Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:lol2: Onks sulla jotain skismaa bodaajan kanssa? :D
Jalkoja Haisuli ei oo treenannu, koska Haisuli käy kerran viikossa lenkillä ni ne saa siinä tarpeeks treeniä.Joo, mutta mites Haisulin jalkatreeni???
Taidettu hieman mennä RHP-, eikun hauispohjalla :D
Trendi on alati nouseva. Noin yleisesti ottaen, jos rivien välistä lukee.No ei teidän panetuskäyrästä aina tiedä milloin on laskussa ja milloin nousussa:D
:lol2:Ei ole. :D Bodaaja on just rento tyyppi. Mulla on vaan omituinen huumorintaju. Kaikki ei sitä kuitenkaan osaa arvostaa...
Jalkoja Haisuli ei oo treenannu, koska Haisuli käy kerran viikossa lenkillä ni ne saa siinä tarpeeks treeniä.
Kats, machomicco. Burgereita?
Trendi on alati nouseva. Noin yleisesti ottaen, jos rivien välistä lukee.
Äijällä siis ollu melkonen rokkitähtimeininkiö. :kippis1:Moi Daimondi.
Ei nyt burgereita. Maha on täynnä backstagen sapuskaa :D
:piis:
LOL, alati nouseva ja rivien välistä pitäs lukea. :lol2: Siinähän tuli oikeen tuplamerkitys. Mä kyllä saatan pihdatakkin. :D Paitsi suhteessa, sillon ei naisen tarvii kun napsauttaa sormia niin saa. Mikä ei kyllä liene niin kovin epätavallista.Tuo on miehessä hyvä piirre, keep up teh good work(vaimitensenytmeni)!:thumbs: Pihtaus pitäis luokitella sairaudeksi.
Äijällä siis ollu melkonen rokkitähtimeininkiö. :kippis1:
Meininkiö on niin hyvä sana, että jätin typon tuohon tahallani.
QUOTE]
Starailu oli varsin pientä kellään. Saati sitten minulla. Mutta elämys oli koko vkl. Harvoin tulee moiseen mahdollisuutta.
Random Yö-Threadi syhteita ei lasketa. ;) :lol2::lol2: *naps* *naps*