Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täällä taas, vaikka olisi pitänyt mennä nukkumaan jo useampi tunti sitten. Ei vain nukuta.

Olisi voinut olla järkevä ja siirtää unirytmiä jo aikaisemmin tällä viikolla niin, ettei huomenna tarvitsisi tuskailla ylös sängystä töihin puoli seitsemältä 5-6 tunnin unien jälkeen, mutta ei. Ja töissä odottaa ihan tolkuton nakkivuori kun pidin kaikki lomaviikot putkeen. Kivakiva.

No mut nakit on hyvii, eiksje? :rolleyes: :jahas: :lol2:

Täällä taas, vaikka olisi pitänyt mennä nukkumaan jo useampi tunti sitten. Ei vain nukuta.

Olisi voinut olla järkevä ja siirtää unirytmiä jo aikaisemmin tällä viikolla niin, ettei huomenna tarvitsisi tuskailla ylös sängystä töihin puoli seitsemältä 5-6 tunnin unien jälkeen, mutta ei. Ja töissä odottaa ihan tolkuton nakkivuori kun pidin kaikki lomaviikot putkeen. Kivakiva.

Helteet ainakin vaikuttaa mun unirytmiin. Turha mennä pyörimään sängylle tunneiksi, kun saman ajan voi käyttää "hyödyllisesti" koneella:D Onhan tässä se hyväpuoli, että saa tätä virtuaalipippeliä viestien muodossa vaivattomasti pidennettyä.

Myydäänkö minkäänlaisia uni pillereitä ilman reseptiä?

Oon hengessä mukana.

Aattelin kyllä vaihtaa nimeni kieferiksi! Tai sit baueriksi? En viä tiiä. Jokin siinä vain polttelee kun kattelee sitä menoa. Se hektisyys ja tunteiden valtava kirjo laidasta laitaan...Mikenkin pitäis ostaa se sarja niin ymmärtäis mua paremmin...

Kohta napsahtaa bauerit....eiku bannerit....

Ei mitään mahdollisuuksia nukkua, kun kämpässä on viidakkotunnelma! huomenna taas pirteenä töihin!

Voi ku saisinki, se vaan on niin ehana. Ja siis toi sarja on jotain niin mahtavaa...hitto sitä myydään esim stockalla 19,90 per kausi!!? Aika halpa? Jotenki surullista,sillä kohta mä oon kattonu kaikki 5 kautta ja 6sta saa tietty odottaa iät ja ajat!!:itku:

Eli mun matikalla sä olet TUHLANNUT/TÖRSÄNNYT siihen laatu sarjaan jo 5*19,90...=...hetkinen...ööö...no noin 100euroo?correct?

Se eka tuotanto kausi oli ihan hyvä, mut sit se meni niin kun muutkin sarjat aika saman jauhamiseks.

Eli mun matikalla sä olet TUHLANNUT/TÖRSÄNNYT siihen laatu sarjaan jo 5*19,90...=...hetkinen...ööö...no noin 100euroo?correct?

Se eka tuotanto kausi oli ihan hyvä, mut sit se meni niin kun muutkin sarjat aika saman jauhamiseks.

Uusin season oli ainakin ihan paallikko, kutonenko se ny olikaan

Samaa mieltä. Jackillä on aika raju elämä,kun pitää koko ajan olla pelastamassa maailmaa.

No en, vaan silloin ku ostin niin eihän tota tarjousta ollut olemassas. Hintaa hienolla boksilla oli 179,90:eek:.....Joo tiedän oon dorka....

Joo :) Pohdin täs just pitäiskö nappasta..

Ootko tosissas? Minkä nimisiä? Vai meinasitko vetästä alas kolme varttisen viski pullon?:david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom