelliselta

Minulla tämä tälläinen tilanne on, että joku NAISiminen haluaisi Minua

eilen nimittäin kun kävin #ajankuluksi TheVesan kaupassa niin havahduin siihen, että edes vilkaisen onely semmoisia ei niin hehkeitä vosuja, hehkeään kun en näköjään edes alitajuissani usko omaavani minkäänlaisia saumoja
 
Stna mikä särky vieläkin. Poskipäät jomottaa ja pää räjähtää jos laittaa alaspäin. Piti nussiakkin puoli-istuvassa asennossa.

Ni oliko ohje että ei missään nimessä työterveyslääkäriin? Meneekö tämä ihtellään ohi?

Pidä ruoto suorana ja pää pystyssä.
Pari kolme päivää tulehduskipulääkettä.
Jos tämä ei auta, on tauti kuolemaksi.
 
Venyttää vähän ylähuulta ja sellainen tuuletusviilto poskionteloon ikenen ja posken liitoskohdasta, kuulakärkikynästä taiteilee putkenpätkän siihen.

Olipa hyvä treeni, meni just suunnitelman mukaan eikä mitään ongelmia ollut toteuttaa progressiota ja seuraavalla kerralla 1-2 toistoa samalla painolla.
Oli treeni mikä hyvänsä niin sen tunteen jo ekassa toistossa miten se tulee menemään, paskassa reenissä painaa kuin synti eikä ole hyvää otetta mutta kun menee hyvin niin paketti kasassa samantien.

Sitten kohti tsadia, siihen kun löytäs vielä hyvän asenteen....
Tuli puoltoistavuotta rallattua niin perkeleesti sielläkin kesään asti, onneksi ei oo kuin pari kertaa nyt käytävä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom