Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
No ei teidän panetuskäyrästä aina tiedä milloin on laskussa ja milloin nousussa:D

Ja tuo italianpatahan on kova juttu!:lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:lol2: Onks sulla jotain skismaa bodaajan kanssa? :D

Ei ole. :D Bodaaja on just rento tyyppi. Mulla on vaan omituinen huumorintaju. Kaikki ei sitä kuitenkaan osaa arvostaa...
Joo, mutta mites Haisulin jalkatreeni???

Taidettu hieman mennä RHP-, eikun hauispohjalla :D
Jalkoja Haisuli ei oo treenannu, koska Haisuli käy kerran viikossa lenkillä ni ne saa siinä tarpeeks treeniä.

No ei teidän panetuskäyrästä aina tiedä milloin on laskussa ja milloin nousussa:D
Trendi on alati nouseva. Noin yleisesti ottaen, jos rivien välistä lukee.

Ei ole. :D Bodaaja on just rento tyyppi. Mulla on vaan omituinen huumorintaju. Kaikki ei sitä kuitenkaan osaa arvostaa...

Jalkoja Haisuli ei oo treenannu, koska Haisuli käy kerran viikossa lenkillä ni ne saa siinä tarpeeks treeniä.
:lol2:

Ei sattana, taas alkaa kohta toi vitun taksirumba kun humalaiset lähtee/saapuu kotio.

edit: Öitä ela

No mikä ettei!!!

Huhhuhh....olipas tiukka pe-la. Jurassic Rockista kotiuduin. Pe kovimmat oli Stam1na ja Raised Fist. Tänään jyräs MOKOMA!
Oli loistava keikka ja mikä parasta; sain katsoa koko keikan lavalta ja sain kuvatakkin :) Tuli juteltua Annalan Markon kanssa keikan jälkeen ja ei voi muuta sanoa, kuin että on kohtelias ja jalatmaassa tyyppi. ROK!!! :rock: :rock: :rock:

Trendi on alati nouseva. Noin yleisesti ottaen, jos rivien välistä lukee.

Tuo on miehessä hyvä piirre, keep up good work(vaimitensenytmeni)!:thumbs: Pihtaus pitäis luokitella sairaudeksi.

Minä myös nukkumaan. Huomenna päivä uus'.

Moi Daimondi.
Ei nyt burgereita. Maha on täynnä backstagen sapuskaa :D

:piis:
Äijällä siis ollu melkonen rokkitähtimeininkiö. :kippis1:

Meininkiö on niin hyvä sana, että jätin typon tuohon tahallani.

Tuo on miehessä hyvä piirre, keep up teh good work(vaimitensenytmeni)!:thumbs: Pihtaus pitäis luokitella sairaudeksi.
LOL, alati nouseva ja rivien välistä pitäs lukea. :lol2: Siinähän tuli oikeen tuplamerkitys. Mä kyllä saatan pihdatakkin. :D Paitsi suhteessa, sillon ei naisen tarvii kun napsauttaa sormia niin saa. Mikä ei kyllä liene niin kovin epätavallista.

edit: Öitä RJ ja shaiba.

:lol2: *naps* *naps*

öitä!

LoL, pummasin röökin joltain naikkoselta tosta kadulta tai tässä talossa se asuukin. Ny nuQ, huomenissa jotain vähän fiksumpaa ku tänään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom