Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taidan soittaa aamulla maalaamoon ja haukkua kaikki homoiksi työnjohtoa myöten.

Tämä on hyvä ja vakaa perusta myöhemmälle yhteistyölle 👍

Kun muuta herkkua ei ollut, niin söin pakastemansikoita ja join kaakaota iltapalaksi.

Seuraavaksi ohjelmassa tuokio Sylvin Beauty Parlourissa eli kasvojen puhdistus, kuorinta, kosteuttava naamio ja lopuksi seerumia, yö- ja silmänympärysvoidetta.

Kuulkaa kaikki nuoret neidot! Kasvojenhuoltotoiminnan on ulotuttava kaulalle ja dekolteen iholle saakka. Toimikaa, ennenkuin on liian myöhäistä.

Tosin ajankulkua ja maan vetovoimaa ei voi vastustaa. Kaikki vaan alkaa jotenkin riippua näin viisikymppisenä ☹

En minäkään uskonut parikymppisenä olevani silmänräpäyksen jälkeen 50-v. Mutta niin se vaan menee.
 
Viikonlopun olen syönyt miten sattuu ja siltä se myös tuntuu, huomenna pitää olla päivä snadissa seikkailemassa ja saattaa taas joutua vetää jotain hamppariateriaa.

Perjantaina mulla meni jalkajumppa aivan puihin, piti tehdä 5kpl 8 toiston sarjoja mutta ekassa meni vain 5 toistoa niin meinasin lähteä samantien kotiin.
Huomenna aamusta pitää toistaa ja nythän sitten ne 8 toiston sarjat tulee vaikka itkien.
Sekopäistä tää itsensä rääkkääminen on mutta ei tätä tosiaan tervejärkiset tekisi.
Ihan hirveä väsy mutta vaimokokelas laitto tsemppivideon niin kulki jumpat siihen malliin että reidet oli kuin puupökkelöt kun laahustin pukkarille. Jessus että meni kyllä koipiin tuo homma, nyt vielä ruokaprepit niin voi alkaa haaveilla unihommista ennen huomisen välipaskavuoroa.
 
Alonso edelleen rattimies. Olihan tiukkaa ajoa Perezin kanssa. Mutta tuossa ero tallin ykköskuskiin. Sillloin harvoin kun Max lähtenyt parina viime kautena jostain takaa, niin ei hitaampien autojen ohituksessa mene montaa kierrosta, jos on ns. takakontissa kiinni. Vähän sama kuin oli Hämi vs. Bottas silloin Mersukin kulki.
 
Todennäköisesti ei. Tarjoustalon asiakaspal...asiantuntijan mukaan on, paha, pakko syyä äkkiä tämä antibiootti josta todennäköisemmin on haittaa kuin hyötyä...
Jos KNK- läkare tekee tutkimukset ja jopa diagnostisen max(ei offarin) punktion ja toteaa antibiootin tarpeen, niin silloin itse söisin ko ab kuurin. Muuten en.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom