Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Onhan se mukava jos on muutakin kuin puhinaa kaksi minuuttia vaakatasossa peiton alla mutta siinä vaiheessa kun rekvisiitan ja askartelun kanssa alkaa olemaan tunti lyhyt aika....
Ainakin jos sitä pitää olla jatkuvasti suorittamassa.
Minun iässäni se on 2 minuuttia ja lohduttava halaus, mutta noin teoreettisessa mielessä niin no joo. Se on vähän kuin harrastamisessakin, mitä enemmän sitä ylimääräistä varustetta kertyy niin sitä todennäköisemmin skippaa koska "liian työlästä".
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jossain yhteydessä käytin termiä "seinäänpaiskomis seksi", jostain syystä oli melko puritaanista porukkaa kun alkoi tulla aivan käsittämättömiä kommentteja.
Itse suosin tosiaan sitä työntö ja tiukka tuijotus metodia, ei tartte turhaan urheilla eikä rasittaa päätä mistä tykkää ja mistä ei.
 
Kun kissa säntäilee edestakaisin juututtuaan muovipussin kädensijaan, on kissa paniikissa. Kissa ei ymmärrä, miksi sitä seuraa joku rapiseva juttu ja se yrittää juoksemalla päästä pakoon. Siksi nuo "hauskat" videot ovat todellisuudessa ihan muuta kuin hauskoja. Tuonkin videon typerä ämmä ei ymmärrä kissansa käytöstä - ja tämä on valitettavan yleistä. En pidä huvittavana sen enempää eläimen kuin ihmisenkään pelkoa tai säikyttelyä.

Minä leikkaan kädensijat aina auki, jos annan kissalle jonkun rapinapussin leikittäväksi ettei vahinkoa sattuisi 😽
 
Olenko mahtanut aikaisemmin jo kertoa miten vajaata jengiä torissa on. Tänään tuli sellainen sketsihahmo katsomaan tuotetta että hirvitti ja nauratti samaan aikaan.
Aikoinaan n. kaksi vuosikymmentä sitten olin käymässä Tampereella, kaverin luona. Älkää kysykö miksi olin, tai miksi kaveri oli siellä. No, hän oli bongannut jostain itselleen soveliaan perämoottorin, jota mentiin porukalla tsekkaamaan.

No, kerrostalon pihamaalla oli vastassa tyyppi opastamaan meidät häkkivarastolleen. Niin ensivaikutelma, kuin kaikki myöhemmätkin, saivat aikaan toteamuksen että eijjumalauta, Kummelin hahmoillakin on esikuvansa ja totuus todellakin on vielä tarua ihmeellisempää...
 
Joko Sylvi on käynyt katsomassa puijolle tehdyn Halloween polun?
En juhli Halloweenia.
Nyt Sylvi vähä rotia tähän hommaan.

Ensin ite kyselet, onko joku käynyt jossain, etkä tykännyt vastauksista kyllä tai ei.

Ja nyt, ku sulta kysytään, oletko käynyt jossakin paikassa vastaat ettet juhli jotain asiaa...

Tää on ny jo jotain sellaista korkeamman asteen logiikkaa, jota ei naisten kanssa asunut ja elänyt mieskään enää ymmärrä alkuunkaan.
 
Pitää vain kysyä että miksi?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom