Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei mulla ainakaan pakastimessa ole tilaa millekkään marjoille kun se on täynnä lihaa, makkaraa, jääpaloja ja jekkua.
Siks meillä onkin ulkovarastossa arkkupakastin, joka vie varmaan saman verran sähköä kuin muu kämppä yhteensä, mutta onpahan pakastintilaa.

Ja lihat ja makkarat ostetaan ja syödään kyllä 95% tuoreena. Jekkuakaan ei tarvii pakastaa sataa litraa, niin jää vähän tilaa muullekin.
 
. Yritän samalla katsella näkyykö työhuoneessa Aku Ankkoja.
Ei havaintoja sarjakuvista. Tohtorin huoneen nurkassa oli kyllä isohko kaappi jonka ovet oli visusti suljettuna. Herätti epäilyksen.

Niin ja odotustiloissa istuskellessa ohi viiletti muutamaan otteeseen henkilökuntaan kuuluva hahmo joka työnsi pientä pyörillä liikkuvaa kärryä, jossa vihreä muovilaatikko.
Luulen että kyseessä oli AA-lähetti.
 
Pikkuhiljaa

IMG_4012.jpeg
 
Siks meillä onkin ulkovarastossa arkkupakastin, joka vie varmaan saman verran sähköä kuin muu kämppä yhteensä, mutta onpahan pakastintilaa.

Ja lihat ja makkarat ostetaan ja syödään kyllä 95% tuoreena. Jekkuakaan ei tarvii pakastaa sataa litraa, niin jää vähän tilaa muullekin.

Mul on täs toimistossa kans arkkupakastin, pieni sellainen. Kahtelin että näytääolevan pupu, pari kyyhkystä ja pari jotain siipeä. Ei wingsejä. Pitäisköhän kysellä exältä tarviiko.
 
Ei, kun ei ole tilaa, missä säilyttää. Kauppa säilyttää pakastemarjat puolestani ja käyn sieltä hakemassa pussin tai pari kerrallaan kulutuksen mukaan.
Mulla on pakastimessa hirvenlihaa, mustikoita, mansikoita ja mustaherukoita. Eli jos poikkeustilan lyö päälle niin hätää eijole.
 
Ei, kun ei ole tilaa, missä säilyttää. Kauppa säilyttää pakastemarjat puolestani ja käyn sieltä hakemassa pussin tai pari kerrallaan kulutuksen mukaan.
Pitäähän kämpässä joku tolkun pakastin olla, mihin saa edes vähän kamaa talteen.

Asuin itekin semmoisessa kunnon itsemurhayksiössä johonkin väliin, missä ei mahtunu kääntyyn keittiössä kuin paikallaan ja ainoa pakastustila oli semmoinen pienen pieni pakastinlokero, mutta onneks tuolta pääs veks..
 
Niin ja odotustiloissa istuskellessa ohi viiletti muutamaan otteeseen henkilökuntaan kuuluva hahmo joka työnsi pientä pyörillä liikkuvaa kärryä, jossa vihreä muovilaatikko.
Luulen että kyseessä oli AA-lähetti.

Mitä muuta se voisi. Vaatii yhdeltä ihmiseltä vähintään parin tunnin työajan, kun täytyy arkistosta hakea tohtoreiden tilaamat Aa-Aat, toimittaa ne oikeaan paikkaan, hakea jo luetut takaisin ja arkistoida ne, kunhan keksimurut yms on harjattu sivuilta pois. Ei niitä helpoimpia töitä ollenkaan. Palautetta pukkaa heti, jos erehtyy viemään väärän Aa-Aan: siinä on pilalla tohtorin, potilaan ja AA-lähetin päivä. Lukemattomia palavereita joutuu taas aiheesta kuuntelemaan, kun etsitään optimaalista toimintatapaa. Huh.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom