Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Jack Bauer!!

Mamma nukkuu. On siis aika avata nachopussi ja kaataa lasiin jaffaa. Jack Bauerin 5 tuotanto jatkaa tykitystään vielä parin jakson verran tämän vuorokauden aikana, kunnes painan pääni pehmeään tyynyyn ja vaivun uneen suloiseen uneksien Bauerin pojasta ja hänen "puppy eye" ilmeestään!! Maailma on taas vähän parempi paikka meille!!

Joku taas Bauereissaan:lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täällähän minä :) Muut naikkoset vaan tuntuu pysyttelevän poissa aina ku olen täällä :itku:

Ne kato tunnistaa ja pelkää voittajaa;)

Toi bisley saa salee jotain provikkaa tosta jaak bauerin mainostuksesta.

Voi ku saisinki, se vaan on niin ehana. Ja siis toi sarja on jotain niin mahtavaa...hitto sitä myydään esim stockalla 19,90 per kausi!!? Aika halpa? Jotenki surullista,sillä kohta mä oon kattonu kaikki 5 kautta ja 6sta saa tietty odottaa iät ja ajat!!:itku:

Täällä taas, vaikka olisi pitänyt mennä nukkumaan jo useampi tunti sitten. Ei vain nukuta.

Olisi voinut olla järkevä ja siirtää unirytmiä jo aikaisemmin tällä viikolla niin, ettei huomenna tarvitsisi tuskailla ylös sängystä töihin puoli seitsemältä 5-6 tunnin unien jälkeen, mutta ei. Ja töissä odottaa ihan tolkuton nakkivuori kun pidin kaikki lomaviikot putkeen. Kivakiva.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom