Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Heräsin joskus kolmen ja neljän välillä, ei tullut uni enään takaisin. Duunissa tunnin 'koulutus' mielialoista. Voin kertoa ettei ollut kovinkaan hyvä mieliala kun kuunteli yltiöpositiivisen henkilön höpötyksiä kun väsyttää helvetisti, selkää särkee ja vituttaa.
 
Tilasin itselleni käsveskan syntymäpäivälahjaksi. Harmi, että ei taida ehtiä saapua ennen työreissua.
Mulle lykättiin eilen 100e käteistä ja sanottiin että osta sillä vaikka itsellesi joululahja.

Mitähän hittoo sitä hankkisi itselleen, enkeksi.
 
Mulle lykättiin eilen 100e käteistä ja sanottiin että osta sillä vaikka itsellesi joululahja.

Mitähän hittoo sitä hankkisi itselleen, enkeksi.

Avantouintia varten neopreenihanskat, tossut, saunahattu ja saunavuoron kausimaksu.

Ai ei?
 
Avantouintia varten neopreenihanskat, tossut, saunahattu ja saunavuoron kausimaksu.

Ai ei?
Tänään just kun kävin uimassa (järvessä, en avannossa kun ei jäässä vielä) niin mietin niitä neopreenejä, toisaalta kun mulla ei kylmety sormet eikä varpaat niin onko ne vähän turhat?
Mulla käy kaikista pahiten rinta"lihaksiin", mitä taas tänään ihmettelin.
 
Negative.

Avantouinnista tuli mieleen että on jo jotkut lahdenpoukamat olleet jäässä, pitäisi tarkistaa että kaira on terässä.

Siinähän se avantouinti tosiaan samalla tuleekin, kun pilkkiharrastusta käynnistelee.

Tänään just kun kävin uimassa (järvessä, en avannossa kun ei jäässä vielä) niin mietin niitä neopreenejä, toisaalta kun mulla ei kylmety sormet eikä varpaat niin onko ne vähän turhat?
Mulla käy kaikista pahiten rinta"lihaksiin", mitä taas tänään ihmettelin.

Nilkan alueelta kaikkein pahin allekirjoittaneella, joten varrellinen neopreenisukka on kyllä hyödyllinen peli. Hanskat ehkä eniten siihen rappusien kosketteluun, ei niinkään olevinaan ehdi vedessä palella.
 
Hirttää kyllä niin pahasti kiinni isännöitsijän kanssa, että joudun käyttämään kaiken itsehillintäni sähköposteihin vastatessa.

Kun nyt vaan ikinä saataisiin vihdoin tilinpäätöskokous järjestettyä, niin voisin sulkea tämän palan menneisyyttäni ja keskittyä jatkossa tappelemaan kiinteistöön liittyvissä asioissa vain puolisoni kanssa.
 
Hirttää kyllä niin pahasti kiinni isännöitsijän kanssa, että joudun käyttämään kaiken itsehillintäni sähköposteihin vastatessa.

Kun nyt vaan ikinä saataisiin vihdoin tilinpäätöskokous järjestettyä, niin voisin sulkea tämän palan menneisyyttäni ja keskittyä jatkossa tappelemaan kiinteistöön liittyvissä asioissa vain puolisoni kanssa.
I feel ya.

Vaikea löytää pätevää.
 
I feel ya.

Vaikea löytää pätevää.

Juujep. Tämäkin toimisto lupasi kuuluisat kuut ja tähdet kilpailutuksessa, mutta missään se ei käytännössä näy. Ainoa toimiva asia on laskutus, sillä sitä he eivät koskaan unohda. Tai no, saattavat kyllä laskuttaa tuplana.
 
Hämmentävä ehdotus.
FOKFnC2XoAEIqVX.jpg:large
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom