Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
+70v kun ikää, niin sorsa tai katetri yöksi käyttöön. Tulisikohan vähemmän lonkka/reisi/ranne murtumia ja päävammoja? Kuopion Sirkka(Kajsna) han voisi nuorena ja innokkaana ehdottaa tällaista monikeskustutkimusta käynnistettäväksi :LOL:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ikinä mitään luutakaan murtanut.

Polkupyöräkin lensi jäätiköllä pöpelikköön, ja jotenkin laskeuduin jaloilleni kuin kissa 🐈‍⬛

2 koiran kävelyttäjää tollotti vieressä, että mitässsss....Tässä juuri tapahtui 👀
 
Joillain on myös tasapaino kautta jonkinlaiset refleksit :D useammin ite saa korjatuksi, jos meinaa töppönen livetä, kuin että ois nenällään. Vaikken mikään hämähäkkimies olekaan.
 
Polkupyöräkin lensi jäätiköllä pöpelikköön, ja jotenkin laskeuduin jaloilleni kuin kissa
Flashbäkki: oltiin joskus ~10v sitten ajamassa enskaa ohjatusti. Luvattiin että jokainen varmasti kaatuu. Kerran kaatu mopo spoorissa, minä jäin seisomaan tyylikkäästi siihen spoorin laidoille. En kaatunut, mopolla petti se tasapaino.
 
Flashbäkki: oltiin joskus ~10v sitten ajamassa enskaa ohjatusti. Luvattiin että jokainen varmasti kaatuu. Kerran kaatu mopo spoorissa, minä jäin seisomaan tyylikkäästi siihen spoorin laidoille. En kaatunut, mopolla petti se tasapaino.
Liittyisikö asiaan jollakin tavalla Massatasapaino? :unsure:
 
Tunnen pientä himoa.

 
+70v kun ikää, niin sorsa tai katetri yöksi käyttöön. Tulisikohan vähemmän lonkka/reisi/ranne murtumia ja päävammoja? Kuopion Sirkka(Kajsna) han voisi nuorena ja innokkaana ehdottaa tällaista monikeskustutkimusta käynnistettäväksi :LOL:
Mä olen alkanut tosissaan Sirkkaantua. Kaveri totes, että "asiakkaat" on parasta tässä työssä. Keksin parempiakin juttuja, mm. vapaapäivät.

E: Ihmiskiintiö jälleen vahvasti täynnä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom