Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Missä tuossa muka salamia on? Varmaan yksi viipale tuolla rucolan alla..

Hmmm...pitäskö viikonloppuna tehä pitsaa?
Kuvassa näkyy ainakin neljä viipaletta salamia.

Peruutan lausuntoni harjaantuneesta silmästä.

Suunnilleen tuollaista:
1698341846973.jpeg
 
eroaako suuresti heterolla tavalla väsyttämisestä

Lissuhan se oletettavasti tietää? vai tietääkö
 
+70v kun ikää, niin sorsa tai katetri yöksi käyttöön. Tulisikohan vähemmän lonkka/reisi/ranne murtumia ja päävammoja? Kuopion Sirkka(Kajsna) han voisi nuorena ja innokkaana ehdottaa tällaista monikeskustutkimusta käynnistettäväksi :LOL:
Mä täytän ens vuonna sen
+70v kun ikää, niin sorsa tai katetri yöksi käyttöön. Tulisikohan vähemmän lonkka/reisi/ranne murtumia ja päävammoja? Kuopion Sirkka(Kajsna) han voisi nuorena ja innokkaana ehdottaa tällaista monikeskustutkimusta käynnistettäväksi :LOL:

Mä täytän ens vuonna 70v. Onko @Kajsna uhka vai ihannuus?
 
Tänään just kun kävin uimassa (järvessä, en avannossa kun ei jäässä vielä) niin mietin niitä neopreenejä, toisaalta kun mulla ei kylmety sormet eikä varpaat niin onko ne vähän turhat?
Mulla käy kaikista pahiten rinta"lihaksiin", mitä taas tänään ihmettelin.
On. "Kauppiaat" koittaa saaha luotua kauhean tarpeellisia tuotteita asiaan, jossa niille ei oo tarpeita. Toisinsanoen, tekemään arkisista puuhista välineurheilua. Vrt kirves vs traktori ja klapikone.

Avantouinnissa saattaa tarvita kahta välinettä. Jos on herkkä palelemaan, eikä sukella avannossa, niin paksu pipo. Koska keho pyrkii loppuun asti pitämään aivot lämpimänä. Ja jos on arkajalkainen, niin perinteiset, aidot villasukat. No joo, siveyssyistä hyväksytään vielä uikkarit kolmantena.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom