Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juujep. Tämäkin toimisto lupasi kuuluisat kuut ja tähdet kilpailutuksessa, mutta missään se ei käytännössä näy. Ainoa toimiva asia on laskutus, sillä sitä he eivät koskaan unohda. Tai no, saattavat kyllä laskuttaa tuplana.

Juuri näin ja aina löytyy meriselitykset joka ikiseen virheelliseen laskutukseen.
 
Vaihdoin eläkeläisen autoon alle priimakuntoiset Nokian Hakkapeliitta kakkoset. Paistovuosi 2007. Kumiseos paremman tuntuinen mitä uusissa kiinalaisissa "talvirenkaissa".
 
heinänkaato, biodynaamisesti #DeGröna

IMG_6638.jpeg
 
Täällä koira kyllä löytää metton joka kerta, mutta useinkaan ei pääse haulikkohollille, niin jääpi haaveeksi. Arkoja mokomat!
Koirattomalla miehellä (tai naisella) mehto on hankala lintu, usein huomaa vasta siivilleen rysäyttäessä! Kerran olen tänä vuonna ristikon läpi katsellut mutta ehti lähteä asentoa hieroessa.
Tänään jos olisi ollut hernepyssyn (22wmr) sijaan matkassa oikea kivääri niin teeripaistin olisi saanut helposti, tuolla ei edes 150 metriin ammuta.
 
Imisille pitää saada Sylvin ja Sniffarin lääkitys että oppivat kaatumaan ja törmäilemään luonnollisen rennon pehmeästi ilman vammoja.
Mää aina välissä mietin että miten...miten ihmiset aina kaatuilee ja kompuroi itteänsä? En muista koska olisin viimeksi kaatunut..tai edes pudonnut soffalta..

e: nyt kun manaan niin luultavasti ensi yönä katkaisen kinttuni käydessä qsella.
 
Mää aina välissä mietin että miten...miten ihmiset aina kaatuilee ja kompuroi itteänsä? En muista koska olisin viimeksi kaatunut..tai edes pudonnut soffalta..

e: nyt kun manaan niin luultavasti ensi yönä katkaisen kinttuni käydessä qsella.
Ihan helposti. Oon kerran avannut oven ja ollut lähdössä ulos, kallista vähän kroppaa mutta jalkaan ei mennyt käskyä ottaa askel ja siellä mä nenälläni.
Tai astuu sopivan kokoisen kiven päälle niin nilkka lähtee alta
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom