- Ikä
- 47
More for you.Täällähän minä Muut naikkoset vaan tuntuu pysyttelevän poissa aina ku olen täällä :itku:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
More for you.Täällähän minä Muut naikkoset vaan tuntuu pysyttelevän poissa aina ku olen täällä :itku:
Täällä taas, vaikka olisi pitänyt mennä nukkumaan jo useampi tunti sitten. Ei vain nukuta.
Olisi voinut olla järkevä ja siirtää unirytmiä jo aikaisemmin tällä viikolla niin, ettei huomenna tarvitsisi tuskailla ylös sängystä töihin puoli seitsemältä 5-6 tunnin unien jälkeen, mutta ei. Ja töissä odottaa ihan tolkuton nakkivuori kun pidin kaikki lomaviikot putkeen. Kivakiva.
Täällä taas, vaikka olisi pitänyt mennä nukkumaan jo useampi tunti sitten. Ei vain nukuta.
Olisi voinut olla järkevä ja siirtää unirytmiä jo aikaisemmin tällä viikolla niin, ettei huomenna tarvitsisi tuskailla ylös sängystä töihin puoli seitsemältä 5-6 tunnin unien jälkeen, mutta ei. Ja töissä odottaa ihan tolkuton nakkivuori kun pidin kaikki lomaviikot putkeen. Kivakiva.
Mene sää vitun irkku vaan sinne lähipubiis :DIltoo, taas vaihteeksi taal...
Myydäänkö minkäänlaisia uni pillereitä ilman reseptiä?
Oon hengessä mukana.Täällä taas, vaikka olisi pitänyt mennä nukkumaan jo useampi tunti sitten. Ei vain nukuta.
More for you.
Mene sää vitun irkku vaan sinne lähipubiis :D
Voi ku saisinki, se vaan on niin ehana. Ja siis toi sarja on jotain niin mahtavaa...hitto sitä myydään esim stockalla 19,90 per kausi!!? Aika halpa? Jotenki surullista,sillä kohta mä oon kattonu kaikki 5 kautta ja 6sta saa tietty odottaa iät ja ajat!!:itku:
Myydäänkö minkäänlaisia uni pillereitä ilman reseptiä?
Eli mun matikalla sä olet TUHLANNUT/TÖRSÄNNYT siihen laatu sarjaan jo 5*19,90...=...hetkinen...ööö...no noin 100euroo?correct?
Se eka tuotanto kausi oli ihan hyvä, mut sit se meni niin kun muutkin sarjat aika saman jauhamiseks.
Eli mun matikalla sä olet TUHLANNUT/TÖRSÄNNYT siihen laatu sarjaan jo 5*19,90...=...hetkinen...ööö...no noin 100euroo?correct?
Se eka tuotanto kausi oli ihan hyvä, mut sit se meni niin kun muutkin sarjat aika saman jauhamiseks.
Tota kröhöm...
Joo Pohdin täs just pitäiskö nappasta..