Saatana elää ja voi hyvinMutta eihän Hän ole enää keskuudessamme!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saatana elää ja voi hyvinMutta eihän Hän ole enää keskuudessamme!
Älkääkä kertoko paidattomista miesoletetuista. Tai kertokaa lisää.
*huh*
Kiitos! @Alicia on unohtanut että on perjantai mutta sä muistit mua
Jenkeissä oli eilen, mutta kotomaiset voimat taitavat keskittää hommat meikäläiselle pyhäinpäiväviikonlopulle.Luulin, että tää perkeleen halloween oli jo, mutta nythän täällä sit juoksee noita lähistön lapsia.. kohta valot pois ja meen saunaan juomaan salmiakkikossua, kun vituttaa tuo ovikellon pimputus.
Luulin, että tää perkeleen halloween oli jo, mutta nythän täällä sit juoksee noita lähistön lapsia.. kohta valot pois ja meen saunaan juomaan salmiakkikossua, kun vituttaa tuo ovikellon pimputus.
Toinen kissakin saa joka kerrasta aina slaagin.
^ Ilveksestä huone ja auto sinne. Panemiseksi menee kuitenkin.
Onhan nestettä #terveydeksi. Saunassahan ruumis hikoilee.pistin saunan palamaan
Meinasin itekin tuossa kirjoittaa, että siitä varmaan tulis sanomista, jos pikku hutikassa ja munasillaan rupeais availeen lapsille ovea.. Viimeinen konklaavi oli ihan herttaisiakin. Vähän vaan hermo loppu työviikosta, niin ei jaksais tosiaan tota ovikellon pimputusta.Menet vaan ihan suoraan saunasta avaamaan oven seuraavalle pimputtajalle.
Jos eivät heti pakene, niin tarjoa kissan tuottamaa pisupaakkua/kakkendaalia.
Oppiivat olemaan.
Vastataanpas tähän hieman viiveellä, kun on ollut muuta tekemistä kuin päivystää täällä.Eli oikeinkirjoitus on turha asia. No, voihan elämään niinkin suhtautua.
Toi sun munich nyt ei tolla ü edelleenkään oikeaksi muuttunut.
hetkinengini-jugurtti
sehän on melkein kuin gambina-piimä
Niin, ei siinä tietty ole sambucaa eikä pirtelöä, mutta tähän tilanteeseen varmasti close enough :Dhetkinen
lisäät vielä hiukan kahvia ja jäätelöä
ja lyöt ainekset tehosekoittimeen niin tulisiko siitä Sambuca Milkshake
Jompaan kumpaan molemmissa on p-halli lähellä.Huomenna pitäisi ajella Tampereelle ja stressaa jo nyt. Mihin mä jätän auton jos oon juna-asemalla ja ehkä Koskikeskuksessa